Hazar YILMAZSarı saçlı, mavi gözlü 1.72 boyunda abur cubura bayılan özellikle Eti Browni yi çokk seven rahatına düşkün annesiyle garip bir ilişkisi olan, limona tiki olan, çiçeğe alerjisi olan ve kesinlikle odasını toplamaktan başka bir ev işi yapmayan, inatçı, yerinde duramayan ve neşeli bir kız...
Azra POYRAZ
Kumral, yeşil gözlü, 1.70 boyunda Hazar ın en yakın arkadaşı ve Hazarla çok iyi anlaşan saf ve iyi kalpli hiçbir kötülük düşünmeyen, voleybol oynamayı çok seven neşeli ve bir o kadar da ciddi bir kız...
Kuzey KORKMAZ
Gittiği okulun sahibinin oğlu herkesin şımarık zengin sandığı ama gerçekte her ne kadar ciddi durmaya çalışsa da duygusal ve annesine çok düşkün olan, annesi söz konusu olduğunda canını bile verebilecek olan bir kişilik...
Güney KORKMAZ
Annesi tarafından hep ikinci planda tutulan ve bu yüzden babasına düşkün olan Kuzey in abisi babasının şirketinde gerçekten büyük yer edinmiş Hazar gibi inek bir kişilik...
Koray UYGUR
Ailesi Kuzey Güney kardeşlerin ailesi ile arkadaş olan ve bu sayede Kuzey in en yakın arkadaşı olmuş kızlardan çok çekinen ve onlarla asla konuşamayan ama nedense Azra ile kusursuz konuşan birisi.Akın ŞİMŞEK
Yine Kuzey in en yakın arkadaşı ve gruptaki en sert kişilik. Kolejde burslu olarak okuyan öğrencilerden biri. Başta kuzey ve koray ile düşman gibi olsalar da sonra yaşanan bir olay yüzünden çok yakın arkadaş oldular. Akın da Hazar ve Güney gibi inek bir kişilik...
Eylül YILMAZ
Hazar ın kuzeni. Başta Eylül ün ispiyonculuğu yüzünden pek iyi anlaşamasalar da sonradan çok yakın arkadaş oldular. Tabi bunda Azra nın payı çok büyük. Eylül de Korkmaz kolejindeki burslu öğrencilerden biri ve ailesinin durumu çok da iyi sayılmadığı için ailesinin gurur kaynağı olmuş bir kız. Ve aynı kuzey gibi annesine çok düşkün birisi. Tek farkları eylülün annesi kanser hastası. Eylül ün hayali de çok çalışıp doktor olarak annesini iyileştirmek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ OKULUM
Teen FictionBazı sebeplerden dolayı okulunu terkedip yeni bir okula giden Hazar ın hikayesi