♡Când te aștepți mai puțin, pierzi.
- Un nou început .
♡Capitolul 1
♡By: Queen_unknown2
♡100%
♡NecorectatVocea mamei răsună în toată camera.
" Skyler, e prima zi de școală, nu ai vrea să întârzii " spune mama mea intrând în cameră.Un nou început, o nouă pagină întoarsă, un nou capitol, o nouă viață.
Mutarea din Seattle în Los Angeles, nu e cea mai bună alegere... Tata a decis să ne mutăm aici din cauza afacerilor sale ... Nu e o mare problemă, pentru că nu aveam prieteni în fostul oraș, doar pe câinele meu Max, el e singurul meu prieten și cel mai bun .Mă ridic din pat leneșă și îmi fac rutina. Cobor scările și o văd pe mama mea venind către mine aducându-mi ghiozdanul.
" Neața " îi spun eu luând-o în brațe
" Bună dimineața, Sky " îmi spunea ea rupând îmbrățișată.
Îmi iau un măr din bolul cu fructe şi îl iau pe Max cu mine, la vechea școală el în fiecare dimineață mă însoțea.
" Bună amice " îi spun eu zâmbind și mângâindu-l pe cap, iar el dând din codiță
" Skyler, sper să-ți faci prieteni la noua școală "
" Mamă ... "
" Trebuie să fi sociabilă "
" Ok, ok.. "
Îmi iau ghiozdanul în spate și pornesc cu Max spre școală. Ajung în dreptul liceului și era unul mai mare ca la vechea școală.
" Eh ... Max " privind amândoi înălțimea liceului " Ăsta e începutul la tot " spun eu încă privind în sus .
Aud niște râsete din spatele meu, mă întorc și văd un grup de 3 băieți și 2 fete râzând de mine .
" Vorbește cu câinele " spune tipul brunet și râde
" Ce patetică " spune una dintre fete ce poartă o rochie roșie mulată și cu tocuri de 15 cm, aș zice că e pregătită pentru a merge într-un club de fițe .
Max latră la ei și fetele se ascund în spatele băieților . Îmi dai ochii peste cap și îl văd pe Max plecând spre casă. Ajung în curtea scolii înghesuindu-mă printre mulțimea de copii, îmi scot foaia cu orarul și înaintez cu capul în foaie și simt cum mă ciocnesc de cineva
" Ce crezi că faci ? " aceeași tipă de mai devreme
" ... " tac eu din gură ocolind-o și intrând în școală.
Aud clopoțelul sunând și fug pe hol până văd o fată venind spre mine și întrebându-mă :
" Skyler Henderson, fata nouă ? "Chiar eu
" Da ... " spun eu murmurând
" Eu sunt Natalie, fiica directorului, tata m-a pus să-ți arat clasa.
" Incântată, ok haide " spun eu zâmbitoare și mergând după ea . "Trebuie să-mi înfrunt teama, e ... că mine ... o tocilară.
Ajungem în dreptul ușii, iar Natalie îmi spune
" Aceasta e clasa, eu plec acum " spune zâmbind
" Ne mai vedem " făcând același lucru.O văd plecând și trag aer în piept
" Ok, s-o facem " spun eu și intru
Trag o privire prin clasă și văd același grup cu care m-am întâlnit la intrarea în liceu stând în primele bănci, dar acum erau doar 2 tipi ...
" Bună ziua domnișoară Henderson " îmi spune profesorul
" Bună ziua domnule Williams " îi spun eu politicoasăÎmi face semn să merg la locul meu, mă așez în ultima bancă și îmi scot din ghiozdan istoria . Când profesorul e pregătit să ne predea intră pe ușa ...
Va urma ...
Poate e puțin plictisitor ... Dar nu am avut prea multă inspirație..
Vroiam să vă mulțumesc pentru că mă urmăriți și îmi citiți povestea .
Next-ul îl voi pune la mai multe comentarii .
CITEȘTI
Când te aștepți mai puțin, pierzi.
RomanceDistribuția: ~ Ariana Grande - Skyler Henderson ~ Justin Biber - Jack Swift