1.BÖLÜM

Multideki Ada :)
Bugün İzmir'e taşınıyorduk.İstanbul'u bırakmak bana çok zor geliyordu.Arkadaşlarım, okulum hepsini çok seviyordum.Oyüzden istanbulu bırakmak bana çok zor gelicekti.Babamın işleri yüzünden izmire gitmek zorundayız.Sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım.Temmuz ayındaydık.O yüzden kot şortumu giydim.Üstüne mor buluzumu giydim saçlarımı serbest bıraktım.Hazırdım artık.Annem Ada diye bağırdı.Hemen aşagı indim.Bavulumla beraber annem,babam,abim ,ablam beni bekliyolardı.Sonra hemen bi tax çağırdık ve havaalanına gittik.Uçağı bindik,bir kaç dakika sonra uçak kalktı.İki saat içinde İzmirdeydik.Babamın satın aldığı eve gittik.Bizim maddi durumumuz çok iyi babam Kılıçlar hodingin sahibiydi.Neyse bize eve gittik ev iki katlıydı.Üs kata çıktım ve odama yerleştim.Aşağı indim ve annemlerin yanına gittim ablam abim annem yemek yiyorlardı.Babam kesin işe gitmişti.Bende oturdum yedim.Sonra odama çıktım ders çalıştım.Kitap okudum.Kitabımı okuduktan sonra uykum geldi ve yattım.Sabah beni biri saçlarımı okşayarak uyandırdı.Kim diye baktım annemmiş "hadi güzel kızım uyan bu gün yeni okuluna kayıt yaptırcaz çabuk hazırlan ve aşağı in"bende "tmm annecimm"dedim beni öptü ve odadan çıktı.Hemen bende kalktım.Elimi yüzümü yıkadim.üstüme bir pembe t-şört giydim altına dar kot pantolonumu giydim.Konverslerimi giydim.Aşağı indim.Kahvaltımızı yaptık ve arabaya bindik.Okula doğru gidiyorduk.Çok heyecanlıydım okula baktım .Doğa koleji yazıyordu içeri girdik ,Yaz tatilinde olduğumuz için kimse yoktu müdürler hariç.Müdürün odasına doğru yürüdük.Müdürün kapısını tıkladık içeriden"gir"sesi gediğinde içeriye girdik.müdür sevrcen bir sesele "buyrun"dedi.annemde "okula kayıt için gelmiştik "dedi müdürün birden gözleri parladı."Buyrun oturun "dedi.Yani biz sonuçta bu okula para vericez bu da müdürün işine geldi.Oturduk kimliğimizi istedi.Bizde verdik.Müdür bilgisayara bir şeyler yazdı ve "kaydınızı yaptım okulumuza hoş geldiniz dedi."bizde annemle okuldan çıktık ve eve gittik.Çok yorulmuştum.odama gittim Tam tamına 1 haftam vardı.Okul açılıyordu 1 hafta sonra.yatağa yattım.Uyudum.Gözlerimi açtığımda gece daha 5 ti.Etrafa baktım kalktım ve banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkadım.Telefonumu aldım ve facebook a girdim bir istek vardı.Hemen baktım adı gizemli çocuktu ve profilde kimse yoktu kabul ettim belki konuşur kim oldunu öğrenirim diye.Facebook tan çıktım intagrama girdim biraz gezdim ve canım sıkıldı salona indim televuzyonu açtım.Belki film izlersem uykum gelir diye.Öylede oldu uykum geldi ve uyudum .
Yeni hikayemle karşınızdayım oylarınızı ve. yorumlarınızı bekliyorum.Hepinizi çok seviyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!