Young Min POV
'Hiishh!!!buta ke??!!aku punye lah besar kat situ die tak nampak ke??!!Die ingat aku nie tiang gol ke hah??!'hye mi eonnie membebel.
'dh mule dah die punye machine gun'
Flashback
Young Min POV
'Hoi!!!!!bola!!'
'Aaahhh!!aduhh!!woii!!!buta ke??!!tak nampak ke aku ade kat sini.suke-suke hati die je baling bola dekat orang!!'hye mi eonnie menjerit
'Yang kau duduk kat situ pahal!!tak de tempat lain nak duduk ke hah??!!padan lah muke kau!!'
'kurang ajar!!dah buat salah bukannya tau nak mintak maaf.salahkan orang pulak.eh!!ni sekolah tau.tempat umum.so suka hati aku lah nak duduk dekat mane pon!!bukannye sekolah ni BAPAK ko yang punye kan??'
'eii!!minah ni main bapak-bapak pulak??!!!setakat kene baling bola je.bukannye sakit pon!!'
'bobby hyung.dah la tu.tak malu ke gaduh dengan perempuan'
'ei donghyuk!!suka hati aku lah.minah nie melebih-lebih.macamlah kepala die tu boleh berdarah kalau kene baling dengan bola'
'so,name mamat tu bobby,kwn die yg tu pulak name die donghyuk.kalau x silap aku,tadi aku dengar fans die jerit name B.I.Siape die??ape name ahli geng-geng die yang lagy 4 tuh'.macam-macam bende ade dalam otak aku sekarang.
'eonnie.dahlah tu.malu lah orang tengok'in joo cuba menenangkan hye mi.
'dh lah.jom kite blah.malu lah orang lain pandang'aku dengan in joo mengheret hye mi eonnie yg nampak gaya nye macam nak meneruskan pergaduhan.begitu juge dengan kawan-kawan si bobby tu.
'Hoi minah!!aku tak habis lagi dengan kau!!'sempat lagi bobby menjerit sambil cuba melepaskan diri dari pegangan kawan-kawannye.(mcm nk kene culik je bobby tuh>_<)
'Aku pon tak habis lagi lah dengan kau!!!kau tunggu je lah.aku mesti balas dendam!!eii!!'hye mi eonnie pon 2x5 je dengan bobby tu.
End of flashback
In Joo POV
Tengah si Hye Mi eonnie membebel.datang pulak satu makhluk yang aku sendiri pon tak kenal.
'Annyeong!!saye jinhwan!!yang ni Chanwoo.And yang pulak Yunhyeong'
'annyeong'sapa ku
'kenape?'tanye young min eonnie.nampak macam nak gaduh jer.
'urrmmm..kitorang nak mintak maaf pasal bobby td.kitorang betul-betul mintak maaf.biasanye die tak macam tu.die biasenye baik je dengan perempuan'
'ah betol lah tu ape yg yunhyeong hyung ckp'si chanwoo ni pulak menyelit.
'tak nak!!!cakap kt si bobby tu.saye takkan maafkan die selagi die tak datang mintak maaf dengan saye!!'sempat lagi hye mi eonnie menyumpah seranah si bobby tu.cakap yang die tu takde mata lah.itu lah ini lah.
'urmm..saye tak tau ape-ape.jadi saye rase baik awak bertige bwk bobby mintak maaf dengan hye mi eonnie.kalau tak,saye rase mesti ade je pergaduhan kalau diorg ni jumpe.'
'takpe lah kalau macam tu.kitorang pegi dulu.annyeong!!'
'pastikan bawak die mintak maaf dengan saye!!!!!!'hye mi eonnie menjerit.
'haiihhh...hari first je dah datang dah bala untuk kite.'
------------------------------------------------
A/n:annyeong!!so,mcm mne??ok??author-nim akn sentiase cube betulkn kesilapan.mian for typo
Peace N Luv!!
-pea author-nim-
YOU ARE READING
WAR OF LOVE-iKON MALAY FANFICTION-
FanfictionPertemuan dan permulaan perkenalan yg tidak begitu baik antara B.I,Injoo,Bobby,Hyemi,Junhoe dan Youngmin. Pertemuan pertama yg penuh dengan perasaan marah.Diikuti dengan pertemuan yg berasakan dendam dan seterusnya. Mampukah mereka ber6 menyelesaika...