Demonstratia

33 4 0
                                    

Inchid ochiii pentru cateva secunde pentru a inchide amintirile intr-un colt bine pazit al sufletului meu, avand grija sa nu mai iasa de acolo prea curand. Deschid ochii cand masina se opreste si revin la nemiloasa Queen. Ella a murit si nu o voi lasa sa ma bantuie.

Matthias pov.

Am ramas surprins de ceea ce mi-a spun Ella adica Queen. Am incheiat discutia deoarece nu am vrut sa o intristez si mai mult. Am vazut cum si-a inchis ochiii strans probabil inlaturand amintirile readuse la viata de aceasta discutie. I-a deschis cand am oprit masina la locul de intalnire cu Ramon.

Cand s-a intors spre mine ceea ce am vazut m-a ingrozit. Ochii aceia care acum cateva minute erau plini de emotie  acum erau goi. Mimica fetei ei era acum dura si fara pic de sentiment. Abia acum o descopar pe adevarata Queen.

-Cobori? Nici nu am observat cand ea a deschis portiera fiind pregatita sa coboare.

-Imediat! Am raspuns trezit din transa. Mi-am luat pistolul din torpedoul masinii si l-am ascuns in spatele tricoului. Am observat cum ea si l-a scos pe al ei si a intrat garbita inautru. Am urmat-o repede si cand am intrat in imensul depozit primul lucru pe care l-am auzit a fost o impuscatura si zeci de arme care se inarca. 

Mi-am rotit privirea in jur si am vazut ca suntem incercuiti de zeci de barbati care aveau armele indreptate spre noi. Queen statea in mijlocul lor cu un cadavru la picioare. Ea a lasat arma jos cand un barbat inalt si bine facut a pasit spre ea. Desi eram pregatit sa trag nu am facut nici o miscare, eu  sunt aici doar pentru a o vede cum se descurca. Barbatul a inaintat incet spre ea si cand a ajuns in dreptul ei s-a pus in genunchi.

-Ramon! A marait ea printre dinti.

-Queen, imi pare rau, nu stiam ca suntem uramsriti si...A inceput barbatul sa vorbeasca repede dar a fost intrerupt de ea

-Liniste! A tipat ea tare! Si voi lasa-ti dracu armele alea jos!

Toti acei barbati au lasat  armele jos imediat si au ramas atenti la scena din fata lor.

-Ramon, Ramon! Stii ca eu nu suport incompetenta! A inceput ea sa se plimbe in jurul barbatului care statea in genunchi exact in acelasi loc si cu privirea in pamant.

Tocurile ei faceau ecou in imensul depozit si isi plimba arma prin parul barbatului pe care sunt sigur ca l-am auzit inghitind in sec.

-Stiu! Afirma el intr-un tarziu neridicand privirea din pamant.

-Si stii care este pedeapsa? Intreaba ea ridicandu-i capul cu pistolul care acum ii sustinea barbia barbatului ingenunchiat.

-Da! Afirma el inghitind din nou in sec.

-Ok! Afirma ea si fara alte copletari isi muta pistolul sptre tampla lui impuscand-ul imediat.

Barbatul masiv cade, sangele lui imprastiindu-se pe cimentul rece al podelei.

-Voi restul asteptati aici pana la noi ordine! Spune ea aspru spre barbatii care nu s-au miscat din locul in care i-am gasit.

Se intoarce cu spatele la ei si paseste spre mine, tocurile ei facand un ecou infricosator in intreg depozitul.

-Uite-ti demonstratia! Afirma ea rece trecand pe langa mine spre iesire.

Ma intorc pe calcaie si pasesc in spatele femeii care a reusit sa ma socheze de-a dreptul.Nu am vazut in viata mea o femeie atat de cruda. Am de gand sa aflu ce s-a intamplat cu ea de a ajuns asa. Mi-a dovedit in timpul conversatie din masina ca nu a fost mereu asa.


DARK LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum