P.O.V. Ashton
Ik toets het nummer van Brian in om te kijken of ik hem al op kan halen. "Hey bæ." Zegt hij, ik glimlach en voel dat ik een beetje bloos. Gelukkig kan hij dat niet zien. "Hey babe, ik wou even vragen hoe laat ik je op kon halen?" Zeg ik vragend. "Nu. Asjeblieft haal me hier weg." Zegt hij met een grinnik, ik lach. "Oke, tot zo!" Zeg ik en ik hang op. Ik ren naar beneden en doe mijn schoenen aan. "Cal? Ga je mee of blijf je hier? We gaan waarschijnlijk ook nog even naar Nikki." Roep ik naar Calum. "Ik kom!" Roept hij en in een fractie van een seconde staat hij voor me. "Jemig, hart aanval. Ik wist niet dat je zo snel was." Zeg ik geschrokken. Hij grinnikt en pakt zijn jas van de kapstok, ik pak de mijne ook en grits de autosleutels van het kastje. "Op naar Brian en Nikki!" Zeg ik en doe onhandig mijn jas aan.We lopen naar buiten en stappen in de auto, ik zie dat Calum een beetje zenuwachtig is. "Heb je nog bericht gehad van Nikki?" Vraag ik terwijl mijn ogen de weg niet verlaten. "Mh.. Nee." Zegt hij, ik hoor een beetje bezorgdheid in zijn stem. "Als het slecht was met haar zou je wel gebeld worden toch?" Zeg ik geruststellend, hij zucht en knikt. Alsof iemand ons kon horen gaat zijn telefoon, hij neemt op. "Ja, ik ben Calum Hood..."
P.O.V. Calum
"Hallo, spreek ik met Calum Hood?" Hoor ik een stem vragen. "Ja, ik ben Calum Hood..." Vraag ik een tikje bezorgd. "Waar bent u nu?" Vraagt hij, ik hoor uit zijn stem dat het geen vrouw is. "In de auto met mijn beste vriend... Wie bent u als ik vragen mag?" Vraag ik verbaasd. Hij klinkt vet scary. "Doet er niet toe, jij noemt mij meester." Zegt hij. Ik kijk verward naar Ashton. "Meester?" "Ja, meester." Zegt hij weer. Zo snel als ik kan zet ik hem op luidspreker. "Wie ben je? Wat moet je van me?" Vraag ik. "Van jou moet ik niks, van Ashton ook niet." Zegt hij geheimzinnig. Ashton kijkt verbaasd. "Hoe weet je dat ik met Ashton in de auto zit?" Vraag ik verbaasd. "Duh." Zegt hij. "Waarom bel je dan?" Vraag ik nu ongeduldig. "Sabine." Zegt hij, en hij begint te lachen. "Wat?" Vraag ik verwart.De mobiel trilt in mijn hand, niet omdat mijn mobiel zelf trilt maar mijn hand is de dader. Niemand mag Sabine pijn doen, ik kan haar niet missen. Wat bedoeld hij met 'sabine' wat wil hij van haar? Ik ben bang voor haar, dit ga ik haar zeker niet vertellen! "Hoezo Sabine?" Vraagt Ashton, er komt geen geluid meer uit mijn keel. Ik kijk om me heen en zie dat Ashton geparkeerd heeft ergens. "We appen verder." Zegt de stem en hij hangt op. "A-Ashton... Wat a-als er i-iets ergs met S-Sabine gebeurd?" Vraag ik stotterend van angst. "Ik weet het niet Calum... We moeten naar de politie." Zegt Ashton. *ping* Een berichtje, met een trillende vinger tik ik het gesprek aan.
Onbekend
Hallo.Me
Wat is er? Wat wil je van Sabine?Onbekend
Rustig. Kom morgen om drie uur naar het park. Met Sabine.Me
Nee!Onbekend
Doe het of er gebeurt wat vreselijks met je familie of je leuke vriendin Nikki.Me
Dit is bedreigen.Onbekend
Applaus, goed zo jochie.Me
Ik ga de politie bellen.Onbekend
Nee, waag het niet, ik hou jullie in de gaten. *picture*Ik ga offline en kijk Ashton bang aan, hij weet waar we zijn. That freakt the shit out of me.
JE LEEST
Maby This Time -5sos FanFiction, √ Twins deel 2-
FanficEen half jaar later dat Sabine weg is gegaan, in dat half jaar zijn alle geplande tours afgezegt, Calum is er helemaal doorheen en Esmee is boos op haarzelf, Sabine wilt een nieuwe start maken, een cariere beginnen als zangeres en Esmee, Esmee wilt...