be mine #1

34 2 0
                                    

One message received  .

"Maigaddd... dia dah balas >< fuhh happy nya. Tak sia sia aku tunggu dia dari pagi ."  Senyuman terukir di bibirnya . Tangannya pantas menekan butang on lalu membaca balasan daripada kekasih hatinya itu .

Wait . What the heck? -.- 

CELCOM?

Haihh... sejak bila aku couple dengan celcom ni ha?

Mulutnya menyumpah seranah celcom . Baru sahaja dia hendak bangun dari katil, kedengaran satu lagi bunyi yg ditunggu tunggu .

One message received .

Hah! Dia balas pun akhirnya .

Wow, okay -_-  'dia' balas pun akhirnya .

RM0> Dapatkan NadaDeringPemanggil lagu LAFAZKANLAH dr RAHAYUDEAN, RM1.50/mggu dr TheCube.Dail *888*191687# .Info:Call 1111.Msg dari Celcom.T&S

"Ni yang buat aku nak bunuh orang ni -.-" gumamnya sendirian .  JungKook kemudiannya menuju ke bilik air untuk mandilah . Takkan nak berkebun pulak kan ^^ knpa? Nak ikut ? muahahaha

Pintu bilik mandi dikuak . Ditutup dan dikunci semula kerana takut readers pegi usya pulak. Uish..  tu yang best tu kan XD

"butterflaii... laik a butterflaii... makcik butterflaii.. but butterflaii.. corom...." kedengaran suara JungKook menyanyi . Tajuk lagunya kelawar . Hoho k tak lawak -.-

Selesai mandi, JungKook terus mencapai baju, seluar dan ofkoslah boxer nya (fangirl mode on ><) lalu menyiapkan diri untuk sarapan . Breakfast nya hari ni... mana lah dia tau . Tak turun lagi kan . Entah apa yg omma nya masak . Apa yg dia tau masuk perut, kenyang, ok settle .

One message received  .

"Kalau kali ni pun celcom jugak, serious aku bakar the cube nanti" jarinya pantas menghidupkan phone nya lalu membuka aplikasi Messenger . Melihat balasan daripada Taeyeon, dia rasa nak cium readers sekarang jugak ><  arghh!

Con Verse Kpopperz : sorry lambat . Saya tidur lewat malam tadi .

(P/S : Con Verse Kpopperz tu fb saya muahahaha)

Jeon Kpopperz : gwenchana . Awak dah mandi ?

(P/S/S : Jeon Kpopperz? Lol XD saya reka je . Jgn pegi search pulak )

Con Verse Kpopperz : belum lagi XD

Jeon Kpopperz : bagus . Meh saya mandikan .

Con Verse Kpopperz : heyyy // mukagelak mukagelak//

Jeon Kpopperz : hahaha . Apa salahnya kan ;)  muahaha okey lah sayang . Saya nak turun makan ni . Lapar ><

Con Verse Kpopperz : alololo sian baby titew ni >< okey pegi lah . Nanti chat lagi key ^^

Jeon Kpopperz : anything for you sweetheart <3

JungKook tersenyum puas . Walaupun cuma beberapa ayat, dia sangat gembira kekasih hatinya membalas message nya .

> flashback<

•JungKook POV•

"Urmm... friend list aku ni baru 200+ . Bosan lah news feed tak banyak . Nak add org... urgh malas . Ah lantaklah . Add jelah ." JungKook mula menekan nekan butang 'add' pada suggested friends . Tak kira siapa, semua nya dia main tembak saja .

10 minit berlalu. Wei wei . Add org smpai sepuluh minit ka? Bapak lama . Tak sakit ke tangan?

Jamban Berkilat Kpopperz accepted your friend request .
Eun Kwang Kpopperz accepted your friend request .
Con Verse Kpopperz accepted your friend request .
ArmyShah Kpopperz accepted your friend request .
Yeoja Comel Byuntae Kpopperz II accepted your friend request .

and so on XD

NEWS FEED .

Con Verse Kpopperz .
10 minutes ago .

'*** : apa yg kau rasa kalau sehari tak gelak?
me : wow! it will be a horrable, terrible and disastrous day ever XD

5 likes .

"Apa yg aku rasa kalau sehari tak gelak eh? Mestilah bosan kan" kata JungKook dalam hati .

you commented .

'rasa bosan //mukasedih//'

Con Verse Kpopperz replied your comment on her post .

'lol //mukagelak//'

"Minah ni... comel jugak XD" bisik hatinya.

•Taeyeon POV•

"Salah faham duh dia ni lol . Aku buat status pasal conversation aku dgn *** tu . Bukannya tnya org agagaga XD  tapi comel lah . Woi woi Taeyeon! Apahal ngan kau ni? Setia wei setia!"

Taeyeon tergelak mengenangkannya . Boleh pulak dia salah faham?  Lol nak message larh .

Con Verse Kpopperz : Hy

Jeon Kpopperz : hy ^^

Con Verse Kpopperz : intro .

Jeon Kpopperz : JungKook, 16, seoul . Intro back .

Con Verse Kpopperz : Taeyeon, 14, busan .

Jeon Kpopperz : tgh buat apa tu?

Con Verse Kpopperz : tengah mandi ni haa //mukagelak//

Jeon Kpopperz : huishh.. nak join boleh? Mesti heaven kan lol .

Con Verse Kpopperz : ha... jom . Palli saya tunggu XD

Jeon Kpopperz : sayang ni... ngap karang baru tau.

Con Verse Kpopperz : alelelele XD ngap tu apa ?

Jeon Kpopperz : ngap tu.. buat benda tu lah .

Con Verse Kpopperz : benda apa ?? XD

Jeon Kpopperz : ish... benda tu lah. Yang suami isteri buat lepas kawen tu..

Con Verse Kpopperz : tak faham lah lol .

Jeon Kpopperz : saja kan XD takkan nak cakap kot?

Con Verse Kpopperz : cakap jelah .

Jeon Kpopperz : yelah... hurmm malu lah. S . E . *  lahh!

Con Verse Kpopperz : lol hahahaha . Saya fahamlah. Saja nak kenakan awak .

and their conversation continues...

until...

Con Verse Kpopperz : lol . Awak.. boleh saya tnya? Knpa awk panggil saya sayang?

Jeon Kpopperz : saja. Knpa ? Tak boleh?

Con Verse Kpopperz : bukanlah.. just rasa pelik.

Jeon Kpopperz : ermm..

Con Verse Kpopperz : knpa ni? Cakap jelah ^^

Jeon Kpopperz : kalau saya cakap.. janji awak tak marah eh?

Con Verse Kpopperz : no problem bruh

Jeon Kpopperz : hmm..  sebab.. sebab saya.. saya nak awak...

Taeyeon tersentak .

"Saya nak awak..."

TBC ><

Honestly, love story ni 80% true . Pasal author dgn ex author dulu lol .  Tapi ada yg ditukar supaya lagi mantap muahahaha . Ex! Jangan baca! Malu!  But kesah apa aku hohoho . Lantak mu. jkjkjk . Saia tau saia kejam muahhh XD

Be Mine Where stories live. Discover now