,,Rose, si v poriadku?" s obavami sa ma pýtal Niall.,,Hej, len sa mi trocha zatočila hlava." oprela som sa o stenu a uprene som sledovala Nialla so strachom v očiach.
,,Som v pohode Niall." objala som ho.
,,To som rád." vydýchol. ,,Čo je na tom obraze také hrozné, že ti to spôsobilo také zatočenie hlavy?" pozeral sa na mňa a ja som svoj zrak uprela inam.
Keď to videl, jemne mi nadvihol bradu. Neznášam to, lebo potom musím hovoriť pravdu.,,Rose, pravdu." pokarhal ma svojím pohľdom, a ja som vedela, že musím povedať pravdu.
,,Niall." povzdychla som. ,,Na tom obraze som ja." pustil mi bradu, a čítal zlaté písmená.
,,Nie si jediná, ktorá sa volá Rose-Melody." nadvihol plecami.
,,Niall moja mama je Mary, môj oco je Jack. A to dievča sa záhadne podobá na mňa. Stále je to náhoda?" rozhorčene som si prehrabla vlasy.
,,Pokoj, Rose." objal ma. Objala som ho tiež, lebo to jediné, ma dokáže skutočne upokojiť.
,,Mali by sme ísť." odtiahol sa.
,,Dobre." súhlasila som a trasľavým krokom som šla pred Niallom.
,,Rose upokoj sa. Celá si vystrašená." opäť ma objal, no tentoraz pevnejšie.
,,Nikto ťa nespozná, je to už veľa rokov. A keby aj, zabijem ho na mieste." dodal a ja som sa musela pousmiať.,,Poďme." viedol ma k nejakému zadnému východu.
,,Niall, to nemôžeme." namietala som.
,,Ja môžem všetko, a keď si so mnou aj ty, tak to môžeš aj ty." skočil mi do reči keď som sa chystala namietať, keďže viem, o čo sa Niall snaží. Snaží sa zdrhnúť. Nieže by som to nechcela aj ja, ale to sa nepatrí ujsť z plesu len tak.
,,Ehm, vieš iste čo robíme?" neisto som sa držala Niall za ruku, keďže tento palác nepoznám.
,,Jasné vyznám sa v kaž---" jeho hlas prerušil dunivý zvuk, a ja som usúdila, že do niečoho narazil. Začala som sa smiať.
,,Príde ti to vtipné? Hmmm?" pristúpil ku mne a cez tmu som mohla vidieť akurát tak jeho obrysy.
,,Hej, cez to tvoje mudrovanie, si narazil do dverí." smiala som sa naďalej, bez ohľadu na to, že Niall sa snaží byť vážny. Na to som sa už len ocitla vo vzduchu a Niall ma niesol cez veľkú halu celú v tme.
,,Preskočilo ti? Daj ma dole." snažila som sa vyhrabať z jeho náruče, no nebolo to také ľahké. Nič nepovedal, a niesol nás do ďalších dverí, ktoré boli posledné, a viedli vonku, do tmy.
Zrazu som sa ocitla na koženom sedadle v Niallovom aute. Nasadol, a zamkol dvere. Čo má v pláne tentoraz?
,,Čo presne teraz robíš?" otočila som sa naňho s pozorným pohľadom.
,,To je prekvapenie." žmurkol.
,,Neznášam prekvapenia." vyhŕkla som.
,,Pri mne si budeš musieť zvyknúť." sústredene sa ďalej pozeral na cestu.
Prišli sme, a zaparkovali sme auto. Niall mi otvoril dvere na nejakom neznámom dome, fakt je, že nemám potuchy kde sme.
,,Kde sme?" spýtala som sa , keď sme stúpali po schodoch.
,,Na schodoch." stručne odpovedal.
,,Vtipné. Kde naozaj sme Niall?" snažila som sa to od neho zistiť.
,,V mojom záložnom dome, bývam tu málokedy." mykol plecami. Odomykal a naznačil mi, aby som šla ako prvá. Poslúchla som, a hneď ako som vošla do dverí, mi do nosa udrela vôňa sviečok a ruží. Chytila som sa vypínača, že zasvietim, no Niall mi chytil zápästie.
,,Počkaj, nesvieť." chytil ma za pás a potlačil do predu. Zakryl mi oči, a ja som nič nevidela. No dôverujem mu, hádam vie čo robí.
,,Tadá!" odkryl mi oči a môj pohľad spočinul na obývačke plnej lupienkov ruží, a sviečok. No tie ruže neboli červené. Boli modré. Moje najobľúbenejšie.
,,Modré ruže." úžasom som po chvíli dodala. ,,Niall? To je pre mňa?"
,,Len pre teba Rose. Len pre teba." objal ma zozadu a oprel si hlavu o tú moju.
,,To je.. Úžasné." vydýchla som.
,,Páčia sa ti?"
,,Niall, ja neviem ako to povedať ja som proste.. Nadšená." vysvetľovala som svoje pocity, aj keď to znie trocha gýčovo. ,,Strašne moc sa mi páčia."
,,Pôjdeme do kúpeľne?" začal ma pre zmenu zase tlačiť do iných dverí.
,,Načo?"
,,Proste poď." otváral dvere a mňa napadlo, žs čo asi tak môže byť v kúpeľni.
V kúpeľni bola obrovská vaňa plná peny, všade boli ruže, a na tácke bolo šampanské.
,,Ideme?" naznačil smerom k vani.
,,Hej, šupnem sa tam rovno v týchto šatách." pokrútila som hlavou.
,,Choď sa vyzliesť. Čakám ťa vo vani." žmurkol a ja som za sebou zatvorila dvere.
Došlo mi, že nemám plavky. Nahá nepôjdem. Nechala som si teda svoje obyčajné spodné prádlo, a vkročila som naspäť do kúpeľne.
,,To čo má znamenať to prádlo?" Niall sa na mňa pochybovačne pozeral.
,,Hádan nebudem nahá." mykla som plecami.
,,Prečo? Mne to neprekáža." na to som pretočila očami.
,,Počkaj, ty mi chceš povedať" začala som ,,Že si nahý?" váhavo som sa opýtala. A on sa len usmial a mykol pleciami.
Ehm, toto ešte bude zaujímavý kúpeľ.
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
Takže tu máte tú ďalšiu časť ;)
Dúfam, že nie je nudná, a že vás tento príbeh baví :3
Love you, goodbye Xx N Xx.
ESTÁS LEYENDO
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanficNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...