Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem değil ama bu hikayenin daha güzel olacağına inanıyorum.Çünkü ilk defa yazdığım bir şeyi bu kadar beğendim.Umarım sizlerde beğenirsiniz :)
Bölüm şarkısı litte mix litte me
___________________________________________________________
Acı nasıl bir duygudur bilir misiniz? Hani her kızın ilk aşkı babası olur ya.... Benim aşık olunacak bir babam yoktu hiç bir zaman. İlk çıktığım kişiyi öğrenince kızacak,ya da yolda yürürken beni koruyacak ve sarılıp "Prensesim" diyen bir kralım olmadı. Belki de oldu ama hiç hissettirmedi. Beni her zaman önemsiyor gibi dursa da onu aradığımda her zaman bir bahane bulup,benimle konuşmuyordu bile. Onu son gördüğüm zaman bana bir söz vermişti. "Beni asla unutmayacaksın ve asla evlenmeyeceksin" demiştim. Sonra "Söz mü?" diye sorduğumda beni kendine çekip sarılmıştı. Saçlarımın arasını öpüp, "Söz kızım" demişti.İlk defa sarılmıştı o zaman, ilk defa "Kızım" demişti. Belki de o yüzden inandım ona. Küçüktüm,saftım ne yapabilirdim ki? Nereden bilebilirdim onun son sarılışımız olduğunu. Babam beni çok küçük yaştayken bırakıp gitti. Benim çocuk olma şansım elimden alındı. Ben çok küçük yaşta kendi ayaklarımın üstüne durmaya çalıştım. Hayatım boyunca güçlü kalmak zorunda olan bir kızım ben annem ve kardeşim için....
Bir de annem vardı tabi.Her ne kadar unutmuş gibi davransa da unutmadığını biliyordum. Ben bile hatırlıyordum babamın gözlerimin önünde annemi dövdüğünü.O zamanlar 4 yaşlarındaydım. Koltuğun arkasına saklanmış olanları izliyordum. Annem benim duymam için sessizce odasına çekilir ağlardı her gece. Ben de odama gider sessiz çığlıklarla ağlardım. Belki o adamdan nefret etmem gerekirdi ama olmuyor işte. İnsan babasından nasıl nefret edebilir ki? O beni sevmese de ben onu hala seviyordum. Onu cidden özlüyordum.
___________________________________________________
Aslında bu ne bir bölümdü ne de bir tanıtım. Sadece eğer geçmişi vermeseydim hikayeyi anlamazdım o yüzden böyle bir bölüm paylaştım. Arkadaşlar bu hikayenin çoğu kısmı benim yaşadığım şeyler bunu şimdiden dile getiriyim. Araya kurgu sokucam ama çoğu benim yaşadıklarım. Hikaye ile ilgili yorum yaparsanız çoook sevinirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Hayaller
Teen FictionBabasız bir kız..... Bir sabah uyandığımda küçücük ayaklarımla koşarak babamın yanına gittim, ama yatak bomboştu. Annemi aradı gözlerim anlayamadığım bir hüzün gördüm yüzünde annemin "baba yok" diye sordum çocuk dilimle, gelecek kızım gelecek dedi a...