Kitabı görünce kızlar şaşırdı. Selin hemen notu çantasından çıkardı ve sayıları karşılaştırdı. Ah! Evet sayılar aynıydı. Belli ki A'nın kumpasıydı bu. Ama sayılar ne anlam ifade edebilirdi ki? Kitabın neyin nesi olduğunu anlamak için kitabın içine bakmaya başladılar. Kitabın bazı sayfalarında harflerin altı kırmızı kalemle çizilmişti. Sonra sayıların , altı çizili olan harflerin bulunduğu sayfa sayılar olduğu anlaşıldı. Sayfalardaki harfleri birleştirmeye başladılar . " A " gizli bi mesaj vermeye çalışmıştı belliki.
190. sayfada " b-e-n-d-e-n k-u-r-t-u-l-m-a-z-s-ı-n-ı-z "
256. sayfada " t-a-t-l-ı k-ü-ç-ü-k y-a-l-a-n-c-ı-l-a-r "
268. sayfada " t-ü-m s-ı-r-l-a-r-ı-n-ı-z-ı "
343. sayfada " h-e-r-k-e-s ö-ğ-r-e-n-e-c-e-k "
" benden kurtulamazsınız tatlı küçük yalancılar tüm sırlarınızı herkes öğrenecek"Bu neydi şimdi? Zaten öğrenilecek sırları kalmamıştı ki. Şimdi ne yapacaktı, odalarına kamera mı koyacaktı? Yoksa yine telefonlarınımı dinleyecekti? Bu sefer ne yapacaklarını kestiremedikleri için polise gitmeye karar verdiler. Ama sonra vazgeçtiler. Ve saniyeler sonra bi mesaj geldi " Hiç bir şey yapmayacağım. Zaten herşeyi biliyorum -A ". Bu mesajla birlikte kızlar işledikleri suçları, kimseye söyleyemedikleri sırlarını düşünmeye başladılar. Ama akıllarına hiç bir şey gelmedi. Bu yüzden evlere dağıldılar.
hikayemi beğendiyseniz oy vermeyi unutmayınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Küçük Yalancılar
FanfictionTatlı küçük yalancıların final olması takipçilerini üzmüş olabilir. Ama ben diziyi devam ettirebilmek için çabalıyorum :)