Royals
-Amber šiandien turėsi nuveikti mažą darbelį. Louis tau padės.
Žinant kiek buvo valandų, namo grįžti neapsimokėjo. Gerai. Umm Zayn nėra.. Molė ne variantas. Maya jau seniai bus darbe. Galbūt Louis.
-Umm Lou, ką turėsim padaryti Molei? - Louis pakėlė akis į mane ir šyptelėjo.
-Tu neturėjai į tai veltis Ams, - jis apkabino mane, - tačiau aš suprantu, jog visą tai padarei tik dėl Zayn.
-Gerai, - pastūmiau jį toliau, - o dabar sakyk ko nori Molė.
-Šiandien mieste vyks karalienės rinkimas. Na supranti kadangi princas Niall tuoj taps karaliumi jam reikia karalienės. Tai va ten suvažiuos didžioji dalis sostinės. Tai ideali vieta, be to niekas šito nesitikės. Viskas ką mums reikės padaryti tai padėti kelias bombas skirtingose vietose ir bam. - vos Louis pabaigė savo tiradą susiraukiau.
-Lou, o jei kas nors nukentės? Jei..Jei kas nors mirs?
-Amber mes nenorime žudyti, mes tiesiog norime juos pagąsdinti, - ir galbūt tiktai galbūt išgirdau kaip Louis sumurmėjo "kol kas".
Apsisukau ir nutariau eiti namų link. Diena tikriausiai negalėjo būti dar labiau sumautesnė. Priėjusi namus išgirdau Maya cypaujant. O ne. Tik ne ši pabaisa. Kaip jau sakiau aš mylėjau savo sesę, tačiau kartais ji tikrai žaisdavo su mano nervais.
Pravėrusi duris, vos nenualpau nuo šoko. Vidurį virtuvės stovėjo Thomas. Suspiegiau ir užšokau ant brolio. Tiesiogine prasme. Dabar abu voliojomės virtuvėje, o likusi šeimyna juokėsi iš mūsų.
-Kvailį tu paskutinis. Pirmu reikalu išmokysiu tave skaityti ir rašyti, - sušukau ant jo kol šis kikeno, - 4 metus nuo tavęs nebuvo jokios žinios. Ar bent nutuoki kaip aš jaudinausi?!
-Hey nusiramink. Aš čia ir manyčiau tai svarbiausia,- jis stipriai suspaudė mane glėbyje, - na, o kur Zayn tu visada trainiojiesi su tuo vaikigaliu. - pakėliau akis į Thoma. Norėjau verkti, tačiau negalėjau tik ne prieš brolį. Kad ir kaip bandžiau paslėpti ašarotas akis, kad ir kokia netikrą šypseną išspaudžiau vis dėl to , juk jis buvo mano brolis. Jis suprato, jog su manimi kažkas buvo ne taip.
-Karo tarnyba. Jie pasiėmė Zayn šį rytą, - kad ir kaip man tai nepatiko turėjau meluoti broliui. Nenorėjau, kad jis žinotų, jog įsivėliau į kažką neaiškaus.
Visa mano šeima džiaugėsi. Na.. Džiaugiausi ir aš kol po kelių valandų neprisiminiau, to jog netrukus turėsiu vykti į miestelį. Tuo metu valgėme vakarienę. Aš tiesiog pakilau nuo stalo ir stengiausi išeiti, gaila tačiau man nepavyko.
-Kur eini Amber? Greitai prasidės komendanto valanda, - suniurnėjo mama.
-Mam aš einu pas Louis. Jis trumpam grįžo ir jam atsisveikinimas su Zayn buvo toks pat nemalonus kaip ir man, - Ji pažinojo Louis, ir mylėjo jį kaip sūnų. Net gi iš dalies padėjo jam pabėgti. Šyptelėjusi uždariau duris.
Man nepatiko meluoti. Taip galbūt aš buvau vagilė, keistuolė ar šalta kal*. Tačiau per visą savo gyvenimą melavau tik porą kartų. Priėjus Molės parduotuvę, čia jau stovėjo kelios mašinos. Pravėrusi mažos krautuvėlės duris sutikau šlykštų jos veidą.
-O mūsų mažoji žvaigždutė jau čia. Nagi Louis eikite į mašinas. Juk mes nenorime priversti karaliaus jūsų laukti.
Man su Lou pavarčius akis, įšokome į mašinas. Kas jas vairavo ir iš kur jie buvo taip ir nesupratau tiesiog žinojau, kad jie ne vietiniai.
Važiavome beveik valandą kol pasiekėme tikslą. Pasirodo mes buvome visai nebe miestelyje. Pažvelgusi per langą pamačiau mažąją karaliaus rezidenciją.
Susivokiau, jog greičiausiai per ilgai spoksojau per langą, nes atsisukusi Louis jau nebe mačiau. Tačiau vis dar mačiau jo suveltus plaukus mažame koridoriuje. Išlipus iš mašinos nuskubėjau paskui jį kol, žinoma, į kažką neatsitrenkiau. Pakėlusi akis pamačiau....
Heyy žinau kad ilgokai nekėliau dalies, tačiau mokytojai labai užgriovė atsiskaitymais 😂 dėl to pasistengsiu per savaitgalį įkelti dar porą dalių. Teii umm gero skaitymo 😂❤❤ xxx
YOU ARE READING
Royals
FanfictionRoyals Amber pasaulis padalytas pagal kraują - raudonieji tarnaujantys auksinio kraujo kilmingiesiems, apdovanotiems super galiomis. Amber yra raudonoji, gyvena sename,apgriuvusiame kaimelyje vagiliaudama pragyvenimui, kol per nedidelę lemties išda...