P.O.V. Sabine
Ik klim de boomhut uit en loop het bos uit, ik moet tranen faken, ik zie de papz namelijk al komen. Okay, denk dat alles echt is. Denk aan de stalker en denk aan alle zielige dingen die je je kan bedenken. Tranen rollen over mijn wangen, waarom moet die stalker mij weer stalken. Beter gaan ze Abby of Wendie stalken. Die hebben meer vriendjes gehad dat een hoer mensen in bed heeft gehad. Ik zucht als de paparazzi me er niet doorlaat. "Sabine, wat vind jij van de situatie?" "Hoe kwam je erachter dat hij vreemd ging?" "Waarom doe je zo tegen mensen?" "Had je liever gewild dat je hun nooit ontmoet had?" "Wat vind je familie ervan?""JEMIG ROT OP MAN. MIJN OUDERS LIGGEN IN COMA EN MALI IS NET UIT HET ZIEKENHUIS. IK HEB HET MOEILIJK, NIEMAND MAG MIJ. IK WIL GEEN AANDACHT DUS GA WEG." Roep ik, ik wring me door de mensen en ren weg. Ik ren naar huis, ik doe de deur gauw op slot. "Doe alle gordijnen en ramen dicht." Zeg ik.
Onbekend
Je kunt je niet verstoppen meisje... HAHAHAHAHIk zucht en zak door mijn benen. Wie is die stalker, wie wil mij het leven zuur maken? Ik huil, Leo of Shane kunnen niet, die zitten in de bak. Misschien is het gewoon een gestoorde fan? Ik voel dat ik in een knuffel getrokken word, ik ruik Michael zijn geur. "Mike... We zorgen nu alleen voor nog meer problemen.. Ik kan dit niet." Snik ik zachtjes, ik hoor hem ook snikken. "We kunnen het, met z'n allen." Zegt hij. Ik knik ook al geloof ik er niks van, hoe kan je ontkomen aan een stalker? We moeten dit ook aan Adam vertellen... Mijn telefoon gaat, het lijkt echt alsof iedereen alles hoort wat er gezegd word. Ik kijk op de display en zie dat het onbekend is. Het is Adam niet want die staat in mijn contacten. Ik loop naar de woonkamer waar iedereen zit. "Ik word gebeld door de stalker, allemaal stil." Zeg ik, ik neem op en zet hem op luidspreker.
"H-hallo." Zeg ik stotterend.
"Hallo." Degene die mijn stalker is gebruikt een stem hervormer. Dat moet betekenen dat ik diegene al eens eerder heb horen praten? Misschien heeft diegene gewoon geen zin dat áls we hem een keer tegenkomen dat wij weten wie diegene is.
"Je doet goed je best, de opdrachten gaan goed. Misschien is het slim als je wat sneller doorwerkt. Dan heb je alles in een keer goed gedaan." Zegt diegene gemeen, ik begin te huilen.
"W-waarom doe j-je me dit aan?" Snik ik verdrietig. Ik hoor een gemene lach aan de andere kant van de lijn.
"Ik hou ervan om mensen die net uit de problemen zijn weer in de problemen te brengen." Met die woorden hangt hij op. Ik begin te huilen en voel dat iemand me optilt naar boven.
Ik word op bed neergelegd en ik voel armen om me heen. Ik hoor een vertrouwde stem een lied zingen.
Thinking out loud- Ed Sheeran
When your legs don't work like they used to before
And I can't sweep you off of your feet
Will your mouth still remember the taste of my love?
Will your eyes still smile from your cheeks?And, darling, I will be loving you 'til we're 70
And, baby, my heart could still fall as hard at 23
And I'm thinking 'bout how people fall in love in mysterious ways
Maybe just the touch of a hand
Well, me—I fall in love with you every single day
And I just wanna tell you I amSo, honey, now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
I'm thinking out loud
Maybe we found love right where we areWhen my hair's all but gone and my memory fades
And the crowds don't remember my name
When my hands don't play the strings the same way (mmm...)
I know you will still love me the same'Cause, honey, your soul could never grow old, it's evergreen
And, baby, your smile's forever in my mind and memory
I'm thinking 'bout how people fall in love in mysterious ways
Maybe it's all part of a plan
Well, I'll just keep on making the same mistakes
Hoping that you'll understandThat, baby, now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
Thinking out loud
Maybe we found love right where we are (oh, oh)La, la, la, la, la, la, la, la, lo-ud
So, baby, now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Oh, darling, place your head on my beating heart
I'm thinking out loud
But maybe we found love right where we are
Oh, baby, we found love right where we are
And we found love right where we are
JE LEEST
Maby This Time -5sos FanFiction, √ Twins deel 2-
FanficEen half jaar later dat Sabine weg is gegaan, in dat half jaar zijn alle geplande tours afgezegt, Calum is er helemaal doorheen en Esmee is boos op haarzelf, Sabine wilt een nieuwe start maken, een cariere beginnen als zangeres en Esmee, Esmee wilt...