Ráno jsem se probudila a zjistila že Rick neleží vedle mě. Šla jsem vyplašená ven a tam už seděl Alex. "Dobré ráno" pozdravil "Já tobě taky" řekla jsem a ani jsem se mu nepodívala do očí. Rychle jsem ze sebe vyhrkla a zeptala se jestli neviděl Rickyho a Betty ? Odpověděl že si hrají za chatrčí. V tu chvíli mi spadl kámen ze srdce, asi to na mě poznal že jsem byla fakt hodně vyděšená. Nikdy jsem živé zvíře nedostala, takže jsem se dost bála. Najednou se mu v ruce objevilo dívčí oblečení, bylo čisté a krásně vonělo. "Kde?..." zeptala jsem se, ale otázku už jsem nedopověděla, protože jsem věděla že by mi na ni stejně neodpověděl. Podal mi oblečení a já se šla okamžitě převléct. Divila jsem se, že ví moji velikost a styl který ráda nosím. Neměla jsem však dost kuráže se ho zeptat jak to že o mě toho tolik ví. Ale jedna otázka mi ležela dlouho na srdci, a proto jakmile jsem se oblékla, šla jsem za ním. "Kolik ti vlastně je? " zeptala jsem se neohrabaně "14 a předpokládám, že tobě taky " odpověděl a uhádl velmi správně.Přišlo mi to celkem divné, že o mě ví tolik věcí. Dokonce jsem i pomalu přemýšlela proč vlastně nejdu domů. Proč se mi stýská? Proč tu vlastně chci zůstat? Tak tyhle otázky se mi pořád motali hlavou, a to nejhorší na nich bylo že jsem si na ně nedokázala odpovědět. Tenhle den jsem se nějak moc s Alexem nebavila spíše jsem se věnovala Rickymu a Betty. Ale večer, když jsme se znovu rozloučili koukala jsem z okna jak odchází. Otočil se jak kdyby věděl že se koukám, zamával a pak se zázrakem rozplynul jako pára nad vroucí vodou. Trochu jsem se lekla, ale ustála jsem to. Chtěla jsem jít za Rickym, ale ten tam nebyl.........
----------------------------------------------------------------------------------OMLOUVÁM SE ŽE TENTO DÍL BYL VELICE KRÁTKÝ, ALE DŮVODEM BYLO ŽE JSEM NEMĚLA DNES VŮBEC NÁPADY, ALE I PŘESTO DOUFÁM, ŽE VÁM TO NEVADILO... -------------------------------------------------------------------------
Vaše tery-03
ČTEŠ
Tajemný les /DOKONČENO/
FantasyJe příjemné si jen tak číst v přírodě (v lese, na paloučku atd.) Jenže tenhle les se z čista jasna proměnil v mojí noční můru. No i když??? PS : potěší každé sdílení, hvězdička a může být i Follower Vaše ❤Tery-03❤