HAYAL
Sabah uyandığımda odada yalnızdım, her zaman ki gibi neyse hemen yataktan doğrulup ayaklarımı yere sarkıtarak oturdum ve parkeyi izlemeye başladım . Ben bumuydum , ben kimdim , ben vuralı çok seven o kızmıydım yoksa nefret eden birimi, ben kimdim , anlamsızlıkmıydım yoksa karanlığın içine düşmüş aciz bir insanmıydım . saçmaladığımın farkına varınca oturduğum yerden kalkıp hemen banyoya doğru ilerledim ve iceriye girip rutin işlerimi halledip hemen çıktım . kendimi bu aralar hiç iyi hissetimiyorum allah sonumu hayır etsin ne diyeyim . Dolaba doğru ilerleyip siyah yırtık dız pantolon ,üzerlme siyah göbekli tşort ve ayakkabı olarak da nike sporlarımı giyindim.Saçlarımı da kendi halinde bırkaktım makyaj yapmaya gerek duymadım. Merdivenlerden aşağıya inerken aşağıdan sesler geliyodu oturup dinlemeye basladım "bak duygu ben hayali seviyorum sen ne dersen de ve inan bana senin bana veremiyeceğin zararım ben sana öyle bir veririm ki unutamazsın lan ! Sen kimsin de beni tehtit edip bana hayalden uzak durmamı söylersin ! Unutma duygu bir emrime bakar seni merminin ucuna getirmem ve inan bana gözümü bile kırpmadan o siktiğim kafana sıkarm ". Bu vural ne dediğinin farkında mı o kız hamile be. Hemen aşağıya indim ve vuralın elini duygunun saçından ayırmaya çalıştım " sen ne yaptığının ne dediğinin farkındamısın be ! O hamile tamamı ona siddet uygulayamazsın , sen böyle davranarak beni kazanmaya mı çalısıyosun VURAL KESKİN şimdi beni kayıp ettin tebrikler" diyerek arkışlamaya basladım ve gözümden bir damla yaş geldi ama umursamadım ve yukarıya çıkıp valizimi hazırlamaya başladım işim bitince hemen aşağıya inmeye çalıştım ve tabii ki de indim kapıya yöneleceğim sırada biri kolumu tuttu tabii ki de vural "Gidemezsin izin vermiyorum bak hayal senin olan hersey benim sende tabii ki beni bırakıp gidemezsin ben sensiz kanatları kırık kuş gibi olurum biliyosun ben sensiz bir hiçim sen benim yol gösterenimsin sen gidersen bana git yol gösteril pusulam olacak yalvarırım bir sans ver herşeyi düzelticem yemin ederim bu çocuk benden değil inan bana " dedi gözlerinden yaş akarken viralın ağlaması kalbimde bir sızı oluşturdu "vural hiçbir seyi düzeltemezsin yapbozun parcaları yere döküldü ve kayıp oldulm ben onların arasında yoruldum gerçeklerimizden yoruldum kendimden yoruldum sen onarı ispatlasan bile bana vurduğun gerçeğini değiştirmez evet bende sensiz bir hiç olabilirim ama ben seninleyken ben senin için bir hiç sen benim için bir hiç olmuşsun da haberimiz olmamış vural bu aşk oyunu değil eğer bir oyunsa bu aşk biz kurallarına göre oynayamadık ve kuralları bozan ben değil sen oldun sanki kalbimi eline verdim de kes vir param parça yap dermişcesine bir kırıntı bilene bırakmadın kalbimde hayatında mutluluk dilerim hoşçakal" diyerek gidiyodum ki vural tekrar kolumdan tuttum ve " sana son kez sarıla bilirmiyim lütfen " dedi kafamı olumlu anlamda buruk bir sekilde gülümseyerek vural bana sarılınca bende ona karşılık verdim unutmıycam seni askım biliyorum vaz geçmezsin sen benden bende sende ama şuan bu gerekli ayrılık ikimiz için en iyisi elveda geri çekildiğimde vuraldan ayrıldım ve kapıdan çıkıp yürümeye başladım hayattan herkesten nefret ediyorum mutlu olamadık hayat bize oyun oynadı ve biz o oyunda kayıp olduk çukurun içine düştük şimdi ne yapacağımı bilmiyorum nereye gideceğimı bilmiyorum kızlar da arayıp sormuyorlar off allahım ne yapmalıyım ne birden bire telefonuma bir bildiri geldi " RUHSUZ KIZLAR ÇETESİ acil bulusma !!!" yazıyodu mesajda yıldız göndermiş mesajı bu kadar acil ne olabilir ki her zaman ki mekana dogru gitmem gerekiyo telefondan taksi çağırı gelmesini bekledim bir zaman sonra geldi ve adresi verdim 10 dk sonra istedigim yere gelince valizimi alıp aşağıya indim kızlar depodaydılar içeri girdiğimde " ne du hayal bu valiz ne " dedi defne " yok birşey sadece vuralla ciddi anlamda ayrıldım ve biliyomusunuz vuralın bir bebegi olcak ve benden degil.merak etmeyin" dedim gülümseyerek galiba deliriyorum "kızım sen ne sacmaladığının farkındamısın seni aldattımı vural" dedi gece " aldatmış demek ki bana sen yokken oldu sen hayatımda değilken oldu dedi bende ben yapsaydım dedim be.. Beni dövdü ve bugun de o duygu denilen kıza bagiriyodu bende dayanamadım bağırdım çağırdım çıktım evden geldim işte" dedim " kızlar ama cidden yeter yakın bir zaman da kendimize ev buluyoruz bende selimle tartışıyorum bu aralar yaramadı bize aynı evde yaşamak " dedi defne "katılıyorum" dedi gece ve buradan çıkışı ev bakmaya gitcez de asıl konuya gelelim " yıldız ne oldu neden mesaj attın ki sen " dedim "bak şimdi ben kızlara anlattım bu başak piçi hani görmüştü ya bizi meydan okuyo gelin görüşelim filan diyo oraya gitcez " dedi yıldız "tamam hadi gidelim ve tekrar gösrterelim RUHSUZ KIZLAR ÇETESİNİ " dedim ve gülümsedim hemen arabaya atlayıp ***** deposuna doğru sürdü gece bakalım sürtük başak ne istiyomuş bir zaman sonra depoya geldik ve arabadan aşağıya indik valizim arabanın içindeydi silahımı ve çakımı aldım yanıma onlarsız asla olmaz tabisi depoya girdiğimizde 1 yıl öbcemiydi bilmiyorum ama o anı hatırladım karşımızda 100 kişi mi desem bilemedim ama var baya arkadan gelen sesle hemen oraya döndün çünkü başak olduğunu anladım " vay bizim kızlar gelmiş şimdi arkadaşlar size bir hoş geldin merasimi yaparlar" dedi başak kızlara gözlerimle anlata bildiğimi anlattım ve hızı bir dönüşle başağın boynunda vurdum ıska değil he başka ne dersi. Sonra hemen arkama dönüp 100 adam rast gele sıkmaya başladım arkamdan birinin seslenmesiyle o yöne döndüm "ruhsuz kuş sen hayırdır" dedi bir adam ve silahıma davranmam izin vermeden tetige bastı ve o an tek duyduğum bir el daha silah sesiydi ve kızların hayal diye bağırışlarıydı kızlar yanıma koşarak geldiğinde " kı..kızlar Vurala onu sevdiğimi söyleyin ve ne olursa olsun hep onu sevdigimi affettigimi lütfen ve unutmayın biz RUHSUZ KIZLAR ÇETESİYİz ve ben ruhsuz ayrılıyorum elveda" ve gözlerimi karanlığa yumdum.
DEFNE
Hayalin dedikleriyle ağlamaya basladıka ama ne yeri ne de zamanıydı şimdi ruhsuz olma vakti hemen kızlarla hayali arabaya tasımaya başladık ve basardık tabii hemen hastaneye doğru arabayı sürmeye basladı gece ve bir zamn sonra hastaneye geldik ve sedye geldi ve hayali uzandırdılar hemn erkeklere haber verdik ve Geldiler vural yıkıkdı olanların kendisinin suçu oldugunu düşünüyodu yanına gidip " bak vural hayal seni sevdigini ve ne yaparsan yap seni sevdigini ve affetiğini söyledi " dedim " duygu denilen kız hamile filan degilmiş benimle olmak icin yapmış bugün bunu öğrendim ama hayale hiç bir şey anlatamadım çok pişmanım ah akılsız mal kafalıyım iste ona nasıl elimi kaldırdım ben lan ke dimden nefret ediyorum uyanmazsa ya ona birsey olursa ne yaparım ben" dedi "hayır o güçlü biri ona birşey olmiycak merak etme " dedim güven verircesine ameliyathanenin kapısı açılınca hemen oraya koştük ve doktora sorduk " acil kan lazım hastanın kalbi durdu " dedigi an hayat durmustu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHSUZ KIZLAR ÇETESİ (TAMAMLANDI)
Teen FictionRUHSUZ KIZLAR ÇETESİ kim mi ? onların hayatı çok karışık aşkları da öyle gerilim ve macera dolu bir hikaye sizi bekliyor .... KORKUNUN OLDUĞU YER DE CESARET YOKTUR VE UNUTMA Kİ KARANLIKTA GÖLGEN BİLE SENİ YALNIZ BIRAKIR .... NEFESLERİNİZİ TUTUN...