8.

1K 86 12
                                    

Emily pov

Ma ärkasin üles äratuskella peale. Ma vedelesin veel natukene aega voodis kuna ei viitsinud ennast liigutada. Möödus 5 minutit ja ma tōusin voodist püsti. Ma läksin vannituppa, pesin hambad, puhatasin nägu ja panin meigi endale peale. Ma tundsin ennast täna nii, et tahaks midagi suvalist selga panna, mind täna ei kottinud mitte kui midagi, isegi milline ma välja näen. ( Yleval on näha Emily riietust). Vōtsin kapist esimesed asjad, misette juhtusid. Panin oma juuksed hobuse sabasse ja suundusin kööki. Tegin endale köôgis nutella saia ja külmkapist panin kotti smuuti. Ma sain poolel teel kooli Bellaga kokku.
Tsauki, sa ei usu lihtsalt, mis juhtus! Vaata, mul synnipaev tulekuk ja siis Matt kinkis mulle juba kingi ara, ta kinkis mulle lennupiletid New Yorki. rääkis Bella.
Woow, see on kyll jumala lahe, ōnnitlen sind Mattiga, teil on hea klapp omavahel.
Ma tahtsin telefoni võtta taskust, aga seda ei olnud seal, imelik. Ma peatusin ja hakkasin koolikotti läbi vaatama, aga ma ikka ei näinud.
Em, mis viga on? Kas midagi on kadunud? kysis Bella murelikult.
Ah, ma ei mäleta, kuhu ma telefoni jätsin, vb jätsin koju, pole õrna aimugi. vastasin ma. Meil oli koolini veel aega jacme istusime yhele pingile, ma rääkisin Bellale sellest, kuidas ma Graysoniga tutvusin. Ma kyll ei rääkinud mis enne seda juhtus, aga jah. Me räâkisime nii kaua kuni meil oli tunni alguseni jaanud 5minutit ja me hakkasime jooksma. Me jõudsime täpselt ajaloo tunniks. See on nii igav tund ning õpetaja on ka masendavalt kohutav.
Ma tundsin oma telefonist puudust, ma tahtsin teada, kas Grayson on mulle midagi kirjutanud või ei. Lõpuks tunnikell helises ja me Bellaga kiirustasime klassist välja. Nyyd mul hakkab Inglise keel ja Bellal geograafia ning mul on tund koos Cami, Nashi ning Mattiga. Matt on hakanud muutuma premuse poole, peale seda kui ta on Bellaga koos. Matt teab, et ma Bella parim sōber ja ta ei taha Bellale haiget sellega teha. Ma istusin klassis oma pinki kuni ma tundsin, et keegi mu kõrvale istub. See oli Cam.
Eeeeee, sa jätsid oma telefoni hommikul kööki laua peale ning ma mōtlesin, et ma annan sulle selle tagasi. lausus ta ja kõndis minema. Ma olin imestunud, et mingeid halbusatvaid sōnu ei tulnud ning mingeid lööke. Äkki ta ka võttis aru pähe, aga kes seda teab, ta on nii ettearvamatu. Ma vaatasin taha ja naeratasin talle tänutäheks ning ta naeratas vastu. Ma suundusin telefonisse ja nägin, et mul on sōnum emalt ja Graysonilt.
From: mum❤️
Kallis, kuidas sul läheb? Gina kärst ma kuulsin, et sul läheb hâsti, igatahes mul on sulle kurb uudis, ma pean jââma veel kuuks ajaks siia, ma ei saa midagi sinna parata. Ma rääkisin Ginaga ka ja ta mõistis janoli nõus, et sa oled seal veel. Ta ytles, et sa oled talle nagu tytar.

To: mum❤️
Tsauki, nii kahju, et sa pead jääma😫😖 Ma nii igatsen sind emme ja ma loodan, et see kuu aega saab kiirelt läbi ja siis näeme juba! xxx
Teine sõbum oli Graysonilt
From: Gray
Hommikust päiksekiir, mis sul täna plaanis on? xoxo

To: Gray
Ikka olen vaba, mis minusugusel igaval inimesel ikka teha on? xoxo
Ta kohe vastas:
From: Gray
Äkki viitsid ōhtul hiljem kinno minna, ma tudvustaks siis oma venda ka sulle? xoxo
To: Gray
Jaa, see oleks lahe, mis kell?xoxo
From:Gray
Kino ees 19:00 kokku, ma tean, et sobib, niiet näeme siis!!!xoxo
Ma muigasin oma ette, ta on nii sõbralik janhea sydamlik. Ma ootan juba õhtut. Peale seda tund lõppes. Nii imelik on olnud 4 esimest tundi, Cam pole halvustanud mind, ega midagi. Äkki nad kōik otsustasid muutuda?

Cami pov

Ma läksin kööki ja nägin, et Emily oli oma telefoni koju unustanud. Ma mōtlesin, et olen lahke ja annan selle talle ära. Kooli minnes talle tuli yks sõnum, see oli kelleltki Graylt. Enda teada, tal pole eriti sōpru, meie pärast.
From: Gray
Hommikust päiksekiir, mis sul täna plaanis on? xoxo
Nagu mida selle sõnumi lõpus teevad xoxo, nagu musi kalli musi kalli??? Kas tal on poiss olemas? ei vōi olla, siis see oleks maailmalõpp. Ma pean seda poistele koolis rääkima, ma nii loodan, et see pole tõsi. Kooli jõudes ma hiljem raagin teistele, aga praegu on mul tund koos Gilinskyga. Hommikust semu, kuule mul on sulle yks jutt. laususin ma. Nuu tulista. vastas Jack rōōmasalt. Ma jutustasin talle terve loo âra ning ta lohutas mind mōttega, et ta on lihtsalt sõber, et Muidu ta käituks teisiti jne. Mu sydamt langes nagu kivi ära. Mul on tōsiselt vedanud sõpradega ikka. Järgmine tund on mul koos Emilyga. Ma teadsin, et Emily laheb vara klassi ja ma läksin ta juurde ja andsin talle tema telefoni tagasi. Ma suundusin enda kohale ja vaatasin teda. Ta pööras näo minu suunas ja naeratas tänutäheks ja ma naeratasin vastu talle. Ma nii loodan, et kui me vabandame siis ta annab meile andeks. Tunnid olid möödunud ja hakkas viimane vahetund. Steve ajas mind lihtsalt nii marru. Ta on yks jalgpalli mängija, ta teab minu minevikust yhte asja ja hōōrub seda mulle nina alla. Aga see on selline asi, mida ma ei taha elus enam kuulda ka. Ma olin nii endast väljas, et ma ei teadnud mis ma teen. Ma tahtsin endale esimest ette juhtuvat lyya. Ja minu esimeseks ettejuhtuvaks oli Emily. Ma ei mōelnud tol hetkel loogiliselt vaid votsin ta randmest kinni, vâánasin seda ja lykkasin ta vastu kappe. Mu sōpradel jäi køigil suu lahti selle peale mis ma tegin. Mulle jōudis ka alles hiljem kohale, mis ma tegin. Ja ma kahetsesin seda väga, ma rikkusin praegu just oma vōimaluse ära. Kōike oli tol hetkel minu jaoks liiga palju ja ma...........

Niii, selline on siis uus osa, ma loodan, et teile meeldib ja ma tánan neid kes seda juttu loevad ja kellele see meeldib. Votege, kommenteerige ja nautige elu. Elage kool yle kuna hetke seisuga on see lihtsalt nii madendav. Kallid teile ja ilusat nädalat :)

Minu kiusaja (Cameron Dallas)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora