Sakura je prva ustala ali cim je ustal ruka na struku ju je povukla kad se okrenula videla je sasuke koji ju je poljubio i rekao"dobro jutro"ona mu je takodje uzvratila i otisli su zajedno da se istusiraju i opet su utadili obukli su se poljubili i izasli iz hotela i poceli da se ljube dok nisu culi naruta kako govori"hocete li prestati zar nije bilo dovoljno nocas"sakuraje prestala da seljubi ali je sasuke jos imao svoju ruku oko njenog struka a onda je itachi rekao"to je moj mali brat"onda su tsunade i dzeraja dosli i tsunade je rekla"danas treba da se vidim sa orochimarom"onda je naruto rekao"svi cemo krenuti ali ce mo sakura,sasuke i ja staviti barijeru jer ko god pipne naplju ima da bude prasina"onda je sakura rekla"naruto moj je zavrsni udarac"onda je naruto rekao"u redu "onda su svi krenuli kad su stigli videli su orochimara i kabuta onda je orochimaru rekao"znacii iiz buducnosti"onda je naruto rekao "katon"sasuke je rekao"futon" a sakura"reiton"stavili su barijeru kad su stavili barijeru klimnuli su glavom naruto je prizvao kralja zaba i on je rekao"sta ti sa treba naruto "on mu je rekao "treba da ga ubijemo ali cekaj moj signal"sasuke je prizvao zmiju a sakura je prizvala katcuju i rekla joj"znas sta trebas da radis"kad su zavrisli borbu svo troje u glas su rekli "katon,futon,reiton"i ubili ga a sakura je dokrecila kabuta i ubila ga izlecila je naruta onda sasuke koji joj je dao poljubac onda su skinuli barijeru i svi su bili zaprepanjeni psasuke,psakura i pnaruto su rekli"odlicno ste uradili"sakurine oci su jos bile zute ali su joj se vratile u normalnu boju onda ju je tsunade pitala"zasto su ti bile zute oci "ona joj odgovori"to se zove omegan i jace je od mangeya sharingana sa tim ocima mogu da uzmem bilo koju moc vatra,voda,zemlju"onda je hinata dotrcala i rekla sakuri"lady tsunade je poslala pismo za tebe"sakura je uzela i rekla"moram da uzmem nesto doci cu za dva sata"kad je otisla je da procita pismo DRAGA SAKURA SALJEM TI OVO PISMO ZA MESC DANA SE VRACATE I SALJEM TI INO I SAI DA VAM POMOGNU INO JE ZELELA DA DODJE POZELA TE SE A SAI JE HTEO DA IDE SA INO DOCI CE ZA SAT OTVORI CES PORTAL VOLI TE TVOJA TSUNADE2sakura se vratila i jedva je cekala da vidi ino kad dodje kad je bilo tacno svi su se okrenuli ka njoj i gledali je kao su joj oci promenile boju onda je pocela da govori na drugom jeziku"sun,moon,earth,water,fire open a portal between past and future"otvorio se portal i dosli su sai ino ino je potrcala i zagrlila i uradile su njihovo tajno rukovanje onda je ino rekla "SAKURA JAKO SAM LJUTA NA TEBE NISI MI REKLA DA SI TRUDNA SA SASUKE BEBOM I DA TI JE LADY TSUNADE DALA LEK DA SAD NE ZATRUDNIS NEGO TEK KAD SE VRATIMO JAKO SAM LJUTA NISI M REKLA A JA TREBA PRVA DA ZNAM JA SAM TI NAJBOLJA DRUGARICA I SESTRA"sakura je pokusala da je smiri ali nije uspela pa je sai dosao i poljubio ju je i odmah se smiria onda je itachi pitao"sasuke nisi mi rekao da ti je devojka trudna i da cu postati ujak"niko nista nije rekao vratili su se u selo i otisli na akademiju sasuke,sakura,naruto,ino su videli kako je pino skocila na psasuke i svadja se sa psakurom onda su svi poceli da se smeju pino je videl ino i pitala"jesam li ja to u buducnosti" ino joj odgovori"da jesam "onda se okrene sakuri i kaze joj"hajde da idemo u kasino"onda sakura se sakurine oci promene boju i onda ona kaze"vreme je da se vratimo "pozdravili smo se sa svima onda je sakura sapnula psakura samo sto ona moze da cuje"nemoj da budes glupa devojcica nego vezbaj jer jednog dana ces ga imati"a yato vreme sasuke sapne psasuke"kad budes porastao svatices o cemu sam govorio hn"onda je sakura uradila iste cini i vratili su se u svoje vreme samo sto je sakurin stomak porastao i itachi je ziv onda je sasuke kleknuo i poljubio u stomak i pitao"hoces da se udas za mene "ona mu odgovori"DA"poljubili su se i posle nedelju dana su se vencali zajedno sa narutom i hinatom koja je isto bila trudna i samo su cekali da da bebe stignu sasuke je rekao sakuri"sakura volim te i volecu te do kraja mog zivota"ona ga je poljubila i rekla"volim i ja tebe"
YOU ARE READING
SASUSAKU AND NARUHINA LOVE
RomanceJednom je bio tim 7.U timu su bili naruto,sasuke and sakura.Sakura je uvek bila zaljubljena u saskeja.Ali jedne noci on je otisao iz sela sakura je plakala i govorila je da ga voli ali njega nije zanimalo.Od tog dana proslo je dve godine, sakura i n...