Alex .
Odjela jsem s Márou k němu domu , asi po hodi ě a pul přijely jeho rodiče.
Objala jsem jeho mamku a šly jsme spolu do města koupit večeři .
Domů jsme dorazily v 16:30 a začly jsme vařit láska s panem Pešlem chystali stul a obyvak .
Dovařily jsme asi v 18:30 a volali všechny ať se jdou najíst společně jsme se najedly a potom jeho rodiče odjeli .
Byla jsme ráda že už jsou pryč, mam je ráda ale na vánoce jsme chtěla být jen s laskou . Bylo 19;00 a my šli na bruntalské naměsti na trhy poslochali jsme kapely popijeli svařak a samo sebou i alkohol .
Poté se knám přidali Markovi kamoši a no samozdřejmě že mi to vadilo sebrala jsem se a šla se projit okolo gymplu a zámku a sedla jsem si v parku u rybnika a krmila kachny co tam ještě zůstali .Marek .
Byl jsem s laskou na trzich na naměstí v Bruntale a popijeli jsme svařak a alkohol potom přišli kamoši a laska se někam ztratila .
Vubec jsem nevěděl kam mohla jít volal jsem jí ale měla vyplí mobil .
Řekl jsem kámošum že jdu najit Alex a že už spolu pujdem domů.
Byli namě nasrani ale mě to bylo uplně někde chtěl jsem hlavně najit lasku .
Šel jsem okolo gymplu a uvědomil jsi že by mohla sedět na naši lavičce.
Šel jsem tedy tam a seděla tam a byla smutna ale i naštvala .
Omlovul jsem se jí a poli bil mě .Alex .
Marek přišel a začal se mi omlovat a potom mě polibil .
Usmala jsem se naěj a řekla jsem domů se najist a viš co .
Šli jsme tedy domů bylo asi 22:09 a my si sedli ke stolu Mára mi nalil červené vino a sobě též.
Začli jsme jist po jidle jsme si šli do obyvačku se koukat na filmi , potom mára vzal dareček a ja mu dala svuj . Polibila jsem ho anon mě položil na sedačku ."Lasko nepujdem nahoru "
" tam je to daleko lasko "
"Marku neni "
"Dobre "
Políbil mě a vzal do náruči vyšli jsme nahoru a položil mě na postel a zasunul .
Takže víte co se dělo .Po několika hodinach .
Po nějakém čase jsme přestali a koukali na filmy .
Samo sebou ja chtěla Sam Doma proště Kevina .
Tak Mára souhlasil a koukali jsme na něj .
Poté co skončil Mára nabisdlu že se poďivame na Sam Doma 2 .
Řekla jsem že jo .Doufam že se libi sry za chybi dekuji za cteni ....:* jste uplne nej dekuji dekuji
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
RomanceAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...