"Hayatta olmana çok sevindim Sasha" gördüğüm kabusun etkisini üzerimden atarak bir hışımla sarıldım Sasha'ya.
Kahkaha atarak " dur Isaac yaraların daha çok taze dikişleri açıcaksın' dedi ve ben kendinden çekti.
Sasha yı ölmemiş olarak görmek beni çok mutlu etmişti. Herşeyi öğrenmek istiyordum ondan. Ama önce onunla hasret gidermem lazımdı. Oda belli etmesede gözlerinin parlamadı beni gördüğüne çok mutlu olduğunu açıklıyordu.
"Sasha, neler oldu? Ben yokken Hershell'ı gördüm dün orda öldürmüşlerdi. Size bunu kim yaptı?" suratımdaki gülümseme yerini ciddiyete bırakırken Sasha ya aklımdakileri sordum.
"Sakin ol Isaac, öncelikle bilmen gerekiyorki sen yaklaşık 1 aydır bu şekilde baygın yatıyorsun." dedi ve benim ne tepki vericeğime baktı.
Bende şaşkınca Sashanın gözlerine baktım 1 aydır uyumam imkansızdı, eğer 1 ay uyusaydım yaralarım çoktan iyileşirdi ve ben, ben bunu hissederdim. Aklımdaki düşüncelerle şaşkın şekilde Sasha ya bakarken, Sasha konuşmasına devam etti.
" sana sıktıkları kurşun yeni nesil bir mühimmat Isaac. Artık kapanmayacak yaralar açabiliyorlar. Dedi ve sustu.
Sinirle "kim onlar Sasha neden size saldırdılar." dedim. Öfkeyle bağırarak konuşmam göğüsümdeki acıyı ikiye katlamıştı elimle acıyan yarama baskı uygulayıp dişlerimi sıktım.
" Sakin olmalısın Isaac herşeyi anlatıcam dedi ve beni tekrar yatağa yatırmak için sırtımdan tutup yastığımı düzeltti.
Yatağa yatıp devam etmesi için tekrar Sasha nın gözlerine baktım canım yanıyordu çok ama çok yorgundum ama Bunu kimlerin yaptığını öğrenmek istiyordum.
Sasha da acı çekmemi daha fazla görmemek için bir anda konuya girdi.
"Öncelikle duydukların seni hiç memnun etmeyecek sakın sinirlenme Isaac. Dedi ve devam etti.
" bize ihanet etti. Dedi ve tekrar duraksayıp derim bir nefes aldı.
Sabırsızca "Kim ihanet etti?" diye sordum.
Nefes alıp verdikten sonra elimi tuttu ve devam etti.
"Isabeell bize ihanet etti. Dedi ve sustu.
Duyduklarım karşısında tekrar yattığım yerden kalkmak için bir hamle yaptım fakat göğüsüme giren derin bir acıyla öksürmeye başlayarak tekrar kafamı yastığa koydum.
Öksürmem bitmiyordu fakat Sasha nın dediklerine karşılık vermem gerekiyordu Isabeell böyle birşeyi kesinlikle yapmazdı.
Öksürürken zorlanarak " bu imkansız Sasha" diyerek derin bir nefes aldım.
Sasha konuşmasına devam etti " senin eve gelmenden yaklaşı 2 hafta önce Isabeell şehre gitmesi gerektiğini söyledi. Bende onu şehre götürdüm akşamınada tekrar eve getirdim. Eve gelfiğinde tuhaftı heyecanlı ve tedirgindi. Gözleri hep Hershell'ın üstündeydi. Bi tuhaflık olduğunu sezmiştim durmadan saate bakıp Hershell a bakıyordu. Saat gece yarısını gösterdiğinde Hershell ın yanına gitti ve cebinden şırınga çıkartıp Hershell ın boynuna sapladı. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken dışarıdan eve ateş açılmaya başladı.
Çok geçmeden içeri iki adam geldi ve benim peşimden yukarıya çıktılar ikisini orda öldürdüm fakat vurulmuştum ve canım çok yanıyordu. Aşşağıdan gelen çığlık seslerini duyabiliyordum arkadaşlarım oracıkta can veriyorlardı anlıyordum ama gücümü toplayıp aşağı inemedim. Kendimi ikinci kattan aşağı attım. Ve son gücümle evden uzaklaştım. Eğer orda onlara karşılık verseydim intikamlarını alamadan ölücektim. Dedi ve göz yaşlarını sildi.Duyduklarım karşısında Isabeell e olan duygularım yerini öfkeye bırakıyordu. Sinirlenmiştim. Sasha kendini suçluyordu ordan kaçtığı için anlamıştım bunu gözyaşlarını silmek için yattığım yerden yavaşca doğruldum ve yanaklarından akan göz yaşlarını baş parmağımla sildim.
Göz göze geldiğimizde, gözlerinin içine baktım ve öfkeyle " merak etme intikamımızı alıcaz" dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Alfa
WerewolfFilmlere konu olan bir hayata sürüklendim. Yaşadıklarımı normal bir insana anlatsam kesinlikle hastaneye kaldırılırdım.bu yüzden sustum. Normal geçen hayatımın bir gün değişeceğini nerden bile bilirdimki. Fantastik filmlerden fırlayıp gelmiş bin b...