-Leyla!
Sabah böyle bir sesle irkildim. Annemin sabahları bu denli seslenmesinden hoşlanmıyordum. Kalktım yüzümü yıkadım ve mutfağa geçtim siyah pijama takımıma yine annem laf atmayı bırakmıyordu.
-Ah be kızım nedir senin şu siyah aşkın anlamıyorum bu yaşlarda tam ergen yaşlarınız anladım ama sen biraz abarttın. dedi annem fazla abarttığını düşünüyorum sadece ben siyahı seviyorum siyah benim dünyam siyah olacak bundan ibaretti ve kimse anlamıyordu.
-Anne biliyorsun ki tek sevdiğim renk siyah neden anlamıyorsun?
Bu arada ben Leyla. Tek kardeşim hep yanlız büyüdüm ben insanları pek sevmezdim genellikle hayvanlar iyi anlaşırdım anlatırdım dinlerlerdi. İsmim her ne kadar karanlıktaki ışık olsada ben tam bir siyah aşığı bir kızdım. Bana pembe,kırmızı,yeşil,mavi şeyler alınmazdı ailem erkek beklerken benim olmamla oldu tabi bunlar benim kız olduğumu öğrendiklerinde çok şaşırmışlar bir tek annem sevinmiş. Çünkü babam annemi hep ezmiş , annem hep yanlızmış. Kız çocuğu olursam ona arkadaş olucağım için ki kâfi bende annemi çok seviyorum. Annem adımı kendini göz önünde bulunarak vermiş kızım benim gibi yanlız , vefasız olmasın diye.. Evet böyle ismim ne kadar ışık olsada benim ampulum patladı ve yeni ampul almayı düşünmüyorum. 19 yaşındaydım Adana Çukurova Üniversitesi İngilizce Dili ve Edebiyatı okuyorum. Ne beklersiniz! Matematiğim ve türkçem hep zayıftı bende kolaya kaçıp dil bölümünü seçtim işte olaylar böyle gelişti aslında. Okulum tatile girdiği için annemleri ziyarete gelmiştim burada bir kaç arkadaşım vardı ve ben onları çok seviyordum küçükken daha çok içine kapanıktım şuan bu düzelmiş halimdi bensu,ilayda ve alina beni çok severdi zira bende onları... Üniversitede bir kaç arkadaşım vardı fakat Denizli'deki arkadaşlarım bambaşkaydı. En önemli özelliğim ise rapunzel olmamdı saçlarımı 5 yaşından beri uzatıyordum uçlarından aldırırdım ama asla tamamen kestirmedim herkes bana rapunzel derdi ve benim çok hoşuma giderdi başıma ne gelirse gelsin ne hastası olursam olayım o saçlarım asla kesilmezdi! İşte beni tanıdınız ben "Leyla Nar" isminin anlamını taşıyamayan namı değer rapunzel olan kız!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR LEYLA
RandomGecenin en karanlığında görülen bir ışıktı Leyla.. Karanlıktan doğdu sessizce. Ve kapılar açıldı.. İnsan her girdiği hayata ışık tutabilir miydi?