Durerea revine

44 4 4
                                    

       Queen pov.

Intru in sediu indreptandu-ma direc spre biroul Demonului. Intru fara sa bat avandu-l pe Matthias imediat in spatele meu. Ma asez pe scaunul din fata Demonului. Acesta isi ridica capul din laptop si ma atinteste cu privirea.

-Ai rezolvat ? Ma intreaba acesta direct

-Da! Ii raspund confiscanu-i cafeaua de care se pare ca nu a apucat sa se atinga

-Dar ce facem cu oameni lui. Sunt prea buni pentru a-i omora. Ne mai putem folosi de ei.

-Asa este! Singurul vinovat a fost Ramon! Afirma acesta ganditor

-Stii ceva. Foloseste-i cum vrei. Tu ii cunosti mai bine si stii de ce sunt in stare.

-Ok! Raspund simplu ridicandu-ma si parasind biroul.

        Matthias pov.

-Deci? Cum ti-se pare? Ma intreaba tata cand ma asez pe scaunul pe care a stat Queen inainte.

-Cruda! Afirm direct!

-Foarte! Este si foarte desteapta si descurcarcareta.Daca nu ar fi ea nu cred ca a-si reusi sa ascund transporturile.

-Who!!! Demonul tocmai a afirmat ca este dependent de o persoana? Intreb uimit de afirmatia tatei

-Da, dar acesta persoana nu poate fi o slabiciune deoarece este foarte puternica!

-Cum a devenit asa? Intreb dorind sa ajung mai repede la subiectul care ma macina.

-Asa cum? Intraba el dorind probabil sa ocoleasca subiectul.

-Asa cruda, asa puternica, asa rea. Cum a devenit Queen?

-I s-au intamplat prea multe la o varsta frageda. A fost parasita de toate persoanele dragi cand avea cea mai are nevoie. A descoperit viata asa cum este ea, cruda si nemiloasa si a fost nevoita sa se adapteze. Cu curajul si inteligenta sa a reusit sa invinga in aceasta lume intunecata. Dar pentru a face asta a trebuit sa distruga sau sa ascunda tot ce a fost bun si pur in ea. A omorat-o pe Ella pt a-i da nastere lui Queen. A omorat-o pe Ella pentru a putea supravietuii.

Si cu asta ma blocat. Am stat cateva minute pentru a intelege totul, apoi fara a mai spune ceva m-am ridicat si am parasit biroul.

***

Queen pov.

Ma trezesc pe la unu dupa amiaza deoarece am ajuns mai tarziu de sapte dimineata acasa. Am dormit destul de bine avand in vedere ca am reusit sa inchid din nou amintirile care m-au bantui de cand Matthias mi-a rostit prima oara acel nume. Dupa un dus lung ma schimb intr-o pereche de colanti negri si un maieu gri si cobor spre bucatarie pentru a servi mult dorita cafea.

Intru in bucatarie, cu ochiii in telefon deoarece aveam doua apeluri pierdute,  unde dau de Matthias si de Ryan. Erau asezati fata in fata la masa cu cate o cafea in fata. Mormai un ,,'Neata'' si ma indrept spre aparatul de cafea. Imi pun o cana si imi aprind o tigara revenind la telefon. Apelurile au fost de la un numar pe care nu il cunosteam asa ca l-am apelat inampoi.

-Queen! Aud vocea din celalalt capat

-Da! Raspun concentrata spre cana de cafea.

-Sunt Eric! Spune el probabil vrand sa imi capteze atentia si a reusit.

Eric este un detectiv din organizatia noastra pe care l-am pus sa ma instiinteze daca se intampla ceva cu familia mea. Desi m-au abandonat nu ii pot lasa sa pateasca ceva din cauza mea. Cu toate ca toti cred ca eu am crescut in orfelinat si ca de acolo m-a luat Demonul, imi este teama ca cineva ar putea afla ca am o familie si sa foloseasca asta in potriva mea.

-Ce s-a intamplat Eric? Intreb grabita stiind ca nu are voie sa ma sune decat cand este ceva inportant.

-Fratele tau este in oras!

-Ce ??? Intreb ridicand tonul fiind foarte surprinsa de ce tocmai mi-a spus

-Avenit sa-i cunoasca parintii viitoarei lui sotii!

-Se casatoreste? Intreb cu sfiala vocea spargandu-mi-se la final

Mereu mi-am imaginat cum o sa fie la nunta fratelui meu. Cum eu o sa fiu domnisoara de onoare si o sa ii fiu alatari in cel mai importatnt moment din viata lui.

Flashback

Fratele meu intra usor pe usa pentu a vedea ce am patit. Sigur parintii i-au spus ca am stat toata ziua in camera.

-Hei! Spune incet

-Hei! Spun si eu ridicand fata din perna

-Ce a patit surioara mea mica si enervant? Ma intreaba el vrand sa ma faca sa ma simt mai bine prin sicanarile bine cunoscute

-Ma inselat! Spun eu cu voce stinsa

-Si pentru asta stai tu inchisa aici?! Ca un fraier nu a stiu sa aprecieze ce comoara are langa el si s-a dus la una care nu ii ofera decat... stii tu. Imi spune el incurajandu-ma

-Dar tin la el! Ii spun cand acesta se aseaza pe pat langa mine

-Ella ai doar 15 ani! O ai atatia prieteni incat nu o sa le mai stii nici numarul. Esti o fata desteapta si super frumoasa. O sa trebuiasca sa imi iau pistol ca sa pot sa ii gonesc de la usa casei unde o sa se faca o coada imensa. Imi spune acesta razand si incepand sa ma gadile

-Nuu, inceteaza ! Stii ca nu imi place! Incep eu sa tip si sa rad in aceelasi timp.

-Stiu dar de ce sunt fratele tau mai mare, nu ca sa te sacai?! Spune acesta gadiundu-ma si mai rau

-Inceteaza! Ii spun eu cu lacrimi in ochii dar de data asta din cauza rasului.

-Incetez daca nu mai stai inchisa aici si mergi cu mine jos sa mancam.

-Ok. Spun eu repede vrand sa scap

-Si multumesc! Adaug cand ne ridicam pentru a merge la masa.

-Pentru?

-Pentru ca esti langa mine si ma sustii!

-Mereu voi fii langa tine Ella! Esti surioara mea si voi avea grija de tine mereu! Spune acesta lundu-ma in brate.

-Si eu iti voi fi alaturi mereu si te voi stresa toata viata! Spun si eu incepand sa rad si luand-o la fuga pe scari.

 End flashback.

Atunci fratele meu era o parte din mine. Dar din pacate totul au fost doar niste minciuni. Dupa ce am parasit casa parintilor mei el nu a mai dat nici un semn. Nu m-a cautat nici macar o data.

Nu mi-am dat seama ca nu mai am de mult telefonul la ureche si priveam intr-un punct imaginar.Am simtit o lacrima cum imi curge pe obraz dar am sters-o repede si destul de agresiv. M-am uitat spre cei doi barbati care acum aveau privirea atintita spre mine. Fara sa spun ceva mi-am luat pachetul de tigari si am urcat la mine in camera. Durerea a revenit in forta.





DARK LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum