Pro Káju❤👊li jsme tedy na procházku a dávali jsme selfíčka, povídali jsme si a Váďa vyfotil fotku a poslal mi jí na snapchat.
Poslala jsem mu fotku jak Martin s Kájou si hrajou na lachtany a pak mojí fotku..^^
Poslední den s nima.
Museli jsme jít na pokoje tam si zbalit, malý děcka už odjeli a my si zabalujem a odjíždíme.
Jela jsem nejdřív autem s Hoggym a Váďou do Plzně na nádraží směr Kladno.
Nasedli jsme do vlaku a za 2 hoďky jsme už byli v Kladně, cestou jsme si s Váďou povídali a cestou nás zastavili fanynky a chtěli fotku i podpis.
V: Holky, promiňte ale my spěcháme.
Ty holky odešli a my jsme šli každý svojí cestou domů.
Odemkla jsem dveře, vybalila si a napsala nejdřív Vadimovi a pak Káje
Já: Ahoj jdeš ven?
On: Promiň stříhám video.Napíšu Káje.
Já: Čusák jdu k tobě, možná že i ne.
Ona: Super! Těším se.
Já: Páčkoo✋
Ona: Páčkoo👊Kájá bydlí o dva baráky ode mně.
Otevřela jsem dveře, celkem byla tma.
Šla jsem černou uličkou a vidím černošedivou siluetu a vedle ní někdo další.
Líbali se.Já: Kájo?
Martine?
Vadim: Ehhh, Adél..
Já ti to vysvětlím.Utíkala jsem co nejrychlejš.
Přiběhla jsem do domu a nevyzula jsem se i hned jsem šla do pokoje a házela jsem knihama o zeď.Já: Do prdele?! Jak jsem mohla být tak naivní kráva?!
Křičela jsem, napadlo mě jít pro vodku a opít se, vykouřit krabičku cigaret a pak chcípnout, nebo radši chcípnout.
Vybrala jsem si první variantu.
Šla jsem do kuchyně pro vodku, a pak jsem vyšla po schodech do koupelny.
Sebrala jsem si z umývadla žiletku, ze šuplíku krabičku.
Přitiskla jsem si k sobě nohy.
Udělal mi to dvakrát..
Já: Do prdele mám mu odpustit?! Nikdy!!!!!!!
Vzala jsem vodku pila jsem, když jsem to vypila vzala jsem si krabičku a šla k oknu.
Vytáhla jsem zapalovač, škrtla jsem a takhle jsem kouřila dokuď jsem tu krabičku nevykouřila.
Potom jsem si vzala mobil a napsala jsem Vadimovi..
Já: Už mě nikdy neuvidíš, sbohem.
Vadimek: Adél..
Já: .. Nazdar!Vzala jsem žiletku a potahovala jsem až jsem omdlela.
Cink!
Cink!
Cink!Slyším dupání po schodech..
Poznala jsem že je to Kája.
Kája: Do prdele, Áďo..
Běžela do pokoje a vzala asi triko aby mi ,,uškrtila" ruku.
Otevírala jsem oči..
Já: Kájo?
Ona: Já ho zabiju!!!Bye my peachees⭕❤👊
ČTEŠ
Život malé YOUTUBERKY [POZASTAVENO]
Hayran KurguAhoj jsem Adéla, ale na YouTubu vystupuji jako Ponny. Mám kamarády Davida, a Ondřeje tak zvaně Madbrosáci. Zbytek se dozvíte ve knize o mě..❤