Harry pov..Stau de o ora in cafeneaua asta nenorocita ca sa imi gasesc "perechea". Paul ma tarat saptamana asta prin toata Londra pentru ca a primit ordin de la mama sa imi gasesc o fata ca sa pot deveni rege. Sunt distras din ganduri de Paul care imi face semn spre usa. Pe ea intra o blonda si o tipa cu gluga pe cap. Blonda aia e buna rau dar tipa cealalta imi inspira mister. Nu ma complic cu ea asa ca pun ochi pe blonda. Chiar daca e cam slaba nu am sa ma complic cu tipa misterioasa chiar daca pare mai sexy. Blonda se aseaza la o masa si ma atinteste cu privirea iar cealalta se duce la un vestiar. Probabil lucreaza aici.
Paul:Deci tipa cu hanorac sa fie..spune el si eu ma stramb zambindui blondei.
Eu:Nea o vreau pe blonda...
Paul:Dar Harry de ce te uiti numai la blonde?
Eu:Simplu ...Sunt Futabile... ii spun si el isi da ochi peste cap. Face semn spre o chelnerita si din instinct ma intorc sa ma uit la tipa. Are parul cret pana la fund ,picioare lungi,forme proeminente,un bronz perfect,ochi verzi ametitori,buze carnoase si tatuaje... Ce sa zic,tipa e chiar foarte sexy ,iar tatuajele alea ii se potrivesc perfect pe pielea ei. Se apropie de noi cu un zambet urias si acum pot vedea ca fusta pe care o poarta e chiar scurta...Ea:Buna ziua si bine ati venit la cafeneaua Enturage..Cu ce va pot servi? Vocea ei este calda si ragusita dar nu prea mult. Paul ii zambi inapoi si se uita peste meniu.
Paul:Vreau o briosa cu ciocolata si o cafea cu lapte....spune si ea noteaza. Pixul se misca odata cu degetele ei care erau chiar frumoase. Ii sta bine cu unghi cu gel. Dupa ce noteaza se uita la mine si zambetul parca numai este asa de vesel. Se pare ca ma cunoaste. Adica pana la urma cine nu ma cunoaste doar sunt print si mai am si o trupa.
Ea:Dumneavoastra ce doriti? Intreaba chinuit.
Eu:Pe blonda de la masa 4...ii spun si o vad cum isi da ochi peste cap.
Ea:Domnule..... o intrerup repede.
Eu:Spune-mi Majestate sau Printule Harry....
Ea:Majestate daca o doriti pe blonda va rog sa va duceti la un club sigur acolo o veti avea.Deci ce doriti sa comandati?.... intreaba si incearca sa ramana calma.
Eu:Vezi cum vorbesti ciudato,eu sunt Printul aici nu tu.O vreau dracului pe blonda asa ca tu trebuie sa mi.o aduci aici.... tip si ma ridic acum stand in fata ei. Ce naiba?? Tipa asta e cat mine de inalta. Sa reformulez ..aproape cat mine... Ma priveste fix in ochi si daca privirea ar putea ucide as fi mort de 1000 de ori pana acum. Se intoarce pe calcaie si merge spre masa blondei care zambeste pe sub mustati. O ia brutal de brat si o trage spre mine. Cand ajunge in fata mea ii da drumul si isi inchide ochi. Dupa ce ii deschide zambeste din nou si isi ia carnetelul..
Ea:Mai doriti ceva domnule?.
Eu:Da ...Suge-o. Ii tip si o scuip intre ochi.
Paul:Ce naiba te.a apucat? Hei te simti bine? O intreaba si ii da un servetel. Dupa ce se sterge observ in ochi ei cateva lacrimi dar nu le da drumul.
Ea:M-majestate i-imi pare r-rau.. spune balbait dar apoi ochi ei se fac rosii.Ca esti asa un mare fustangiu si un mare idiot. Tipa din toti plamani si cand vrea sa ma loveasca un tip se pune in fata mea si o ia in brate. Ea se linistete si incepe sa planga la pieptul lui.El:Shh gata May..Totul e bine sunt eu aici...
Eu:Cat tupeu poti sa ai in tine? Tu sti macar cu cine vorbesti? Tarfa proasta.... tip si eu la randul meu. Ea se indeparteaza din bratele tipului si se indreapta spre usa. Pana sa iasa pe usa se intoarce la mine si spune..Ea:Nici nu iti poti imagina cine sunt Hazzy.... spune si rade intr.un mod ciudat. Am simtit cu tavanul imi cade in cap cand am auzit ca mi.a spus Hazzy.. Doar sora mea imi spunea asa. Poate ca va intrebati de ce spun ca asa imi "spunea" sora mea...Cand eram mai mic demonii au venit pe pamant. Gemma sa luptat cu ei pana cand a fost luata si dusa in iad cu ceilalti vrajitori. Ziua aceea a fost cea mai ingrozitoare din viata mea.