T.-8

8.2K 572 46
                                    

Biiippppp bbbiiiiipppp......

Ahh, lanet olsun yine bi 10-15 dk uyanma çabalarına girdim. Ve sonunda uyandım. Banyoya girdim rutin işlerimi halettim. Üstümü giyindim, saçımı yaptım ve.........siyah göz kalemi ve rimel işim bitti. Hemen arabama atladım ve gaza yüklendim, hız hastasıyımdır da. Okula geldiğimde herkes kendi halindeydi okulda takıldığım ya da yakın bir arkadaşım yok fazla soğuk biriyim sanırım neyse. Sınıfa çıkarken telefonumu çıkardım bakalım benim sapık yine birşeyler yazmış m- Upppss ay düşüyorum derken belimde bir el hissetim. Kafamı kaldırıp baktığımda yeni gelen hoca olduğunu anladım, hani derste öyle masasında oturan hoca, ben bu hocanın torpille geçtiğini düşünüyorum. Lan biz hala dip dibeyiz, hemen toparlandım ve yere füşen telefonuma hüzünle baktım. Onu da elime aldım ay canım ya birşey olmuş
mu?........... Ohh hiç birşey olmamış.

" Var mı bari telefonun birşeyi?!?!" Gelen sesle kafamı kaldırdım tüh ben bunu unutmuşum ya. "Yok hocam hiç birşey olmamış..." Ay salak ben adam ondan özür dilwmemi bekliyo bense telefondan bahsediyorum. " Yani hocam kusura bakmayın önüme bakmıyodum da."

" Daha dikkatli ol ve yürüken önüne bakmayı unutma! " Oha atara bak be biç sanki birşey oldu. "Olurum hocam." Yanından geçtim ve sınıfa girdim tabi bu sırada hocaya saydırmayı unutmuyordum lanet girsin!

Kaçıncı dersteyiz hiç bilmiyorum ama telefonum titredi hemen açtım. Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı ama zaten o da merak ve gerilimden. Ama mesajı açtığımda büyük bir hayal kırı- yani çok sevindim belki artık mesaj atmaz. Nah! Hayal kırıklığına uğradım veya üzüldüm demiyor da.. ya burda iç ses denen bok icat devreye giriyor. Ne üzülcem be salak! Tabi tabi alıştın kızım o ve onun mesajlarına kimi kandırıyosun sen.. Seninle hiç uğraşamam şimdi. Gelen sadece indirim mesajıymış.

**********

Dersler bitti ve ben şuan arabayı çalıştırmaya çalışıyorum, evet sadece çalışıyorum. Ya bu sikik araba niye çalışmıyor ya?!?!
Okulda nerdeyse kimse kalmamıştı. Camdan bir ses gelince kafamı oraya çevirdim Sam bana camı açmamı söylüyordu hemen camı açtım.

"Ne oldu çalışmıyor mu araba?"
Hayır bu çocukta her yerde karşıma çıkmak zorunda mı?!?!
Şu sapığım James yerine bu gerizekalıyı dövseydi ya.

" Evet çalışmıyor." İyi de bundan sana ne?!?! " Gel istersen seni gideceğin yere bırakayım? buraya da arabanı alması için birini göndeririz." Olabilir aslında ama bu çocuğa hiç güveniyorum. " Hayır sağol taksiyle giderim." Uf bütün aksilikler beni bulur zaten...

"Ya gel işte bir de taksi mi bekleyeceksin?" Yani haklı ama neyse ya siktir et. En fazla ne olabilir ki! "Pekala, hadi gidelim o zaman." Arabamın kapılarını kilitledim ve peşinden gitmeye başladım.

Arabısına bindik yolculuk onun bana asılmasıyla ve benim gideceğim yeri tarif etmemle geçti. Sonunda söylediğim yere geldiğimizde teşekkür edip arabadan indim. ve evime doğru yürümeye başladım. tabi ki ona evimi söylemedim sadece evimin 1 sokak üstünü tarif etmiştim..

Evden içeri girdiğim anda telefonum çaldı baktığımda gizli numaraydı. Açtım;

" Alo?"

"....................."

" Alo kimsiniz?"

" Sözümü dinlemeliydin!"

Ve kapandı telefon konuşan bir erkek sesiydi kısık sesle konuşmuştu. Sapığım olabilir mi ki? Yani odur bana ondan başka böyle şeyler yapan yok. Ama daha önce hep mesaj atmıştı.

**********************

Bu sefer bi değişiklik yaptım ve düz yazdım. İnş. Beğenirsiniz
Vote ve Yorum lütfen.....

Bilinmeyen Numara(TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin