Jeg er bare en helt vanlig jente fra Ohio, USA. Men det var bare det jeg trodde før jeg møtte han!
Først kan jeg si at jeg er Brittney Smith, en jente fra Columbus, Ohio. Jeg jobber på et tannlegekontor midt i Columbus og bor fortsatt med mine foreldre. Jeg er bare 17 år nå.Det var en helt vanlig dag på tannlegekontoret og jeg satt der med en pasient. En mann i 20årene satt og gapte så høyt han kunne til meg og jeg så med en gang at han hadde hull. Jeg gjorde meg ferdig med han og sa til sjefen min at jeg går ut for lunsj.
Klokken var 13 og det var perfekt for å gå til lunsj nå. Jeg gikk i ca 10 min og stoppet utenfor en BBQ restaurant. "Piggyback" stod det på det store skiltet ovenfor døren. Jeg gikk inn og satte meg ned borte med hjørnet. En servitør kom bort til meg og ga meg menyen. Han så på meg og jeg lurte på hvorfor han ikke gikk bort. Jeg så på skiltet hans og det stod "Hayden" men store bokstaver i gullknappen.
-Unnskyld meg Hayden, Sa jeg og kremtet.
-Eee.... Unnskyld, du er bare så pen.... Vil du bestille?, sa han
-Jeg vil lese i menyen først, takk!Han gikk endelig og jeg så på menyen. Nam! Jeg tror jeg tar en hamburger uten løk eller ribbe? Jeg brukte nesten 5 minutter på å bestemme meg på hva jeg ville ha. Jeg tror jeg vil ha en diet coke og eller?
Jeg så ut vinduet og der så jeg en fyr med hanekam og en lilla bandana rundt hodet. Han så ut som en i en motorsykkelgjeng.
Jeg så på han og plutselig så han rett i mine øyner. Jeg tror vi stod sånn i noen minutter siden servitøren Høyden ristet i meg og spurte meg om jeg ville bestille.-Ja! Jeg tar en Burger uten ost og en diet coke, takk. Sa jeg og så gikk han.
Jeg følte meg helt rar og det kriblet i magen. Jeg så ut vinduet igjen og han mannen med hanekam er vekke. Jeg prøvde å se ut overalt men det var som om han var forsvunnet. Jeg satt og ventet og da kom endelig maten min.
Jeg tok sånn ca fire tygger og synest det var nok. Men plutselig så så jeg han fyren med hanekam var i baren der borte. Jeg lå pengene på bordet og gikk ut. På vei ut så møtte jeg blikket til han. Først var det iskaldt men så merket han at det var jeg fra vinduet og så smeltet øynene hans litt. Jeg så at han var med noen andre av vennene hans. Jeg så på han og håpet at det ikke var siste gang jeg så han. Så gikk jeg ut og bort til tannlegekontoret mitt og begynte på neste pasient.
~~~ Håper at dere likte denne historien. ❤️ Det vil komme flere deler snart som mulig. Håper at dere deler historien til andre😘 Smile More!
Det er Brittney på bildet
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smile More! Møtet til Roman og Brittney.
RastgeleHey Roman Soldater! Jeg vil skrive en historie om hvordan Roman og Brittney møttes. Ikke alt er sant men jeg har diktet opp mye. Håper dere liker det. Dette er for dere. Norske Roman soldater. Smile More