Det var en ny dag og jeg som vanlig må på jobb borte på tannlegen. Jeg var på vei bort til jobben og så på byen. Den er veldig vakker. Mye mer vakker en det jeg lå merke til fra før av. Jeg kom inn og spurte assistenten min Layla om jeg hadde en ny pasient.
-Pasienten din sitter på venterommet og venter på deg nå, sier hun.
-Er på vei, sa jeg med et smil og gikk ut til pasienten.Jeg gikk ut og så en gutt på 6 år med moren sin. Han holdt moren sin hardt om hånden sin og så veldig redd ut. Jeg nikket til moren og smilte til gutten.
- Hva heter du da? Sa jeg til han.
-Aa..Aiden, hvisket han.
-Vil du komme inn og sitte deg i stolen? Spurte jeg.Han nikket og satte seg ned i stolen. Jeg gjorde jobben min og tok bilde av tennene hans og så på de og det var heldigvis ingen hull.
Da han var ferdig åpnet jeg opp en skuff fullt av biler, klistremerker osv...
Han tok opp en blå Audi som han lekte med. Moren så på meg og takket meg med hennes varme blikk. Jeg sa at om dere går bort i resepsjonen ville dere betale der.Jeg støttet meg ned og så kom neste pasient inn.......
Endelig var det snart lunsj og jeg bare satt og spilte spill på dataen i 10 minutter.
Plutselig rev døren seg opp og det kom tre menn inn til meg. De to andre mennene sto og bæret på en annen man som jeg ikke fikk se hvem var. De andre mannens sa til meg at det var noen som slo han etter en prank han gjorde for YouTube. Jeg tokk frem redskaper jeg trengte og så ned i munnen hans.
Jeg så at han manglet en tann og jeg gjorde alt jeg kunne for å fikse det.
Han var bestilt så jeg slapp å gi han bedøvelse.Plutselig så jeg at det var noe kjent med han. Det var han fyren fra restaurangen med hanekammen.
~~~ Hey. Dette var del 2. Plis del og lik. Da vil jeg legge ut mer😚 PS: det er Roman på bildet❣
YOU ARE READING
Smile More! Møtet til Roman og Brittney.
RandomHey Roman Soldater! Jeg vil skrive en historie om hvordan Roman og Brittney møttes. Ikke alt er sant men jeg har diktet opp mye. Håper dere liker det. Dette er for dere. Norske Roman soldater. Smile More