S POHLEDU MATYHO
Rano jsme vztal brzo a laska jeste spala tak jsem si sel napustit vanu. Kdyz jsem tam sel bylo asi 7:00.
Koupu se kdyz sahnu do sanponu a mydlim si hlavu...kdyz se kouknu po namydleni byl to Markuv syoss ale uz nic nenadelam tak se koupu dal.
Kdyz jsem si umyl hlavu od peny mel jsem tam malo peny tak jsem sahnul po doze s penou a prilil jsem si.
Asi v 8 jsem se porad koupal a najednou slysim Lolu jak na me vola...."Maty kde jsi?"
Zakricel js ze.jsem v koupelne tak prisla ke mne.
Ptal jsem se co tu.je tak brzo a ona mi rekla duvod.
Nahla se k vane ze mi da pusu a ja ji zval za boky a polozil ke.mne do vody.
Kdyz lezela na me zacal jsem ji libat.
Mel jsem chut zasunout tak jsem odloucil rty a rekl..."lasko pojd spis do loznice"
Ona rekla "ok" a mrkla na me.
Vylezla s vany cela mokra....ja si chtel vzit rucnik ale ona mi ho vzala a rekla "to nebudes potrebovat"
Zacla me libat dal.
Oprel jsem ji o dvere a ty dvere jsem otevrel.
Do pokoje byly dvere otevreny tak jsem si strcil do pokoje a nohou jsem je pribouchl.
Stali jsme tam a vasnive se libali.
Zacal jsem ji svlikat ty mokry veci. Nejdriv tricko, pak podrsenku. Pak jsem ji polozil na postel a sli kalhoty a pak kalhotky.
Lehl jsem si na ni a konecne zasunul.
Nejdriv jsem byl nezny ale pak jsem pritvrdil.
Byly jsme v sobe asi pul hodiny.
Pak jsme byly tak unaveni ze jsme usnuli.
Najednou mi zvonil mobil. Volal Marek v kolik pro ne prijedeme.
Rekl jsem ze za 2 hodiny a on ze ok.
Vzbudil jsem Lolu a sli jsme se najist a pAk jeli pro ne.Libi? je uchylnejsi😂😂
Snad libi :)
Sry za chyby
ČTEŠ
Život Bez Mámy
De TodoAhoj, jsem Lola Seifertova a moje nejlepsi kamaradka je Alex Rodriguezova (Sašš) A nasi kluci....Matěj Jelen a Marek Pešl Spolecne zazivame spoustu zazitku a tento pribeh je o tech zazitcich :)