1.Bolum-Beklenmedik Not
Pembe etegim ve beyaz tisortumde karar kilmistim. Bir moda ikonu oldugumu soyleyemem ama kendime has bir tarzim vardi ve okuldaki cogu kizin dikkatini bu sekilde cekebiliyordum.Tabii erkeklerinde. Aynada kendime son kez baktiktan sonra asagiya indim.
"Gunaydin tatlim.Bende seni cagiracaktim simdi.Kahvalti hazir."Daginik topuzu ve sabahligiyla mutfak tezgahina yaslanmis anneme baktim.
"Bugun ise gitmeyecek misin?"
"Sey, aslinda tatlim."Annemin yuzundeki kaygiyi okuyabiliyordum.
"Bu aksam misafirlerimiz var.Hazirlik yapacagim.Tony ve oglu gelecek."Tek nefeste soylemisti.İlgimi kaybettigimi gostermek istercesine gozlerimi anneminkilerden ayirip onumdeki salama cevirdim.
"Pekala.Eger yardima ihtiyacin vars.."Yarim agizla yaptigim teklifi kesti annem.
"Hayir, hayir.Sen okuluna git tatlim."
------
"Sakin ol Helly.Bu sekilde sinirli olman sana hicbir sey kazandirmaz."
"Biliyorum.Umarim bu birliktelik fazla ileri gitmez." dedim koca bir nefes alarak.
"Evlilikten mi bahsediyorsun?"
"Aklima sunu getirme lutfen."diye uyardim Ella'yi."Her neyse.Stephan nerelerde, bu sabah hic gordunuz mu?"
"Fransizca odevi icin kutuphaneye gitmisti.Bende yanina gidiyordum."
"Ah tamam.Dolabimdan notlarimi alip geliyorum bende."
Kizlara yetismek icin hizla dolabima gittim.Yaklasik 5 dakikalik bir aramanin sonunda karisik dolabimin en ucra kosesinden notlarimi cikardim.Koca bir nefes verip hizla dolabin kapagini carptim.Terli anlima yapismis saclarimi duzeltmeye koyulamadan Gret'le karsilastim.
"Hey."
"Hey, naber?"
"İyiyim, sen?" dedim hafifce gulumseyerek.
"İyiyim."ufak bir duraksamadan sonra yuzunde asili olan gulumsemesiyle konusmaya devam etti."Aslinda bakarsan sana cikma teklifi edecegim."
"Hi?" hafiften kikirdadim."Aldigim en degisik teklif sekliydi."
"İyi anlamda mi yoksa kotu mu?"
"Tuhaf."
"O halde duzeltiyorum.Yarin aksam benimle DTS grubunun konserine gelir misin?"
"Sey aslinda.."
"Lutfen?"
"DTS'i severim.Yarin gorusuruz."Saskinligimi ve heyecanimi saklamaya calisarak tekrardan gulumsedim.O da bana karsilik verdi.
------------------
"Anne yavasla.Ne bu acele?"
"Az sonra burada olurlar."Masadaki isini birakip hizla yanima yaklasti."Bak tatlim bu gecenin sorunsuz olmasini istiyorum.Gercekten benim icin cok onemli."
"Sen suna ceneni biraz kapali tut desene."
"Hayir Hell.O anlamda degil."
"Ya da hipnotize olmuscasina devamli etrafa gulucukler sacmami istiyorsun?"
"Yani bir bakima."
"Deneyecegim."Sikintiyla holdeki aynada kendime baktim.Beyaz kenarlari islemeli elbisem ve at kuyrugu yaptigim sacimla oldukca sade bir gorunumum vardi.Bu geceyi umursamadigim gibi tamamen bakimsiz gorunmekte bir isime yaramazdi.Kapinin calmasiyla dusuncelerimden siyrildim.Annem hizla aynada kendine baktiktan sonra onumden yuruyup kapiyi acti.
-----------------
"St. Montry'deki galeri en iyisiydi dogrusu.Dedigim gibi hem eglenmistim hem de cok farkli eserler gormustum." nazik kahkahasini kesip devam etti Tony"Birgun hep beraber gideriz, dordumuz."
"Ah tabii ama bizde gormek isteriz o eglenceli gorevliyi.Degil mi Hell?"
Masadaki muhabbete o kadar uzaktim ki.Karsimda oturan Gret'e bakmamaya calisarak yemege odaklanmak oldukca zordu.Asil tuhaf olan ise o sasirmis durmuyordu.Anneme soz verdigim gibi etrafa gulucukler sacmanin aksine kocaman acilmis gozlerim ve yari acik agzimla yakaliyordum devamli kendimi.
"Hihi.Neden olmasin."
"Gretle ayni okuldasiniz degil mi Helly.Hic karsilastiniz mi?"
"Evet kimya dersinde sadece." diye atildi Gret.
Onaylarcasina basimi salladim Tony'e dogru.
"Saat on ikiyi bulmak uzere.Yemek icin tesekkur ederiz hanimlar.Artik kalksak iyi olur."
Tony ile annemin konusmasindan istifade ederek Gret'i kenara cektim.
"Bunu biliyor muydun?"
"Neyi? Ha, evet.Neden sasirdin?"
"Peki babanin sevgilisinin kizi oldugumu?"
Sikintiyla basini salladi.
"Evet."
-------------------
"Peki amaci ne sence?"
"Hicbir fikrim yok.Gret gibi bir playboy.Tamam okuldaki inek takimindan degilim.Ama populer olmaya calisan o kizlarda degil.Benimle cikmasinin nedeni annemle babasinin iliskisi olmasindan mi yani.Ona ne kazandiracak?"
"Belki...senden hoslaniyordur.Ayrica okuldaki faaliyetlerimiz ve senelerdir sen, ben, El ve Step beraber partilerde boy gostermemiz ve butun kasaba tarafindan taninmamiz.Bunlar yeterli bence."
"Olabilir.Bilmiyorum, umarim benden hoslanmiyordur.Junior Leslieyle junior Tony mi olacagiz.Ah hayir."
"Hell birak akisina artik ustunde dusunme lutfen."
"Evet belki cok dusunuyorum ama cevapsiz sorular birakmak bana gore degil."
"Bazen cogu sey cevapsiz kalir ya da aldigin cevaplardan memnun olmazsin.Tipki matematik sinavi ve sonucu gibi."
"Pekala gece gece bu kadar felsefik dusunce ve bayat espri yeter.Yarin detaylica konusuruz.İyi geceler."
Telefonu kapattiktan sonra bos gozlerle odama bakmaya devam ettim.Belkide Torrianna hakliydi.Bir seyleri bosvermem gerekiyordu.Saat gecenin biri olmustu.Yavasca asagi kata indim.Salonla birlesik holu gecip mutfaga dogru ilerlerken ayagima bir kagit takildi.Meraklanip katlanmis notu actim.Karsimda....
DEVAMİ EGER İYİ BİR OKUYUCU KİTLESİNE ULASİRSA 2-3 GUN SONRA GELECEK.İLK BOLUM DAHA AZ ATRAKSİYONLU OLDU AMA ZATEN İLK BOLUMDE HEMEN KONUYA GİRİS YAPİP HEYECAN YARATAMAZDİM.UMARİM BEGENİRSİNİZ.OKUYAN, YORUM YAPAN VEYA BEGENEN HERKESE COOK TESEKKURLER OXOXOXOXOX :)