Část 1 bez názvu

36 3 2
                                    

Jednou byla jedna rodina a ta chtěla mít štěně. Chtěly černobílou kolii s modrýma očima a černým čumáčkem. Byla to pěti členná rodina. Měli tři děti a chtěli mít i psa (tu kolii). Holčičce Anežce bylo 11 let. Potom měli 15 letou Klárku. A ještě 6 letou Káťu. Maminka se jmenovala Šárka a taťka Vašek.

Mami, kdy koupíme tu kolii??? Já nevím Anežko. Tati, kdy koupíme tu kolii??? Nevím Kačenko!!! Já jí už chci. Dobře půjdeme koupit věci pro psi jako je žrádlo, misky, a tak dál. A půjdeme pro ní k tomu majiteli, dobře??? Jooo hurááá!!! My se tak těšíme. Tak oblíkat a jdeme. Já se už na to štěně taky těším. Tatínku já taky, už se nemůžu dočkat. Mami a kam vlastně jela Klárka??? Na soutěž v běhu. Aha a kdy přijede??? V sobotu. Aha, dobře, už se na ní těším. Já vím Kačenko. Tak tady mají ty věci tak je koupíme, jo??? Dobře. Tak a jsme u toho baráku, kde bydlí ten majitel!!! Kdo zazvoní??? Tak já. Dobře Anežko. Crrr. Kdo je??? Dobrý den, to jsme my, ty co si jdou pro to štěně. Pojďte do 3. patra. Docela milý pán, neřekli byste??? Jo byl milí. Dobrý den, už se na vás nemůže dočkat. My jsme museli ještě jít koupit potřeby!!! Aha tak to jo, tak já vám ho ukážu!!! Tak jo. Tak tady je. Jůůů ten je ťuťuňuňů. Takže se vám všem líbí??? Ano, moc!!! A kolik to bude stát??? No, asi 2 500 kč. To je teda darda pěněz, ale zase tak nádherné štěně to se jen tak nevidí. A je to kluk nebo holka??? Kluk. Dobře, tak ho berem. A je to kolie??? Jo je, přece bych vám nedal nic jiného. Dobře, tak tady máte 2 500 kč. A máte tady vodítko??? Ano máme. Tak paaá štěňátko!!! Nashledanou a moc děkujeme!!! Ano nashledanou!!! Paaá. Tak a budete se o něj všichni ale

opravdu všichni starat. Ano, maminko. Ano, tatínku. A nezapomněli jste na něco??? Ne, o ničem nevíme. No a co třeba poděkovat!!! A jó!!! Moc děkujeme. Tak pojď štěňátko, jdeme domů. Kačenko on sám nepůjde bude sebou škubat, musíte ho vzít do ruky nebo spíš teda já. Dobře, tak ho vezmi. Tak honem nastupovat jedeme k veterináři, ale pšt. Tak jeli a jeli až dojeli. Mami, tati, co se stalo!!! No Klárko došel nám benzín, ale poblíž není pumpa ani nic, jen les a samý les. Tati, ale už se začíná stmívat, já se bojím. Hlavně drž štěně. Ale štěňátko, pojď sem. Mami on utekl. Kdo???Štěně!!! Ale nééé. Ale jóóó. Ach jo, bez štěněte a ještě bez benzínu, to je den. To jo ale štěně není tak důležité ale mi jo!!! Proč??? Protože se propadáme do bláta a je malá pravděpodobnost že vyjedeme. Ale co teď??? Zavoláme pomoc. Dobře honem volej Vašku. Crrr. Ano?! Dobrý den tady Mylhosnovi potřebujeme pomoc, zapadli jsme do bláta a nemáme benzín. Dobře hned tam budeme. Tak jeli a jeli až přijeli na místo kde byli Mylhosnovi. Tak odstupte od auta, mi ho vytáhneme. Tak tahali a tahali až to auto konečně vytáhli. Moc děkujeme, nevíme co by jsme si bez vás počali. Za to já vím, zaplaťte 6 000kč. Co že tolik??? Ano tolik. Dobře tady máte. Nashledanou. No nazdar. Máme píchlé kolo u auta, hallooo stůjte!!! Ach jo, tak jdeme měnit tu gumu, samo se to nevymění. Hurá, konečně to je hotové. A co stím štěnětem??? Nevím, broučku, ale musíme ho tu nechat, bohužel, nedá se nic dělat. Tak a jsme doma. Ahoj mami!!! Ahoj Klárko. Co je kde máte štěně??? No, koupili jsme ho ale on utekl. Aha to je mi líto a já jsem se na něj tak těšila. No, mi taky. Štěňátko bloudí lesem bojí se protože je tma. Říká si: Já se bojím chci domů, že já neposeda jsem nezůstal u nich v autě a teď mě to mrzí. Ahoj jak se jmenuješ??? Nemám jméno. Aha a nechtěl by si se přidat k nám vlkům do smečky. No já nevím, chci domů. No dobrá, ale opravdu nechceš. Ale, tak jó. Tak šel a šel krásnou vlčicí až došli tam kde sídlila smečka.

Koho to vedeš Sandro, víš že sem nikoho nemáš vodit. Ale Diego on stracený, nemá žádnou rodinu, je úplně sám. No dobrá, ale jen kvůli tobě. Moc děkuju. Není zač štěňátko. Ale časem budu muset stejně odejít a hledat svou rodinu. Po kolika měsících??? Co měsících??? Já myslel po dvou až tří týdnech. Ale........já myslela že u nás zůstaneš dlouho. Ale vždyť to je dlouho. No moc ne, ale co ukážu ti moje děti. Dobrá. Takže děti to je ...... a je stracený vezmeme ho do své rodiny, ale bude u nás jen dva nebo tři týdny, déle ne. Tak uběhli tři týdny. Sandro, už půjdu domů. Dobře chceš abych šla s tebou ne to je dobré. Tak ahoj všichni. Páááá. No to půjdu hodně ale hodně dlouho. Štěňátko šlo a šlo a najednou se stalo něco strašného. Vedle něj stál obrovský ale mega divný had, snad nejpodivnější had na světe.

Fuj co to je. Sssss, jak fuj, jooo, jooo, jooo, jooo. Ozvali se všechny hlavy. Pane hade moc se omlouvám. To nic, ty jsi se ztratil, sssss. Jooo. Aha pomůžu ti dostat se tam kam potřebuješ. No já nevím, docela se tě bojím. Neboj, jak ti to mám dokázat??? Tak támhle je králíček, tak ho pozdrav a buď hodný. Dobře, ssss. Ahoj králíčku, neboj nic ti neudělám. A teď tam stůj a povídej si sním. Dobře, sss. Jak se máš??? Co jsi za druh králíka??? A tak dál.....!!! Tak si povídali a štěně mu začalo věřit. Tak dobrá už ti věřím, tak mi ukaž cestu do Maroka. Tak pojď za mnou. Tak šli cesta ubíhala dál a dál a nakonec přišly do Maroka. A ty víš kde bydlí, ssss. A jo, já to vlastně nevím. Tak čuchej, potom je vyčmucháš. Tak čuchal a čuchal. A nakonec je našli. Tak pááá pane hade. Pááá, ssss. Mami, já našla to naše štěně!!! Ahoj ty naše štěňátko, jak si se tam měl, chudinko?!

Říkal si: Jak by sem se tam asi měl mít, dobře i špatně, říkal jsem si!!! Tak tě vykoupeme, učešeme, podíváme se jestli nemáš blechy a tak dál.....!!! Tak to udělaly a měli se moc ale moc dobře a žili spokojeně až do smrti.

PŘÍBĚH ŠTĚNĚTEKde žijí příběhy. Začni objevovat