Otworzyłam drzwi i ujrzałam wysokiego, przystojnego blondyna o hipnotyzujących niebieskich oczach. Poczułam jak serce wskoczyło mi do gardła, przełknęłam śline.
- Przepraszam zgubiłem się, nie mam zasięgu w telefonie i nie wiem jak wydostać się z tego głupiego lasu. - brzmiał stanowczo i bardzo podniecająco.
- Nie jest głupi. - uniosłam brew i rzuciłam dziwne spojrzenie.
- okey nie ważne. - odwrócił się i chciał iść dalej.
- Stój! Właśnie się zbierałam do miasta, wyprowadze Cię. - zatrzymał się i zaczesał włosy ręką, a ja nieświadomie przygryzłam wargę.
- Już myślałem, że jesteś kolejna wredną babą z tej dziwnej wsi. - chłopak widocznie nie jest stąd, bo ciągle coś mu się nie podoba.
- okey. - udawałam że mnie to nie uraziło, szczerze miałam to gdzieś....
Miałam?
- chyba nie obraziłem Cię w żaden sposób ? - spojrzał na mnie, a ja nie potrafiłam wypowiedzieć nawet prostego zdania...
- yyyyy nie. - jąkałam się.
- boisz się mnie ? Nie wyglądam chyba na pedofila co ?Jest cudowny, przystojny, ma taki męski głos, jest taki umięśniony, BOŻE O CZYM JA MYŚLE... Ogarnij się dziewczyno ...
- Nie, dlaczego tak myślisz ? - dochodziliśmy do końca ścieżki.
- Bo się jąkasz i całą drogę bardzo mało mówisz, a twierdzisz że nie jesteś obrażona. - Czy on się zmartwił ?!Omg On się przejął mną ...
szaleje...
- Jestem zmęczona miałam dzisiaj trochę dużo do sprzątania. Po prawej stronie tamtej ulicy jest Ratusz dalej powinieneś chyba trafić. - wskazałam mu na ulice i uśmiechnęłam się.
- fajna jesteś, przepraszam że dopiero teraz, ale Maks jestem.- poczułam jak nogi mi drętwieją i policzki robią się gorące.
- jestem Rubi. - uścisnęłam jego dłoń, jest taka męska i miła w dotyku.
- do zobaczenia Rubi. - przejechał ręką po włosach i poszedł we wskazane przeze mnie miejsce.
- pa - ledwo wypowiedziałam, nadal myśląc o jego wspaniałych oczach i cudownym głosie. Od razu wiedziałam, że jego nie skrzywdzę, jest taki cudowny.☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Jest i kolejny rozdział ;) co sądzicie ? Przepraszam za błędy, to moje pierwsze opowiadanie i pisze bez wcześniejszego myślenia nad tym... po prostu spontan ;) komentujcie ;) kolejny rozdział jutro ;)
CZYTASZ
Psychopatka
Teen Fiction#PART 1 Rubi - w szkole, wśród znajomych niewinna, nieśmiała i spokojna nastolatka. Nie trzyma z nikim kontaktu i unika rozmów z chłopcami. Po za szkołą uwodzicielska morderczyni. Piękna, niska blondynka o niebieskich oczach. Rubi ma 17 lat i probl...