Hoofdstuk 41

16.5K 594 46
                                    

Sorry dat ik zo lang niet heb geüpload!!!! Ik heb teveel inspiratie en te weinig tijd :(

Jayden

Waarom, waarom, heb ik Kato en haar vriendin meegevraagd? Altijd als ik bij haar ben, wil ik niet meer de badboy zijn, maar een stomme goede jongen-wel alleen voor haar natuurlijk- en ik wil niet zo worden.

Het was goed zoals het was, maar dat kon weer niet zo blijven want toen kwam het meisje met het blonde haar en de geweldige bruine ogen en was het gedaan met de klootzak Jayden.

Ik liet Liam en Dylan weten dat we met meerdere gingen afspreken en ging dan naar de badkamer om me te douchen.

Ik merkte pas dat ik mijn kleren vergeten was zodra ik uit de badkamer kwam.

Kato

Ik was rustig Subway surfers aan het spelen-mijn levens waren op bij Candy crush- wanneer opeens Jayden binnenkwam, in niks minder dan een handdoek die om zijn heupen ging en oh mijn god.

Het leek wel of mijn ogen gewoon aan zijn sixpack waren vastgelijmd.

Ik had niet door dat ik schaamteloos naar Jayden was aan het staren, tot een ongemakkelijke kuch mijn gedachte onderbrak. Het schaamrood steeg naar mijn wangen. Gênant!

"Aan het staren, prinses?",vroeg Jayden, ook al wist hij het antwoord al.

"N-nee",stotterde ik terwijl ik hevig met mijn hoofd heen-en-weer schudde.

Jayden trok een wenkbrauw op. "Wat jij wilt, maar ik heb toch iets anders gezien."

"Waar gaan we met z'n allen afspreken?",probeerde ik zo subtiel mogelijk het onderwerp te veranderen.

"Aan dat kruispunt?"

Ik knikte als antwoord en liet het Emma weten.

Een uur later stonden we te wachten op de afgesproken plaats. Jaydens vrienden waren er en nu waren we alleen nog op mijn beste vriendin aan het wachten.

In de verte zag ik een zwartharig meisje wandelen:"Dat is ze waarschijnlijk!",zei ik tegen de jongens.

Oh nee, Vincent was mee en dat kan nog voor problemen zorgen, want Jayden en Vincent kunnen niet echt goed met elkaar opschieten.

Ik weet niet waarom dat zo is, maar ik ga mij er ook niet mee bemoeien. Niet dat ik het niet wil weten, ik ben van nature nieuwsgierig, ik wil alleen nergens middenin komen te staan of zo. Misschien gaat het wel over een reuzegroot geheim, wat ik wel betwijfel eerlijk gezegd, maar je weet maar nooit.

"Oh, ik zie het en ze heeft dat watje meegenomen", zei Jayden. Hoe durft hij zo over mijn vrienden te praten?

"Luister eens", zeg ik terwijl ik met mijn wijsvinger in zijn gespierde borst prik:"ik wil niet dat je zo over mijn vrienden praat."

"Wordt prinses nu boos?", vraagt hij grijnzend. Ik weet dat hij die 'prinses' zei om me nog meer te irriteren

"Nee", zeg ik knarsetandend.

Wanneer iedereen er was begonnen we te discussiëren over wat we gingen doen vandaag. Uiteindelijk hadden we dan beslist om naar de film te gaan. Best wel onlogisch, we zijn tenslotte niet elke dag in Londen en dan gaan we iets doet wat we in België ook kunnen doen, maar oké.

In de bioscoop trokken we al direct de aandacht van een heleboel meisjes. Oh ja, ik was al even vergeten dat we op in de cinema waren met 3 super knappe jongens die model zouden kunnen worden. Er kwam een meisje op Jayden af, dat meteen met haar wimpers begon te knipperen en ik vond het niet leuk.

Kato, doe normaal. Jayden en jij zijn geen koppel. Hij kan doen wat hij wilt.

Jayden

We waren nog maar net aangekomen bij de bioscoop en er kwam al een meisje op me af. Normaal gezien zou ik daar gebruik van maken, maar het leek wel of ik bij alles van haar uiterlijk haar vergeleek met Kato. En bij alles 'won' Kato.

Blond haar. Kato haar haar is mooier.

Blauwe ogen. Kato haar bruine ogen vallen meer op.

Haar kleren. Kato haar stijl is leuker

Ik draaide me terug om naar de rest zonder het meisje nog een blik te gunnen en hoorde haar daarna boos wegstappen.

When the badboy wants the good girl.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu