Rautate si depresie-Autodistrugere
Rautate- Nu te poti considera o persoana rea, dar uneori rautacioasa da. O persoana rea este o persoana ce poate ucide, nu discutam despre asa ceva dar puteti fi persoane rautacioase, iar rautatea nu provine din nastere, ci ea se creeaza pe parcursul vietii. Rautatea poate proveni dintr-un incident tulburator sau suferinta. Cand suferi, incepi sa devii mai rece si mai izolat de ceilalti. Incerci s-o faci pe diabolicul, sarcasticul si sadicul, dar o inima buna cu adevarat niciodata nu poate fi inghetata de tot, ci doar o parte din ea.
De exemplu, eu din cauza suferintei, in 3 ani am reusit sa fiu mult mai rece ca inainte, dar n-as putea sa suport ca persoanele dragi mie sa pateasca ceva, chiar daca ele m-au ranit.
Desi tu esti cel care sufera mereu, n-o mai fa pe victima. Incearca sa fii mai puternic, dar nu rau cu persoanele ce nu merita rautatea ta. Chiar daca o anumita persoana te-a ranit, tu nu fi rau cu ea daca nu simti asta, ci asculta-ti inima. Este o autodistrugere sa fii rau sau sa te razbuni pe persoana iubita, lasa totul in voia sortii, ea va decide pentru noi. Incearca sa fii mai bun, nu mai rau. Nu te autodistruge, ci vindeca-te de ranile care dor.Depresie- Depresia este cel mai dureros mod de a te autodistruge. Este acel sentiment de anxietate imbinat cu ura, rautate si suferinta care iti da tarcoale in toate clipele vietii tale. Cand ai ajuns sa te incadrezi in aceasta boala grava, simti ca toata lumea e impotriva ta, ca viata nu mai are nici un rost si iti doresti enorm sa te sinucizi.
E greu sa scapi de depresie, dar nu si imposibil. Depresia porneste de la un fapt tulburator, ce iti deregleaza complet starile emotionale. Poate fi cauzata de probleme familiare, jigniri, umilinta, prieteni, suferinta din dragoste sau chiar toate la un loc. E greu sa treci prin asa ceva, dar trebuie sa te gandesti ca te autodistrugi. Trebuie sa gandesti mereu pozitiv, sa fii optimist. Nu prea recomand apelare urgenta la un specialist, v-o zic pe romaneste, acei ,,specialisti" va innebunesc si mai tare. Eu va pot ajuta cu sfaturi prietenesti, sunt disponibila zilnic.
Decii unde am ramas...fiti optimisti! Nu lasati gandurile rele sa va umple mintea si cel mai important: Rugati-va la Dumnezeu sa va ajute! El este singurul ce are puterea sa va vindece, doar cu ajutorul lui puteti trece peste orice necaz!
Imi amintesc si-acum...Am inceput sa fiu depresiva din noiembrie 2014, dar depresia s-a accentuat in mai 2015...Nu spun motivele. Din iunie 2015 pana in iulie 2015 am fost complet distrusa, am suferit un lucru ce ,,m-a doborat la pamant". Cineva mi-a propus sa ma ajute cu un psiholog, dar am inceput sa urlu ca o descreerata la auzul acestor vorbe si am implorat aproape in genunchi acea persoana sa numai spuna asa ceva niciodata... Psihologul m-ar fi omorat, n-am avut nevoie de asa ceva. In august 2015 m-am imbolnavit aproape de moarte si pana la sfarsit de septembrie 2015 a tinut. In octombrie 2015 am inceput sa ma mai vindec, dar din decembrie 2015 s-a accentuat iarasi depresia...Acum sunt distrusa dar, m-am obisnuit...
Tot ce v-am spus e 100% adevarat si va dau un sfat: Nu fiti ca mine! Nu puneti prea mult la suflet! Nu faceti dintr-o persoana tot universul vostru, ca veti ajunge ca mine, anemica si depresiva. Acum am ajuns sa-mi fie frica sa-mi mai exprim sentimentele in fața cuiva, deci va rog, aveti grija! Faceti-o in numele dorintei mele de a va ajuta...
Si am finalizat si acest capitol pe care l-am scris cu lacrimi in ochi si cu multa dorinta de a va ajuta sa nu o luati pe drumul cel rau, pe drumul dusmanului meu numit ,,depresia" care ma injunghie zilnic...
Urmatorul capitol se va numi : ,,10 semne ca suferi de depresie" si cu acel capitol va veti da seama daca suferiti de o depresie adevarata sau e o simpla tristete.
Va doresc o diminica minunata! App: Ninge mult afara, deci va doresc o bulgareala frumoasa! <3
CITEȘTI
Totul despre psihologie
RandomBuna tuturor! Sa va prezint putin aceasta carte: In aceasta carte va voi prezenta totul despre psihologie, absolut orice ce trebuie sa stiti si va voi ajuta cu diferite sfaturi si explicatii. Va invit pe toti sa cititi aceasta carte, vă va ajuta mul...