Urăsc diminețile, dar și mai tare urăsc diminețile post băută cu băieții, pentru că iubitul meu ajunge să sforăie și eu să nu pot dormi. Știu ar trebui să discut cu el pe tema, dar am încercat i-am explicat cât de vital e somnul pentru nervii mei, răspunsul a fost gândește-te că am facut sex toată noaptea și din cauza asta nu ai dormit. După acestă minunată sugestie am încercat să văd partea plină a paharului, nu face asta decât o dată la câteva luni.
-Te doare capul?
-Puțin...
-Ați putea te rog pe viitor să beți și voi vinerea de exemplu, nu marțea?
-Se mai întâmplă...îți promit că mă revanșez după muncă, și mă sărută apăsat.
Asta nu e ciudat? Eu mă plâng că nu dorm, iar el îmi promite încă o noapte nedormită așa ca bonus de cearcăne. Nu, nu îl înșel, nici nu plănuiesc asta, doar că iubesc somnul și sex am mai făcut, facem asta cam de un an, deci să țin minte pe la prânz să-i dau mesaj cât de rău ma simt. E mai bine să spui că ai mâncat ceva dubios la cantină decât să spui astăzi nu am chef, vreau să dorm. Credeți-mă vă spune femeia care a spus nu am chef, lasă-mă să dorm, consecința? O ceartă majoră și a trebuit să plimb câinele o săptămână în fiecare dimineață. Al doilea sfat dacă chiar vă iubiți partenera nu-i faceți cadou un câine e diabolic, o obligați practic să se trezească în fiecare dimineață mai devreme să-l plimbe, e puțin demonic nu credeți mai ales când sunt -16 grade afară.
-Iei tu lista de cumpărături? Nu cred ca am timp astăzi să mai fac și altceva, voi fi obosit după muncă și așa sunt rupt după noaptea trecută.
Sigur o să iau lista că doar nu trebuie decât să merg la facultate astăzi pentru că eu sunt doar studentă, iar tu muncești. Bineînțeles nu am folosit atât de multe cuvinte.
-Sigur iubire mă ocup eu. Mă lași și pe mine la facultate? Astăzi am o zi grea, de dimineață trebuie iar să-l ascult iar pe proful ală, mai trebuie să-l văd doar de 3 ori și am scăpat de el.
-O să supraviețuiești și o să dai peste idioți și mai mari, de fapt cred că ai dat deja peste mine. Îmi pare rău că nu ai dormit.
-Da iubitule, dar diferența constă în faptul că pe tine te iubesc.
-Și eu te iubesc.
-Nu uita cheile!
-Ce m-aș face fără tine?
-Asta e o întrebare la care nu vom găsi răspunsul niciodată.
Știu cam siropoasă fraza, dar e idiotul meu, cred că a devenit oficial al meu când am acceptat să-mi pună inelul pe deget și să ne mutăm împreună. De atunci totul e poveste Maria și Ștefan, unde Maria se chinuie cât mai mult să amâne nunta, nu pentru că nu-l iubește doar îi este frică să nu se termine totul într-o dimineață și să fie iar singură și ca bonus un divorț.
YOU ARE READING
realitate
RomanceCei mai mulți susntem fascinați de extraordinar, de imposibil, visăm la povestea de dragoste ideală, dar cei mai mulți realizăm în timp că prima iubire nu e și ultima, că pentru a fi fericit trebuie să suferi întâi pentru că altfel nu vei aprecia ce...