1. Internetový život

89 5 1
                                    


Danielle Isolinová je 20 dívka, o kterou se od dětství nestarala ani vlastní rodina. A jelikož až do 15 let nevěděla, co je to internet, byl její realný život nanic. Avšak, když potom zjistila,co to ten in ternet je,byla na něm závislá a neodtrhla od něj oči. A proč zrovna název internetový život? To musíte číst dál.

Danielle Isolinová,tak toto je mé jméno. Ješte když mi bylo teprve 15 let,nevěděla jsem nic o internetu. A proto jsem si koupila mobil,počítač a tablet a začala koukat na internetové stránky. Jednou z těch stránek byl Facebook,kde se seznámila se spousou lidí. Jedním z těch lidí byl James Black a chtěl se mnou chodit. Na zdech jsem měla plakáty Zayna Malika,protože to byl můj idol a doufala jsem, že si mě na facu přidá. Ale čekala jsem marně. Už jsem ani nedoufala, že by se mnou chtěl navázat kontakt a popovídat si se mnou.

Jednou mi napsal James, jestli bych se s ním nechtěla sejít, tak jsem kývla, že jo. Čekal v parku pod velkým starým dubem. Když však na mě promluvil,jeho hlas zněl jako hlas Zayna. A fakt. Když se otočil,byl to on.

Zayn: ahoj,jsem Zayn Malik.

A pak až mi to došlo. Celou tu dobu se mnou chtěl chodit můj idol a teď tu se mnou stál osobně.

Zayn: Danielle,moc tě miluju. Vím mám falešný účet,ale jen proto,aby mě furt někdo neotravoval a nechtěl podpis.

Danielle: Zayne, neboj,nikomu to neřeknu a já po tobě nic chtít nebudu,to slibuju.

Pak jsem Zayna odvedla ke mně domů a ukázala mu svůj pokoj. Užasl,že jsem taková faninka. Pak jsem mu ukázala zbytek domu a představila svou rodinu,která ani neměla zájem se s ním poznat. A tak to chodilo každý den. Scházeli jsme se,dávali si pusu a zpívali spolu jeho písničky. Ale pak se stalo něco,co jsem nečekala. Zayn musel odjet na dvou měsíční koncert,ale slíbil,že se vrátí. O dva dny později odjel a já se znuděná vrátila k internetovému životu. Čím vic jsem na něm byla,tím víc mě přestával bavit. Když se Zayn dlouho nevracel,začala jsem myslet už i na to nejhorší. Že se mu buď něco stalo a nebo se zamiloval do jiné holky. A mojeobavy se staly skutečností.





Můj idol se stal mým realným klukemKde žijí příběhy. Začni objevovat