Adonis era confuz din cauza ca nu stia ce se intampla cu el. Nu intelegea multe lucruri si ar fi vrut sa intelega. Ce insemnau acele batai rapide pe care le simtea de fiecare data cand Eveline ii zambea. Toate aceste lucruri erau de-a dreptul noi pentru el.
Adonis incepuse sa stea cu ochii pe Eveline pentru ca stia ca numai din vina ei, se simtea altfel.
In timp ce statea cu ochii pe ea, observa un lucru ciudat pe care nu il mai vazuze pana acum. Joon Pyo, parca stea prea mult in preajma ei, parca prea zambea din orice lucru, parca.. nu era la fel. Joon era de obicei o persoana vesela si comunicativa dar parca exagera in preajma lui Eve. Cand era cu Alice nu discuta foarte multe cu ea. Joon..probabil o place pe Eveline. Desii Adonis nu avea sentimente pentru Eveline, totusi era ceva ce il deranja foarte tare. De fiecare data cand Joon vorbea cu Eveline, ceva il facea pe Adonis sa se infurie.La ora 18:00 cand Joon si Eveline isi terminara programul si se pregateau sa plece Adonis se apropie rapid de cei doi blocandu-le calea.
- Ploua afara, nu vreti sa va duc cu masina pana acasa?
- Este in regula Adonis, avem umbrele, spese Eveline ridicandu-si umbrela. Ne-am uitat la meteo si am vazut ca va ploua spre seara.
- Dar totusi..daca merge-ti pe jos tot va veti uda.
- Hei Eveline, poti merge cu Adonis cu masina! spuse Joon. Eu trebuie sa ii cumpar niste mancare catelului meu.
- In regula! Voi merge. Esti sigur ca nu vrei sa vi cu noi?incerca Eve sa-l convinga.
- Nu, este in regula. Atunci va las. Pa Eveline
- Ok, ne vedem maine.Adonis si Eveline au urcat in Chevroletul Corvette Z06 al lui Adonis. Era o masina frumoasa si se putea observa acest lucru chiar daca era innorat afara si ploua.
- Adonis, este ceva ce nu pot intelege. Desii tu si cu Joon va cunoasteti dinainte sa ne fii intalnit toti 3 in statie, va purtati ca doi straini. Adica..nu prea vorbiti si va evitati in continu la fel ca in seara asta. Nu vreau sa ma bag in viata voastra doar ca pur si simplu nu cred ca trebuie sa-ti irosesti viata fiind trist sau purtand ranchiuna pe cineva.
- Eveline, stiu ca nu vrei decat sa ii ajuti pe unii dar cred ca cel mai bine este sa lasi sa decurga lucrurile de la sine.
- Poate ai dreptate intr-o oarecare masura dar nu timpul sau situatiile ii schimba pe oameni, ci reactia lor si deciziile pe care le iau in diferite momente.
- Scuza-ma un moment. A cata strada la dreapta este? Nu mai stiu sigur.
- A doua strada imediat dupa chioscul de ziare.
- Mersi mult. Deci unde ramasesem? Da..vorbeam despre..cum spuneam.Da Eveline, ai dreptate dar problema mea si a lui Joon este o problema veche ce nu poate fi uitata asa usor.
- Deci..vrei sa spui ca in loc sa va impacati si sa va cereti iertare va veti evita cat puteti de mult. Nu poti observa ca sorta va pus unul langa altul? Chiar daca ti-ar fi cel mai bun prieten nu v-ati impaca?
La auzul acestor cuvinte, Adonis puse o frana brusca astfel incat masina lasa o urma vizibila pe sosea.
- Ca sa ma impact cu el trebuie sa Ne cerem scuze unul de la calalalt, iar eu daca vrei sa stii nu mi-am cerut niciodata scuze de la cineva, cu exeptia Daianei. Oricum discutia s-a terminat deoarece am ajuns la blocul tau.
Iti urez o seara placuta.
- Multumesc mult, sa ai o seara placuta!spuse Eveline trantind capota masini destul de zgomotos.
In timp ce Eveline traversa strada Adonis statea in masina privind cum stropii de ploaie deveneau din ce in ce mai mari si gandindu-se la ceea ce ii spuse Eve.***Doua zile mai tarziu...
- Hei Alice!striga Eve in timp ce ii facea semn cu mana. Asteapta-ma!
- Buna Eveline! Scuze, nu te-am vazut. Suntem in aceeasi tura azi,nu-i asa?
- Da, ai dreptate. De aceea te-am strigat, ca sa mergem impreuna.
- Tu ai inteles cursul de azi ? Mi-e mi s-a parut putin cam greu.
- Eu l-am inteles in mare parte. Oricum daca studiem putin cred ca ne vom descurca.
- Hei fetelor, ateptati-ma si Pe mine!
- Joon, tu ce faci? Unde mergi?intreba Alice
- Pai cred ca va voi conduce pana la restaurant. Nu vreau sa se i-a cineva de voi pe strada. Aveti nevoie de cineva asa ca mine ca sa va protejeze.
- Vai mai Joon, ce gluma buna. Chiar ne crezi asa plapande??spuse Eve in timp ce ii faca cu ochiul lui Alice.
- Sunteti fete, aveti nevoie de cineva puternic ca mine.
- Hei Eveline, uite ce florarie frumoasa. Hai sa mergem sa aruncam o privire! zise Alice tragand-o pe Eveline de brat si lasandu-l pe Joon in urma.- Oau ce trandafiri frumosi!spuse Alice in timp ce lua unul pentru a se uita mai bine la el. Iar parfumul lor nu este unul obisnuit.
- Ai perfecta dreptate domnisoaa!spuse vanzatoarea din spatele tisghelei. Acesti trandafiri nu sunt din tara! Sunt din Anglia. Pute-ti observa ca acestia nu au tepi, iar mirosul este mult mai puternic fata de cei obisnuiti.
- Si, ce pret au acestia?
- Unul costa 8$.
-Este un pret foarte exagerat.
- Poate, dar cum ti-am spus mai devreme, nu sunt niste trandafiri simplii.
- Da, aveti dreptate. Dar nu imi pot permite. Multumesc oricum. La revedere.
- Fetelor eu va las. A intervenit ceva si nu mai pot ramane. Pa- Oau ce-o fi patit Joon? Mai devreme a zis ca ne conduce apoi zice ca are treaba. Cine ii mai intelege pe băietii astia?spuse Alice putin iritată.
- Ca tot venii vorba, Adonis m-a cam enervat mult in ultima vreme. Ce as putea sa-i fac ca sa ma razbun intr-un fel pe el, dar sa nu isi dea seama ca am fost eu. Ai vreo idee.
- Deci, lui Adonis, pai nici nu poti sa-l bati sau ceva de genu pentru ca el e seful.
- Nici nu aveam de gand sa-l bat. Nu vreau sa-i fac cine stie ce, doar ceva de care pot rade de el.
- Daca asa stau lucrurile.. cred ca exista ceva. Ai putea azi dupa ce bucatarul ii pregateste supa lui Adonis, sa te oferi sa i-o duci tu, si in momentul in care nu te vede nimeni sa-i pui ,, putina,, sare sau mai multa, acum depinde de tine. Ce parere ai? Eu voi sta in bucatarie in caz ca vrea cineva sa plece sa ii tin de vorba.
- Hei Alice, esti geniala fata!! Este o idee super.2 ore mai tarziu.
- Hei, unde este chelnerul?spuse suparat bucatarul sef. Am nevoie de el sa-i duca supa asta lui Adonis. Eveline ai putea tu sa-l chemi, cred ca vorbeste iar cu clientii.
- Nu vrei sa duc eu tava cu mancare? Ar fi mult mai rapid.
- Da, multumesc mult. Esti o fata extraordinara Eve.Eveline lua tava pe care era asezata supa lui Adonis si se indrepta spre masa la care statea acesta. Se uita in stanga si in dreapta ca sa se asigure ca nu o vede nimeni apoi puse 2 linguri mari de sare,dar chiar in momentul acela cineva ii puse mana pe umar. Era sigura ca este Adonis. El era mereu in preajma ei...dar in momentul acela vocea lui Alice a trezit-o din visat.
- Hei Eve de ce nu mi-ai spus ca pleci sa ii duci supa?
- Nu erai in bucatarie si nu puteam sa mai aman, bucatarul deja il cauta pe chelner.
- Ai pus sare?
- Da, doua linguri!
- Eve ce-ar fi sa ii punem o lingura de otet? Asa am putea sa radem mai mult.
- Cred ca este suficient doar sare.
- Te rog, nu va afla. Te rog...
- Bine, uite otetul aici.
- Mersi, acum du-te. Se va raci supa.- Buna Adonis, Lewis bucatarul mi-a spus sa-ti aduc eu supa. Poftim aici.
- Multumesc! Arata delicios.
Eveline statea si se uita la el in timp ce isi lua ligura de langa servetel, apoi cum o baga in supa ,, cu minuni ,, si in final cum o baga in gura. Ochii lui Adonis erau plini de lacrimi datorita otetului, Eveline parand foarte serioasa il intreba:
- Este ceva in neregula? Ce s-a intamplat?
In acel moment Adonis o apuca pe Eveline de brat tragand-o spre el. Distanta dintre cei doi era doar de 15 cm, iar in ochii lui Adonis se puteau vedea lacrimi de la otetet si de la sarea din mancare.
- Supa.. ce ati pus in ea? Cine este raspunzator de acest lucru? Tu ai facut-o ? Ai vrut sa te razbuni pe mine nu-i asa?Imi pare foarte rau ca n-am mai postat de foarte mult timp. Pe viitor ma voi stadui mult mai mult ca sa nu mai aman capitolele!!! 😊😊😊
CITEȘTI
La fel ca primul fulg...
Любовные романыOare sa fie adevarat ? Sa fie el ?Dar nu, nu poate !!! Viata sa ne fii adus si nou impreuna ? Cel care nu crede in iubire, care crede că dragostea o intalnesti doar in filme sa ajunca pana la urma sa isi schimbe parerea ???