9.34
Przed szkołą nic się nie działo. Czekałam z niecierpliwością na Mary. Chciałam się z nią po szkole spotkać ale może by pomyślała że się wpraszam czy coś. Dopiero po chemii z nią pogadam.
-Hej Mary!
-Cześć.
-Słuchaj, myślę że w miarę się dogadujemy, co powiesz na spotkanie po szkole? Może u mnie..?
- Ja do ciebie nie mogę bo mi tato nie pozwoli, ale myślę że ty możesz wpaść do mnie, nie będzie go.
- Kogo?
-No mojego taty!
- Ah..No dobra to po 7. lekcji wsiądziemy do autobusu i pojedziemy.
- Spoko, pa.
Jej! Udało się. Zapoznam się bliżej z Mary. Cieszę się bo wydaje się być sympatyczna.
14.35
Jesteśmy przed jej domem. Jest ogromny i nieco mroczny, jakby był opuszczony od wielu lat. Kiedy weszłyśmy wielkimi pół okrągłymi drzwiami ujrzałam długi korytarz, wielkie schody i...Chyba na prawo była kuchnia bo tam poprowadziła mnie Mary.
- Dzień dobry - przywitałam się z jej mamą.
- O Maruśka, przyprowadziłaś sobie koleżankę? - zapytała nieco wyższa ode mnie matka M.
- Hej mamo, tak. Idziemy do pokoju, zrobisz nam jakieś kanapki?
- Tak, zrobię wam z pomidorem, majonezem i cebulką.
Poszłyśmy do jej pokoju, duży był, nie powiem. Jej łóżko był dwuosobowe przykryte czarną kapą. Znalazłyśmy wspólne tematy, sport itd. Dopiero gdy M. spojrzała do okna, jej mina zmieniła się.
- Słuchaj, wiem że to może zabrzmieć dziwnie..Schowasz się na parę minut w szafie? - Zapytała skrępowana.
- Ale dlaczego..? - Zapytałam.
- Później ci wyjaśnię, ale błagam wejdź do szafy.
Posłuchałam się jej i weszłam. Mniej więcej widziałam co się dzieje, widać że Mary była bardzo przestraszona. Usłyszałam krzyk z niższego piętra :
- Jestem! Wróciłem wcześniej z pracy! - To był chyba jej tato.
Następnie słyszałam kroki nadchodzące do pokoju w którym byłyśmy.
- Hej Mary, zrobiłaś co trzeba?! - zapytał krzycząc równocześnie.
- Tak tato, jestem zajęta..
- Zajęta? Nie masz czasu dla ojca?!
- Później pogadamy, proszę zostaw mnie samą.
Usłyszałam jakieś klepnięcie. Widziałam że jej ojciec ją spoliczkował, serce mi biło jak nikomu innemu, bałam się.
PRZEPRASZAM ZA PRZERWĘ, DZIĘKUJĘ ZA RADY! <3
CZYTASZ
Dziewczyną z horroru
HorrorDo szkoły przyjeżdża nowa uczennica. Jednak ona jest całkiem inna od swoich rówieśników, inni myślą że towarzyszy jej tulpa, a inni że ma problemy psychiczne. Co tak naprawdę skrywa w sobie dziewczyna?