Dupa ce tot drumul ne-am batut joc de Derek care nu a mai vorbit cu mine pana nu l-am sarutat pe Justin .
'Okei ne despartim pentru ca nu vreau sa va mai bateti joc de mine 'zice Derek si o ia pe Fran de mana si fug in timp ce eu si Justin ne uitam unu la altul si ne sarutam pana ce o doamana se loveste de noi si ne cam injura .
'Unde dracu va eate mintea copiilor nu va puteti pupa asa in mijlocul drumului . Daca faceati asta pe vremea mea erati arestat . Si tu domnisorule ce crezi ca faci saraca fata nu are nici o vina voi barbati in general sunteti aia cu hormonii in varful ..'zice doamna si ii da cu geanta in cap si eu pufnesc in ras.
'Domna ati putea fii arestata deoarece eu sunt marele Justin Bieber' zice iubitul meu mandru si eu imi dau ochii peste cap si baba se intoarce si ii mai da o geanta in cap .
'A tu esti pustiul ala care mu stie sa cante invata baiete sa canti 'iii zice si ii mai da o geanta in cap si eu rad in hohote in timp ce Justin se supara si se intoarce cu fundul la mine facand botic .
'Hai ma nu te supara are dreptate 'zic eu si il sarut si el ridica din sparancene .
'Adica eu nu stiu sa cant sau faza cu hormoni 'zice el zambind pervers .
'Bine poate sa inselat dar oricum la faza cu hormoni toata lumea stie ca pe voi baieti in general nu ganditi cu creierul de sus ci cu cel dintre picioare 'zic eu si el se uita la mine socat .
'Sa vezi cand o sa te fut ce bine o sa se simta Jus junior ' zice el si eu imi dau ochii peste cap la cat de idiot poate fii .
'Idiotule 'murmur eu pentru mine . Dau sa plec de langa el si ma prinde de mana si ma saruta .
Plecam si noi si incepem sa ne dam in toate porcariile de pe acolo si sincera si fiu nu i-am vazut deloc pe cei doi indragostiti .
'Auzi tu iai vazut pe aia doi ? ' il intreb eu pe al meu drag iubit pe care cred ca l-am plesnit de peste 100 de ori numai ca ii ieseau tampeni pe gura.
'Nu . Hei uito pe Fran care plange ?!' Zice Justin si eu si imi roteac ochii spre locul unde imi arata Justin si pur si simplu am luat-o la fuga Fran care plangea pe o banca ziceai ca moare .
'M-a inselat 'zice ea printre suspine .
'A facut ce 'zic si eu si Justin la unison . Daca il prind pe sobolan il omor alta nu clar , cat de idioata sa fiu sa il combin pe astia doi am fost o idioata.
'Unde e sarpele ala ca daca pun mana pe el il extermin de pe fata pamantului . Dar cu cine te-a inselat ? 'Intreb eu plina de nervi .
'Selena 'zice ea si eu simt cum sangele imi urca pana in varful capului clar daca prima data a scapat fara un permanent acuma nu sunt sigura daca mai scapa intreaga .
'O omor pe curva aia , e decat o curva fara scrupule si am sa o extermin de pe fata planetei .
'Okei l-am sunat pe Derek si asteapta la masina . Laura trebuie sa mergem si o sa stai in spate cu Fran si Derek cu mine in fata .'zice Justin plin de nervi . Cand sunt si eu fericita odata trebuie sa apara o pocnitoare ca aia sa imi ia fericirea.
Mergeam spre masina injurand de toti morti si morti mortilor pana la masina unde ma urc cu Fran in spate .
'Tu regele tampitilor ce ai mai facut acum ? 'Il intreb in timp ce Justin pornea masina.
'Pai sa vedem am mancat ...'nu apuca sa termine ca palma mea face contact cu ceafa lui .
'Nu asta am intrebat de ce drq ai inselato pe Fran cu Selena 'zic eu cred ca deja scotand fum pe nas.
'Pai simpul Fran nu ma mai satisfacea si Selena da 'zice asta si eu nu apuc sa fac nimic ca Fran ii da o palma peste fata .
'Esti un cretin fara pic de demnitate nu pot sa cred ca am crezut ca ma iubesti esti doar un prost la fel ca toti baieti scuze Justin dar acum realizez ca tot ce ai vrut tu a fost sa mi-o tragi si dupa sa ma lasi si ai reusit bravo sper ca te simti mai barbat acum jegule 'tipa ea si se aseaza pe scaun ignorandul total pe Derek.
'Macar am primit ce am vrut 'zice el si Justin ii da una .
'Pentru ce a fost aia ?'intreaba el
'Pentru ca esti un idiot deaia 'zice Justin socat de raspunsurile lui Derek
Hei lume va fost dor de mine . Mie mi-a fost foarte dor de voi si vreau sa va mulltumesc ca imi cititi cartea
CITEȘTI
Coregrafa ( Justin Bieber fan-fiction )
Fiksi PenggemarEa - Desteapta , frumoasa , Rebela , a terminat facultatea de coregrafie , nepoata unui impresar celebru , fata care il urăște de moarte de cand erau mici El- baiatul rau care are cate o fata in fiecare seara , rebel, destept si cu o cariera de in...