-5-

0 0 0
                                    

Okurken Cem adrian- yağmuru dinleyin .

Güven bazı sorunları yok ediyodu . Korku , acı , intikam . Ben güvenmiyorum ama sorunda bu sanırım . Güvenemiyorum , ağlayamıyorum . Herkezden bi ihanet bekliyorum biri hariç . İntikamım erkeklerden . Yada babamdan bilmiyorum , elimden herşeyi çalmıştı . İnsanlara güvenimi , mutluluğumu , baba sevgisi çalmıştı benden , onunlada kalmamış annemide almıştı . Giderken sadece bana intikam duygusunu ve soyadını bırakmıştı. Şimdiyse karşımdaki adam bana ona güvenmemi söylüyordu.

Karşımda odamın ortasında elleri ve ayakları bağlı bir adet sancar . Ve elinde odun sopasıyla puflarimda sancarın tam karşısında oturan ben bulunmaktayız . Yerimden kalktım ve sancara doğru emin adımlarla ilerledim ve sopayı suratına doğru sallayıp " Konuş sancar seni dinliyorum !! " diye cırlamayı cok isterdim fakat kötü polisi oynayıp ;

-"Evimde ne bok yiyodun sancarcım (!) "
evet hırsız beyimiz cevap vericek mikrofon senden hırsızcık .

-" Buralarda dolaniyodum , senin isiklarinda yanmiyodu ama kapında birisi vardı . Bende tabi bekledim baktım içeriye giriyo gittim tuttum ensesinden attım sokaga pezevenki ama kaçtı tabi . Sana bisi yaptimi merak ettim bende sana bakmaya çıktım vee sen inanırmısın ama odunla vurdun bana "
Evet mantıklı ama inandırıcı deil. İki kaşımı kaldırdım gözlerimi büyüttüm ve sancarın siyah gözlerinde gezdirdim . Nasıl bilmiyorum ama güvenmeliymişim gibi geliyodu çünkü ne zaman benim evimde bulunsa hep bişeylerimi düzeltiyodu . Vee evime gelen ilk ve tek erkekti babamı saymassak .

Şuan gözlerini büyütmüş bana bakıyo . Hala gözlerine bakıyodum inanmam için bi şey lazımdı . Yoksa günlerce bu evde bu halde tutardım onu . Gözlerini devirdi . Ve yanaklarını şişirip sesli bi nefes verdi .
-" Taamam . yeter bu kadar çözermisin beni artık eslem " evet tabiki çözerim ama sabah :)) kendime bi beşlik çakıp yatağıma zıpladım . Sancar bana attığı o moron bakışlar bi açıklama beklediğinin habercisi . Evet bi açıklamayı hakediyodu .

-" Evet tabiki , hayhay , elbette çözücem seni sancarcım ama , Yarın sabah ;)"
Evet yarın anca çünkü suan korkuyorum ve yanlız kalmaya niyetim yok , sanada korkuyorum burda kal demiycem , o yüzden bağlısın .

-" Sen tam bi kaçıksın , farkındasın dimi ?" ah evet biliyorum ya . Bana masum bakışlar atarken bi an yumuşarmış gibi oldum . Evet öyle oldum çünku eminim o bakışları başka birisi görse dudaklarına yapışırdı. Fakat ben ilk öpücüğümü ona vericek kadar salak deildim .

-" Evet farkındayım , burda kalıcaksın Cezalısın SANCAR AKDAĞ " Evet öyleyse böyle ceza sırası sende , benimle kalıyorsun . Bana baktı önce sonra ciddi olup olmadığıma baktı , ardından etrafta göz gezdirdi . Sonra dilini şaklattı ve bana baktı .

-" Peki , madem öyle ellerimi çöz koltukta uzanıyım , böyle çok rahatsız ." kaçarsın sen lanet sey . ciddimisin bakışı attım. " Gerçekten gitmiycem , cezamı çekerim . " Kafam karıştı şuan .

-" Sahiden mi ? " eevt bu bana yakışmayan bi soruydu ya olmadı bu .

-" Sahiden sahi " evet inandım . Ela gözlerimi , Siyahın en koyu tonundaki şuan bana ne yapıcağımı beklermis bakisi atan gözlerine diktim . Bana bakti ben ona baktım . Gözleri çok siyahtı , karanlığın içindeki en koyu kuyu gibi . Baktıkça kayboluyodum . Evet gözlerimi hemen çekmem lazım . Eslem gözlerini geri çek hemen ama Güzel bakıyo .Hemen kendimi topladım . Yataktan ayağa kalkarken takılıp düşuyodum o ayrı konu zaten . Yanına yaklaştım arkasına geçerken gözleriyle hala takip ediyodu beni . Ayaklarını çözdüm , ellerini çözerken ellerim ellerine deydi buz gibiydi , soğuk . Ellerini çözdüm ve yatagima geri gectim . Önce bana baktı ardından bileklerini ovaladı . Ve sandalyeden kalktı , sonra koltuğa geçti ve rahat bi pozisyon aldı . Ve gözlerini kapadı.

ORANTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin