49. Grilování.

32 4 0
                                    

Alex se sebrala a šla do pokojé ... Byla na Máru naštvana protože jsou svátky a má byt doma a né někde v prdeli .

Šla jsem zaní a klepala ať otevře , řekla mi jenže ať jdu pryč a necham jí byt .

Sešla jsem dolů a první co jsem udělala bylo to že jsem Marka uplne seřvala .

" do piče Máro kurva ona chce být stebou a ty chceš jit někam ven "

"Ale tak jako "

" no žadne ale tak jako kurva zase "

"Ale kluci chcou jde snáma "

"No tak ji to bež řict "

Mára se sebral a šel nahoru za Alex já jsem s Mattym obracela maso a povidala si s ostatníma .
Asi po 15 minutach o se ti dva tam hadali došli dolů.

"Tak co ?? " ptam se Alex

"No nevím řekla jsem mu že se rozhodne ma mi to přijít řict "

"Aha a co myslíš že uděla"

"No pujde stěma dsbilama "

"Važně si to myslíš "

"Jo nahoře jsem mu řikala jestli by nechtěli grilovat snáma a pokrčil jen rameny a nic vic "

"Aha a pak "

"No pak jsem se sebrala a šla sem "

"Aha ale tak víš že Mára je super a chapaví "

"No poslední dobou na pěkně sere "

"Ale ne to neřikej "

"Ale je to pravda "

"Alex víš co nwbudem do řešit uvidime ju "

"Jojo "

Po chvili přišel Marek a řekl nám že kluci dojdou knám a budou grilovat vidělal jsem, že Alex je rada ,ale měla kamenou tvař a čekala až se Mára omluví .
Ale Mára se ssbral a šel za Mattym , Alex se zvedla a řekla
" jak chceš ale tohle vyhraju ja "

Jak myle tohle Alex řekla Mára si uvědomil že teď Alex bude dělat že neexistuje .

Mára odešel od Mattyho a šel k Alex a rikal ji lasko lasko a ona nic .
Šla na zachod a Mára mě hned začal zpovidat .

"Co ti řikala ?? "

"Kdo ?"

"No laska "

"Hey ale nic "

"Co ti řikala "

"No že tohle si posral a že tuhle hru umi hrat taky "

"Twl ne nesnesu ignor od lasky "

"No neměl sis to posrat "

Najednou někdo zazvonil ke dveřím šla Alex otevřela a tam byli kluci ( kamoši od Máry ) .
Šla snima k Mattymu ke grilu a pak šla ke mě uplně Maru ignorovala jako by tam vážně nebyl .

Grilovalo se maso a popijeli jsme utoho jsme si zpivali a smali se .
Padak večer a kluci odešli Alex šla do sprchy a zankla se Mára semnou seděl v kuchyni a ptal se mě jak si to ma vyžehlit .
Nedokazala jsem mu poradit .... Šel za Alex na horu že pujde spát .
Alex mu dala polštař a peřinu a zabouchla . Mára sešel dolů a řekl spím na gauči .

Večer .

Večer jsem klepa na Alex otevřela sedla jsem si sní na postel . Povidali jsem si všimla jsem si že je ale smůtná .

"Alex proč si smutna "

"No víš "
.............

Doufam ze se libi jak to skonci vdalsi kapitole ..
Sry za chyby

Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat