CENAZEDEN 2 GÜN SONRA...
Kızlar bir kafede oturmaktadırlar.
Aslı:
-Kızlar Açelya şuan nerede saklanıyor?
Selin:
-Bizim yazlıkta ama...
Hande:
-Aması ne Selin?
Selin:
-Orada kalması tehlikeli.
Hande:
-Orada Toprağı saklarken de tehlikeliydi.
Selin:
-Üff Hande o anlamda değil.A onun orada olduğunu duyarsa ne olur?
Aslı:
-Kızlar tartışmayı bırakın ve televizyona bakın.kafedeki televizyona bir haber kanalı açıktı.Ve haberlerde Açelya konuşma yapıyordu.
Açelya:
-Evet hepiniz merak ediyorsunuzdur neden bu kadar süredir ortaya çıkmadığımı.Yaşadığımı söyleyemedim çünkü peşimde beni öldürmek için can atan bir manyak vardı.Ama neyseki tehlike geçti artık ondan korkmuyorum.
Gazeteci:
-Açelya hanım peki anneniz ile yasak aşkı yani gerçek babanız ile ilgili bir açıklama yapacak mısınız?
Açelya:
-Daha sonra tekrar konuşuruz arkadaşlar nasıl olsa artık buradayım!Hande:
-Oha ya! Resmen kendini öldürtmeye çalışıyor bu kız.
Aslı:
-Ortaya çıkacağım diyordu ama şimdi çıkması hiç hayrı alamet değil.
Selin:
-Kızlar hadi Açelya'nın evine gidiyoruz.Kızlar vakit kaybetmeden Açelya'nın evine gitmişlerdir.Kapının önündeki gazeteci yığını hızla kızların üzerine gelmiştir.
Gazeteci:
-Sizler Açelya Ademoğlu'nun yakın arkadaşları olarak nasıl karşıladınız? Bir açıklama alabilir miyiz lütfen?Kızlar cevap vermeden eve girmişlerdir.Kapıyı Cesur açmıştır.
Cesur:
-Açelya yukarıda.üst katın merdivenlerinden Açelya belirmişti ve kızlara seslenmişti.
Açelya:
-Havuz başına geçelim.
...
Kızlar havuz başındadır.Aslı:
-Sen kafayı mı yedin? Neden bize haber vermedin?
Açelya:
-Sürpriz olsun istedim!
Hande:
-Ya ne demezsin hemde nasıl bir sürpriz!O sırada kızların telefonlarına mesaj gelmişti.Artık alışmışlardı.Çünkü ondan geldiğini biliyorlardı.
Özel Numara
Kadro tamamlandı.Ben size demiştim kızlar.Biri gider biri gelir.Yuvaya hoş geldin Açelya. -AHande:
-Bir bulsam şunu gebertecem.Neyse benim gitmem gerek Barış ile buluşacağım.
Selin:
-Benimde 2 saat sonra duruşmam var kalksam iyi olacak.
Aslı:
-Selin geçerken benide kliniğe bıraksana.
Selin:
-Tamam hadi gel!
Açelya:
-Akşama işiniz bitince gelsenize takılırız ev boş.Cesur'u sepetleriz.Babam zaten beni görmemek için dışarıda.
Aslı:
-Tamam görüşürüz.
...
Selin geçerken Aslı'yı kliniğe bırakmıştır.Aslı'nın sekreteri içeri girmiştir.Sekreter:
-Aslı hanım yeni bir hasta geldi.
Aslı:
-İçeri al!İçeri giren hasta Janset'den başkası değildi.O siyah gözlükleri olmadan bile güzelliği göz kamaştırıyordu.
Aslı:
-Janset!
Janset:
-Hayat işte.Yıllar önce beni öldürmeye çalışan kişi şimdi ruh sağlığımı yerine getirecek.Komik değil mi?
Aslı:
-Dosyanda şizofreni teşhisi yazıyor.
Janset:
-İnan bana o kağıt parçasında yazan her şey doğru.
...
Hande ile Barış el ele sahilde yürüyorlardı.Barış:
-Hande senin şu Açelya'nın yaşadığından haberin var mıydı?
Hande:
-Belki.
Barış:
-Hande benden bunu nasıl saklarsın?Hani birbirimizden bir şey saklamayacaktık.
Hande:
-Yaa tamam özür dilerim.
Barış:
-Kendini böyle affettiremezsin Hande hanım.
Hande:
-Ben galiba kendimi nasıl affettireceğimi biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Küçük Yalancılar:KAÇIŞ
FanfictionStar tv'nin sevilen dizisi ancak düşük reytingleri nedeniyle final yapan Tatlı Küçük Yalancılar hakkında bana gelen yoğun istek üzerine diziyi wattpad'de devam ettirmeye karar verdim.Hiç bir eksiklik hissetmemeniz açısından multimedia'da dizi için h...