To bude dřina

1.1K 81 11
                                    

Nesnáším ten zvuk.Ano,zvuk mého budíku.Nejhorší na tom je že je teprve  šest hodin ráno a já už musím vstát.Oblékla jsem se a sešla jsem dolů po schodech.Nádherně to tu vonělo po vaflích a kakau.Paní Brawnová je asi ten nejužasnější člověk.
''Dobré ráno zlatíčko'' pozdravila s úsměvem
''Dobré'' pokusila jsem se o totéž ale moje únava to nedovolila
''Jak si se vyspala?''
''Dobře ale to vstávání mě zabije''
''Na to si zvykneš''

U snídaně jsme si povídaly o tom co mě dnes čeká
''Pokud tě bude cvičit Nick,jakože nejspíš bude,připrav se že bude tvrdý,nespokojí se s ničím horším než s dokonalostí,ale umí ocenit dobrou práci'' snažila se mě uklidnit paní Brownová.Už jsem jí nestihla odpovědět.Zarazil mě zvuk auta brzdícího před domem.Z auta vystoupili dva muži,pan Fury a oněco menší muž v černých brýlích.Pomalu se přibližovali až se uplně zastavili asi 2 metry ode mě.
''Tohle je agent Coulson'' oznámil Fury bez pozdravu
''Phil Coulson'' představil se celím jménem druhý muž a natáhl ke mě ruku
''Max Terlová'' udělala jsem to samé
''Phil mi bude pomáhat s tvím výcvikem,je to můj nejlepší agent'' oznámil mi Fury ''chci abys věděla že po době budu požadovat absolutní soustředěnost,vyrovnanost a disciplínu'' začal chrlit spoustu věcí.

První den výcviku byl hlavně o vytrvalosti a síle.I když jsem večer umírala vyčerpáním,bolestí a strachem z toho co přijde další den musím říci že to byl nejlehčí den z mého výcviku.



Max Terlová:Odchoval mě S.H.I.E.L.D.Kde žijí příběhy. Začni objevovat