Prije svega, zaželjeli bismo dobrodošlicu svima.
Ova knjiga namijenjena je prvenstveno za širenje vaših krugova prijateljstava, pozitivne energije među Wattpad korisnicima, a uz to i dijeljenju poezije, bilo da je riječ o vašim pjesmama ili pak drugih autora, čije stihove smatrate inspirativnim ili biste ih jednostavno željeli podijeliti sa nama.
Ovo se ne odnosi samo na pjesnike, već i sve one koji vole poeziju, ili se žele okušati u nečemu novom.
Naš cilj nije ocjenjivanje, niti ikakva vrsta natjecanja.
Ovdje smo da bismo inspirirali i motivirali jedni druge, međusobno se usrećili i podijelili ono što volimo.
Pjesme, bilo da su već objavljene ili ne, nam možete slati u inbox, ili ostaviti link u komentaru.
U koliko neko ima želju da podijeli čitavu zbirku, rado bismo otvorili novu knjigu na ovom profilu namijenjenu autorima individualno, gdje bismo objavljivali njihove pjesme. Naravno, ta mogućnost stoji otvorena u koliko je neko zainteresiran za bilo što slično.
Na ovom mjestu nemate nikakva ograničenja. Možete pisati o čemu god želite, iznositi svoje stihove i razmišljanja.
Širimo prijateljstvo, ljubav i mir.
Slobodno nas obavijestite ako imate bilo kakve prijedloge ili ideje.
Svoja mišljenja možete ostaviti u komentaru. Možete i tagovati prijatelje u koliko vam se dopala ova ideja.
Hvala svima na čitanju. (:
YOU ARE READING
Klub Pjesnika
RandomMjesto na kojem se udružuju svi Wattpad pjesnici i ljubitelji poezije.