Emily Pov
Ukse peal oli Cam. Eino jess, oligi just see inimene kes on pōhjustanud mulle selle. Ta oli šokis. Tal oli suu lahti ja ta lihtsalt vaatas mind. Ma jooksin vannitoast välja, mul oli vaja värsket õhku, ma pidin kōik asjad läbi seedima. Køike oli minu jaoks liiga palju praeguse hetke seisuga. Ma astusin uksest välja ja jooksin parki, istusin maha ja vaatasin mänguväljakul mängivaid lapsi. Ma otsustasin kuulata muusikat ja ma lihtsalt nutsin ja mōtlesin.
Cami pov
Ma läksin ta tupp, teda polnud seal. Ma kuulsin nuuksumist vannitoas ja otsustasin vaatama minna. Kui ma ukse avasin, siis ma nägin, et Emily käes oli taskunuga ja ta tahtis omal veene läbiløigata. Ma röögatasin ja ta ehmus ja viskas noa käest ära. Ma olin transistunud. Ta tøusis püsti ja jooksis minema. Mul ikka seisin ta vannitoa ukse juures ja mulle alles nyyd jōudis pähe, et ta vōis seda minu kiusamise pärast teha. Ma pidin sellest poistele rààkima. Me oleme asja liiga kaugele viinud. Ma saatsin grupichati:
Cam- Kuulge kutid, te ei tahabteada, mis just juhtus, ma jøudsin koju ja läksin Emilyt vaatama ja teda polnud tema toas ja ma astusin ta vannituppa ja mis te edasi arvate?
Matt- Oo, sa nägid teda alasti? Oli ta ilus?😏😏
Jack G- Kas ta tahtis ennast lōikuda?😱
Cam- Matt eii
Matt- kahjuu
Cam- Gilinsky sa tabasid täppi
Nash- Mida, pàriselt ka????
Cam- ja ning ma olen kindel, et meie oleme pōhjustanud selle, aga ma röögatasin ja siis ta viskas selle noa käest ja jooksis minema
Jack J- Semud, me peaks selle ära lōpetama, me tegelikult ise ka teame, et me alateadvuses ei taha seda teha.
Matt- ma nii kindel, et ta ei andestaks, kui mulle keegi teeks nii , siis mina ei andestaks seda vōi sellega läheks ikka väga kaua aega.
Cam- aga raagime temaga, homme on reede ja tulge kōik peale kooli minu juurde.
Køik nōustusid ja me pidime kōik koos ostukeskusesse minema, ma tahtsin endale uusi vanse osta. Nash korjas meid peale ja me kuulasime muusikat autos. Ma nii röōmus, et mul on sellised semud nagu nemad olemas.Emily pov
Ma olen siin pargis olnud vähemalt 2 tundi. Vihma hakkas kallama kui oavarrest. Ma hakkasin tagasi suunduma maja poole. Ma ei taha tàna mitte kedagi näha, Eriti veel Cami ja tema kampa. Ma kōndisin ja komistasin kellelegi otsa. Ma vaatasin teda ja ta oli väga hot poiss.
Oi vabandust, ma ei märganud sind! lausin ma. Pole midagi, see on ikka minu süü ka, et ma olin oma mōtetes, aga minu nimi on Grayson! vastas see poiss. Minu nimi on Emily, meeldiv tutvuda! vastasin naeratades. Küll ta nimi on ilus mōtlesin ma. Eeeee, aitäh? vastas poiss muiates. Kas ma tõesti ütlesin seda kõvasti??!! Kui loll ma saan olla. Aga kas sa tahaksid mulle oma numbri anda, et me saaks koos teha midagi? küsis ta. Jaa, ikka. vastasin ma. Me vahetasime telefonid ja panime numbrid telefonisse. Aga kuule, ma pean lippama, mu vend ootab mind juba, tsau. ütles poiss ja ma vastasin samaga. Ma vōtan sōnad tagasi selle koha pealt, et ei taha kedagi näha, àkki ma just sain omale sōbra, kes teab. Mulle jōudis kohale, et vihma sajab ikka veel ja ma olen läbimärg. Ma suundusin kiirelt koju ja läksin kapi juurde ja vōtasin magamisriided välja. Ma panin märjad riided kuivama ja läksin sooja dušši alla. Ma olin dušši alla yle 30 minuti. Ma puhastasin oma näo ära ja panin magamisriided selga. Ma läksin kööki ja tegin endale kakaod. Ma mōtlesin, et kus Cam vōib olla, aga ta kindlasti hängib oma grupiga kuskil. Muidugi, oleme reaalsed ja Cam on mega hot ning ka tema sōbrad. Aga jahh, ma kuulsin et välisuks käis ja sisse tuli Gina. Ma pole teda mitu päeva näinud. Ta tuli kööki ja me rääkisime umbes tund aega ja siis ma suundusin enda tuppa. Ma kirjutasin veel natukene Bellaga ja panin kooliasjad kokku. Homme on lōpuks reede ja ma panin telefoni laadima ja siis see värises. Ma mōtlesin, et kes see kyll olla vōib. See oli Grayson.
from: Gray
Màletad mind ikka? Aga ma tahtsin sulle soovida head ööd kanitar!! xoxoTo:Gray
Kuidas sind unustada saaks? Aga sulle ka head ööd!!xoxo
Ta tundub selline tore poiss, temaga tahaks rohkem tutvuda. Aga kell oli juba suhteliselt palju ja ma kuulsin kuidas välisuks käis. Ma eeldan, et see oli Cam kes tuli. Teda ma täna enam rohkem näha ei taha, olen teda piisavalt näinud. Ma panin äratuskella ja suundusin voodisse. Ma jäin silmapilkselt magama.Loodan, et teile meeldis see osa. Kommenteerige ja votege. Järgmine osa tuleb kas sellel nädalalõpul või uue nädala alguses. Kuna ma olen haige, siis ma saan hetkel kirjutada kuna aega on. Suured kallid teile,kes te loete seda juttu
YOU ARE READING
Minu kiusaja (Cameron Dallas)
FanfictionLugu räägib tüdrukust nimega Emily ta on 16 aastane tüdruk, aga ta elu teeb põrguks kooli popim poiss nimega Cameron Dallas ning tema sõbrad. Kuidas Emily elu kulgema hakkab ja seda mis edasi hakkab juhtuma, seda saate teada alles raamatud lugedes.