Kapitola II: TO SNAD NE, UŽ ZASE?

117 6 0
                                    

Jak už to, tak bývá opět to začalo klidně, ale to jsem si prý jen myslel, alespoň to tak teď vypadá. Jako vždy to byl normální den, v 5 ráno vstávat a mazat do školy. Ovšem v tom zpráva:,, Už je tu zase!" Určitě víte kdo to psal. No jasně, že Kevin. Aby jste to pochopili Kevin má nevlastního tátu, kterej s nima žije už od jeho 9 let, ovšem jednou za několik let se ten dement zduni a Kevin má peklo, pokaždé je to asi 3 měsíce mlácení, urážení atd. No prostě hrůza, když se to dozvěděla moje mamka, udělala s Kevinovou mámou něco jako obchod, vždy když se tohle bude dít, tak Kevin bude bydlet s námi, podmínkou ale je, že jeho otec k nám nesmí. Jeho mamka souhlasila. Ovšem když sme si pro Kevina odpoledne přišli, čekalo nás něco neuvěřitelného, když Kevin přišel měl monokla a když si v autě sundaval mikiniu a omylem se mu sundalo i tričko, měl tam rány, který ještě doslova krvácely. Zeptal jsem se ho co se stalo. Kevin na to ať to neřeším. Měl jsem sto chutí mu vrazit ale nakonec mi to řekl sám: ,, Když mi táta dal pěstí oplatil jsem mu to, on mě ale chytil a kabelem od televize mě začal mlátit. " Máma to uslyšela a prohlásila, že už toho má dost! Když sme přijeli domů, tak si mě máma vzala stranou a řekla mi jestli necítím to, že by pro něj bylo nejlepší kdyby si ho někdo adoptoval. Začal jsem se radovat a máma na to ať počkám, že prý to ani nedořekla. „No tak povidej. " řekla mi, že by si ho mohla adoptovat moje teta. Souhlasil jsem. Když teta přijela a zeptala se Kevina, jestli by nechtěl bydlet u ní, řekl, že jo ale prý, že si to nezaslouží. Teta mu řekla, že pomoc si zaslouží každý. Podíval se na nás a řekl, že jo! Teď určitě nechápete proč si ho neadoptuje moje mamka. Nemohla, neměla dost peněz aby nás uživila.


Po asi 6ti týdenních tahanicích byl přidělen do opatrovnictví mé tety, jeho mamka se s nim mohla vídat a po dohodě s mojí tetou mohl být u ní přes víkend. No bylo to super moje teta měla za syna mého nejlepšího kámoše!! Bylo to super!! Byli jsme spolu venku do 23 atd. Prostě nejlepší přátelství bylo posilněno. Ovšem pak se stalo něco nečekaného. Kevinovo nevlastní táta zmlátil jeho mámu tak, že skončila na sále. Měla zlomený 4 žebra a protrhlou pravou plíci, k tomu lehký otřes mozku, doslova jí skopal. Nejhorší bylo to, že utekl a policie po něm pátrá. Po tom co se Kevinovo mamce zlepšil stav na tolik, že mohla domů teta řekla Kevinovi ať jde za ní, že ho teď bude potře bovat. Jeho mamka to ale nezvládala psychicky, a tak se teta rozhodla aby ji Kevin vzal s sebou a budou tam na čas bydlet spolu. Mezi tím se ale Kevinově nevlastním tatovi slehla zem. Nikdo ho neviděl, podle Kevina se odstěhoval do Ameriky nejradši by ale byl kdyby ho někdo za to co udělal zabil. Bylo to strašný období ale aby se vám zlepšila nálada Kevin si našel holku. Jmenuje se Francheska [frančeska] a vypadá, že je to holka, která má srdce na správným místě a je s ni sranda. Vidíte říkal jsem, že Kevin nemůže být bisexuál. Minule jsem byl já, Francheska a Kevin venku no venku, spise na kalbě, všichni tři sme se tam ožrali. Druhý den ráno jsem zjistil, že se Kevin vyspal s Francheskou. Jak to vím? No jasně, že mi to Kevin sám řekl. A podle jeho úsměvu se mu to určitě líbilo. To já jsem zase skončil s kocovinou a bez kluka a to tam jeden gay byl ale při mým štěstí se zase nic nestalo, teda alespoň si to myslím moc si z toho nepamatuju. Když sme kolem 12 přišli s Kevinem k nám, oba sme šli spát. Spali sme asi do 19, potom co sme se vzbudili, sme šli na cigaretu a pak šel Kevin domů. Já jsem se šel ještě projít ale tak moc mě bolela hlava, že sem venku dlouho nevydržel a šel domů. Asi za týden mi volala Francheska, jestli s ní zajdu ven. Řekl jsem, že jo. Neměl sem to dělat. Když sme se sešli řekla mi: .........

Víc už ve 3.kapitole s názvem: KLID, VŠECHNO JE JINAK.
Omlouvám se, že je tato kapitola krátká ale 3 bude delší, jo a omlouvám se i za ty hrubky. Nikdo není dokonalý.

Od Teď Už Ne!Kde žijí příběhy. Začni objevovat