*Michał Pov*
Jest już 17:30 muszę się zbierać. Ubrałem czarne spodnie i bluzę przeczesałem grzywę i wyszedłem na pole po mój motor.
*Asia Pov*
Ubrałam krótkie spodenki i moją ulubioną bluzę. Pomalowałam się,rozczesałam grzywkę i czekałam na Multiego. Po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi, otworzyłam je a w nich stał Michaś. Wow niezła styluwa...
*Michał Pov*
Jak otworzyła drzwi to mnie zatkało. Ona serio jest śliczna. Ciekawe czy lubi motory..
*Asia Pov*
Hej?-powiedziałam nieśmiało, na odpowiedź nie czekałam długo. Hej!-powiedział szybko Multi.
Jedziemy?
Ale jak to? Jedziemy? Czym?
No... tym-tu chłopak wskazał na piękny motor. Przecież ja kocham motory!!!
To cudo jest twoje!?
Nie, mojej kaczki.
Masz kaczkę?
*Faceplam*
Po czym wybuchnęliśmy śmiechem. Michał podał mi kask i pomógł mi wsiąść na motor, po czym sam wsiadł. Przytuliłam się lekko do niego aby nie wypaść ale on zauważył że jestem troche zdenerwowana i powiedział że mogę się go trzymać po czym uśmiechnął się pod nosem. Ale ja jak to ja, po kilku minutach zaczęło mi odbijać.. Kazałam Multiemu przyśpieszyć a po chwili jechaliśmy jakieś 1000/h.. Gdy dotarliśmy do parku usiedliśmy na ławce i zaczęliśmy rozmawiać
M:I jak fajnie się jechało?
A:Tak było super! Koham motory!
M:Hah to tak jak ja, tak wgl może zamiast tu siedzieć zjemy lody?
A:No spoko!
Po kilku minutach spacerowaliśmy już z lodami w rękach. Ja miałam czekoladowy i wiśniowy a Michał Czekoladowy i truskawkowy. Spacerując rozmawialiśmy i śmialiśmy się co chwilę. Jak się okazało mamy duuużo wspólnego. Świetnie mi się gada z Michałem...
*Michał Pov*
Asia jest świetna! Jest śliczna, zabawna i.. Pełna Swagu! :') jest już 22! Ehh..
M: e Asia! Musze ci powiedziec coś strasznego...
A: y co?- powiedziała mega wystraszona
M:no bo widzisz... Jest już 22!!!
Hahhaha jej mina była bezcenna! Wyglądała jakby zobaczyła że ta cała kaczka prubuje ukraść mój motor!😂 po chwili dziewczyna zaczęła udawać focha! Przytuliłem ją i zrobiłem minę szczeniaka a dziewczyna uśmiechnęła się i roztrzepała mi grzywkę! Ze śmiechem poszliśmy po mój motor i znowu jechaliśmy jakieś 1000/h! Dziewczyna już miała się ze mną pożegnać gdy nagle powiedziala 'hej Michał, może wpadniesz jutro do mnie? Ye okej spoko będę o 13 pa! Odpowiedziałem gdy ta mnie przytuliła! Hah teraz pozostaje tylko czekać na jutro! :')
Wkońcu 3 rozdział! A dlaczego dopiero teraz? Ha może temu że nie miałam weny a jak już napisałam rozdział to ten co? Prawie cały się usunął się! 😒 MASAKRA!.. Hehe ciekawe co stanie się "jutro"!
Ps. Kaczka