48. První svatek vánočni.

35 4 0
                                    

Tohle dube pohled vsech co jsou oryc takze trochu delaši kapitola .

Andy.

Ráno. Jsem vztala a byl první svatek po vanocich .
Šla jsem tedy do kuchně nachystat mě a Mattymu snidani.
Udělala jsem nám late s pěnou k tomu jsme nám udělala croassany s maslem a šla nahoru do postele za láskou .
Zalezla jsem k němu a koukali jsme na Děvčatko se zapalkami , ten film jsem měla ráda.
Leželi jsme vedle sebe a popijeli late a přikusovali croassany .
Jak už bylo asi 11:30 vyrazili jsme s Mattym do obchodu nakoupit jidlo na objed aby ostatni měli co jíst až dojedou .
Zašli jsme do Tesca , Matty šel pro péčivo a ja pro salami a maso .

" tak co to bude ??"

"20 deka šumky , 15 deka vysočiny a 25 deka debrecinky "

"Je to všechno "

"Ano děkuji "

Šla jsem za Mattym k pečivu a společne jsem šli koupot maso a zeleninu .
Uvědomila jsem si že doma není nic žadné piti , poslala jsem Mattyho koupit asi 5 baliku kofoli po 6 kusech a ja šla pro nějaký ten alkoho .
No přeci bude silvestr ale mi popijíme dost často i tak .

Stála jsem v té uličce a pře myšlela jestly staropramen nebo heineken .
Matty přišel a řekl ven heineken Alex bude ráda a dneska je fotbal budem koukat sní .
Vzali jsem tedy heineken a šli k pokladně Matty se ale ješte trhnul a vzal par milek oreo , bramburkya prostě různé jidlo .
Domu jsme dojeli ve 13:00 .
Matty šel uvařit jidlo a já pouklízet přišly mi tri sms rozklikla jsem první a tam bylo že Amnada s Jimmy tu budou ve 2 , dalši bylanod Julči ti dojedou v 14:30 no a poslední byla od Alex ti dorazi az be 3 protože Alex musi k doktorovi na kontrolu .
Takže si Matty řekl že si na loži maso a uděla depi a omačky a pujdem grilovat .
Sedli jsem si v obyvaku a koukali na tv .

Andy.

Vztali jsme s Jimmym a vyraželi domů konečně.
Psala jsem sms Andy že dojdem ve 2 .
Sedli jsme do auta a konečně jeli domů .
Čekala jsem že už bude hotoví oběd , ale zjistila jsem že se bude čkat na Alex a Máru a budem grilovat .
Pozdravila jsem Andy a šli jsme nahoru si vybalit .
Položila jsem kufr na postel a vyhazela oblečení na zem a neřešila Jimmy udělal to same , oblekli jsme se do domaciho oblečení a šli dolů za Mattym a Andy .

Julča.

S Joeyím jsme vztali a rozhodli se že si zajdem na snidaní a pak pojedem domů .
Cestou jsme se ještě zastavili na Tapi tea .
A pak jeli domů tedy .. měla jsem hlad a čekala jsem že už bude oběd ale museli jsme počkat na Alex a budem grilovat .
No tak jsem tedy vyšli nahoru a hodily tam tašky a šli dolů .

Alex .

S laskou jsme vztali a šli se nasnidat vubec jsem neměla chut a ani naladu mohla jsem si totiž dát jen suchy rohlik a vodu .
Protože ve 14:30 jsme byla objednana nanodběry krve .
Takže jsem celi den skoro nic nejedla od te doby .
No mezi tim jsem si vzbalili věci a šli se projit po městě .
Zašli jsme si do kavarny jen tak si sednou a pak šli do te nemocnice .
Vyšli jsme do 2 patra a sedli jsme si v čekárně bylo už14:25 takže jsme počkali .
Přesně ve 14:30 mě volal doktor trvalo to asi 5minut a tak jsme pomalu šli na zastavku .
Bylo 14:45 a bus jel az 14:55 takže jsme 10 minut čekali .
Po těch 10 minutach ořijel bus a my jeli domů.
Domu jsme dojeli asi o 25minut později ale tonikomu nevadilo .
Vyšli jsme nahoru položili si věci do pokoje a šli jsme grilovat už jsme všichni měli hlad .

Andy .

Koneč jsme bylibdoma všichni a šli jsme grilovat .
Grilovali jsme až do 17:30 a pak Márovi někdo psal sns jestly nejde ven .
Alex byla naštvana , a šla nahoru a zavřela se v pokoji .

Doufam ze se libi sry za chyby :* kuji za cteni .
Jak to dopadne s Markem a Alex ?? Pohadaji se ?? Nebo pujde Alex snim ?? Nebo Mara zustane doma ?? To vse v dalsi kapitole

Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat