jubav,mržnja,bol,patnja...Tako sve blizu a tako daleko.Tanka vam je linija između ljubavi i mržnje,a bol,patnja i ljubav su vam povezani a posle ljubavi odmah vam je tu i mržnja.A sad da razdvojimo te pojmove.
~Ljubav riječ od 5 slova ako pišete ćirilicom ,a ako pišete latinicom tu imamo jedno više slovo pa onda je 6.Ali ljudi mi ovde nismo kako bismo raspravili da li je 5 ili 6 slova već :''Šta je to čudnovatna Ljubav?''.Neko će reći to vam je kada vam leptirići kruže po stomaku .Kada se zacrvenite kada ga/je vidite.A neko će reći pak davanje a ne uzimanje ničega za uzvrat.Neko da kada ga / je dodirnete pa vam prođu žmarci kroz kožu pa vam se naježi svaki dio tijela .Ili čak kada on uradi nešto što ste vi do prije sedam dana mrzili pa vam je sada kod njega sve to slatko.Ili je možda je to kada vam se pogledi susretnu pa ti spustiš glavu a idalje razmišljaš da'l još gleda u tebe.Kada se postidiš i takoo dalje i tako dalje..Ali Ljudi vidite li vi razliku između Zaljubljivanja i Ljubavi dva različita pojma koja veći dio svijeta brče vidite kada pocrvenite zastidite e to vam je zaljubljivanje a šta kad si zaljubljen i kada ste vi nešto više .Kada bi životdali za tu osobu to vam je ljubav.Ljubav vam je u prevodu biljka.Koja mora imati određeni broj vode ,svjetlosti pažnje i slično ako se ne bude pazila ode ona kao i biljka tako i ljubav...Mnogi će vam reći da im je ljubav ono najbitnije u životu, ali je malo onih koji znaju definiciju te dragocenosti.Iskreno kada pitate nekog kako stariji kažu učenog čovjeka on vam kaže otprilike ovako : ''Ljubav može opisivati snažan osećaj privrženosti. U govoru obično označava međuljudsku ljubav, međutim ona može označavati ljubav prema državi, cilju, sportu itd. Međuljudska ljubav je odnos između dve osobe veći od same naklonosti jedne prema drugoj, te je usko vezana sa međuljudskim odnosima (ljubav između članova porodice, prijatelja i sl.). Neuzvraćena ljubav se odnosi na one osećaje ljubavi koji nisu recipročni. Isto tako postoje mnogi psihološki poremećaji kao što je erotomanija''To vam je pomeni veoma glupo al ajde ko sam ja da vam to govorim nisam ja baš učen čoek.Nego sad zvanično ljubav vam je nešto što vam ja ne mogu sad pojasnit to se ne može opisati riječima toliko imaš brige i osjećanja prema nekom da se ravno i bukvalno baciš pod metak umesto njega.
~Bol ahh ima fizički i psihički.Ovako sa neke tačke ralnog gledišta gori je fizički jer on stvarno boli i ubija mislim stvarno.Dok psihički to je druga stvar.Bol je neugodno osjetno i osjećajno iskustvo povezano s pravom ili potencijalnom ozljedom tkiva, ili uvjetovano tom štetom ili ozljedom.
Bol istovremeno može biti dopuna , sustavu koji prenosi informacije o , šteti ili bliskoj šteti , prema i . Ipak, neovisno se opaža. Nocicepcija prenosi informacije bez prisustva svijesti, dok je bol percepcija osjetilne informacije.
Kao dio tjelesnog obrambenog sustava, bol okida mentalno i fizičko ponašanje koje pokušava pronaći način da što prije završi bolno iskustvo. Istovremeno, bol predstavlja povratnu informaciju koja potiče učenje, čineći ponavljanje jednakog bolnog iskustva manje vjerojatnim. Nocicepcijski sustav može izazvati signale koji okidaju osjećaj boli, te je način odgovaranja na oštećenje i dio je brzog i upozoravajućeg prijenosa koji upućuje određene organe i prvenstveno koji zatim započinje reakcije radi umanjivanja . Učeni ljudi kažu 'vako da vidimo šta oni kažu za psihički bol Tortura ili mučenje (zlostavljanje) jeste postupanje učinjeno sa namerom da se nekoj osobi nanese , teška fizička , ili teška psihička patnja u cilju dobijanja obaveštenja, priznanja ili kažnjavanja za delo za koje je ta osoba osumnjičena. Takođe, tortura se može vršiti i u cilju zastrašivanja ili vršenje pritiska na osobu ili neko treće lice i iz neke druge pobude (kao što je na primer mržnja ili pakost) zasnovane na bilo kakvom obliku (etnička ili verska pripadnost, pol, itd.). Tortura ne uključuje bol ili patnju koji potiču isključivo od pravosnažnih sankcija, koji su neodvojivi deo njih ili predstavljaju njihov slučajni element.E vidite ja sam vam tu Toorturu često koristila vjerujte nije samo da sam koristila samo na drugim tortura se lično i meni dogodila.Ja mislim da vam je ovo o bolu dovoljno.
~Mržnja .Linija između Ljubavi i Mržnje je tanka.Mržnja je hladna odbojna ali može da pomogne da čovjek živi od mržnje tako puno toga se jednostavno skupi u njemu da je to ne viđeno.Vi ne možetezamisliti šta jedna cura može uraditi kada je ljuta.Ne možete zamisliti ali vjeruj te uskoro ćete moći ne brinite.Mržnja je isto osjećanje što znači pokreće je srce.Što dovodi do zaključka da i srceima ružne misli da tako kažemo.Mržnja je ljudski osjećaj jake antipatije. Temelji se na svojstvu intenzivnih negativnih osjećaja, i općenito se smatra da je mržnja najjači oblik odbojnosti, i nenaklonosti. Uzroci mržnje često mogu biti sebičnost, , povreda osobe, ljubomora ili neuzvraćena ljubav.A vidite ako prekinte te na veoma ružan način može doći do mržnje.
Ljubav,Bol,Mržnja...
Ko živi od pištolja-Od pištolja i nastrada Wooow 900 riječi za uvod nije loše eto komentarišite i podjelite sa svojim drugarimaa.Volim vas i ako niko ne čita ovu priču ali okejj
YOU ARE READING
Dead souls
FanfictionHmm,Ljubav,usrana riječ zar ne .Ona bogatašica,koja nakurčeno hoda.Ima sve što poželiAli ima nešto što ne znaju o njoj.Svi kleče pred njom.U njen život samo u šeta On i to ne kao u bajkama princ na belom konju.On i ona neprijatelji .Al' ima neka viš...