Купонът беше в разгара си, а аз умира от скука. Джак правеше всичко възможно да привлече вниманието ми, но аз се правех на недостъпна. Не, че съм, но трябваше да се преструвам на незаинтересована, макар и да не бях....бях много заинтересована. Извикаха ме да играем на предизвикателства и приех, защото нямаше какво друго да правя. Сега ще кажете "Предизвикателства??? Колко изтъркано..." и знам, че сте прави, но нямах избор, а и Джени беше там. Завъртяха шишето и се падна някакво момиче, чието име не знаех, а и нямах желание да разбера. Както и да е, предизвикаха я да съблече блузата си и в този момент осъзнах, че играехме мръсната версия... Исках да се махна от кръга, но играта вече беше започнала и нямаше как. Жалко. След 3-4 завъртания бутилката се падна на моя милост и предизвикателството беше да се натискам с....ооо не не не...само не той! Сещате ли се?! И да не се пак ще ви кажа :Д... Гилински. Макар и вътрешно да крещях от радост, външно правех намръщени физиономии, защото не исках да разбере за радостта ми. С огромно нежелание се изправих от сегашното ми и се настаних в скута на момчето, след което слях устните ни в продължителна целувка. Натискането започна да де задълбочава, затова всички започнаха да покашлят, карайки ни да се отделим един от друг. Самодоволната усмивка се заформи на лицето му, а моите бузи пламнаха... Мамка му, мразя колко голямо влияние има над мен... След като се върнах на предишното си място забелязах, че Джак (Гилински) се беше втренчил в мен, карайки ме да се чувствам супер некомфортно, затова престанах да гледам в неговата посока.
Играта продължи около час и след като на всички ни писна решихме да я прекратим. Аз и Джени отидохме в кухнята и започнахме с алкохола. Да да да. Половината купон беше минал, а аз още бях трезва. Това обаче не се отнасяше за приятелката ми. След около 6-7 шота с текила погледът ми започна да се замъглява и затова реших да спра.
Клатушкайки се, се насочих към средата на стаята, за да потанцувам. Все пак, какво е купон без танци!?! Поклащах тялото си в ритъма, когато някой сложи ръцете си на кръста ми. Обърнах се, за да видя пияния Гилински, който се опитваше да танцува с мен, но не му се получаваше. Засмях се на гледката, но реших, че сега е моментът да си поиграя с него, затова приближих телата ни и започнах да се отърквам в него. Явно му хареса, защото смъкна ръцете си от кръста на дупето ми. Не след дълго се озовахме на някакъв стар диван, натискайки се...не ме винете, бях пияна!
Изведнъж, докато всичко си беше перфектно, брат ми се появи и започна да налага момчето до мен. Удар след удар... Защо по дяволите го правеше?!? Гилински, не след дълго, започна да отвръща на ударите и стана меле. След като се осъзнах по шока, започнах да ги разтървавам, но те бяха като животни.
ESTÁS LEYENDO
Mine
FanficТова е история за едно обикновено момиче, което попада в един необикновен свят. Ария Потърф попада в света на вайнърите заради брат си Сам Потърф. Ще намери нови приятели и нови врагове, но дали съдбата ще е на нейна страна и ще и помогне, за да отк...