1.Cunoștința

87 8 0
                                    

Mă plimb prin casă plictisită și ajung să mă uit la televizor. Deodată aud un strigăt .Era Alexandra ,o prietenă de a mea cu care obișnuiesc să ies .Mă duc la geam și îl deschid . Eu stau la parter deci îmi este ușor să vorbesc cu cineva.

-Kariii, ieși afară te rooog?Sa ne plimbam ,spune Alexandra .

-Ok..Așteaptă... Ies în 10 minute.

Mă îmbrac repede ,mă pieptăn și mă încalț. Mă grăbesc pentru ca nu vreau să o fac să aștepte pe prăjiturica mea (așa îi spun eu).Ies pe ușă și o văd pe Alexandra stând pe telefon.

-Sper ca nu m-ai chemat ca să stam pe telefon ...

-Nu ,nu...spune ea și începe să râdă și își băga telefonul în buzunar.

-S-a întâmplat cumva ceva?Văd ca esti veselă...spun eu

-Pai...tu ești prima căruia îi spun,așa ca te rog să nu mai spui nimănui .Am încredere în tine ,da?

-Da mai ,spun eu și încep să rad .

-Am văzut un tip foarte drăguț... Îl cheamă Alex și aș vrea să fac cunoștință cu el...Mă ajuți?

-Da,dar mai întâi să mi-l arați...spun eu.

-Are și un prieten...Va potriviți.. Și îl cheamă Rares..Să faci și tu cunoștință cu el ...spune ea și începe să rada parcă malefic...

-Alexandra, știi ca nu am nevoie de prieten...Momentan sunt bine așa și încep și eu să rad..

-Eee,nu se știe...

După ceva timp după ce ne-am plimbat ceva...Deodată mă sperie Alexandra..

-O doamne ,o doamne ,Karina ,este Alex ,cel din dreaptă...Ce să fac ,ce să spun?

Văd doi băieți în față noastră, se pare ca cel din dreaptă este Alex...

-Calmeaza-te Alexandra, și râd..Trebuie doar să te comporți normal..Cum te porți și cu alții... Știi cumva cine e cel din stânga? E cam drăguț..

Cel din stânga pare destul de drăguț, arată bine,aș vrea să vorbesc cu el..

-Cel din stânga este Rareș.Îți place de el ,nu-i așa? Mă întreabă ea vazand ca roșesc și începe să rada.

-Pai...e drăguț ...

Mai mergem puțin și deodată sunt chiar în față noastră.

-Hei,spune Alex,ce faci ,Alexandra?

-Bine,tu?

-Bine.spune Alex.

Băiatul din stânga lui îmi întinde mâna și fac și eu la fel.Mă vede ca sunt timidă...

-Bună ,sunt Rareș.

-Hei, sunt Karina. Încerc să nu mă bâlbâi ..

-----------------
Știu ca e puțin... Dar e primul capitol..Așa ca...Sper ca va place până acum...Apropo ,eu sunt Karina . Va puuup ❤❤❤

M-am îndrăgostit !❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum