Dojrzałem na tyle by zamknąć pewien etap uczenia się życia, uczenia się dźwięków, by pewnym krokiem iść przez swoje życie artystycznie.
Ta płyta to wachlarz emocji każdego z nas.
Ja też się bujam, od radości przez złość do smutku- tak ma chyba każdy z nas. Co najważniejsze nie bujam się sam- są ze mną ludzie, którzy mają tak samo jak ja. I wiem, że mogę się ich trzymać, by nigdy nie upaść.
I teraz żeby o nikim nie zapomnieć:
Muzyka, teksty oraz uczucia, które włożyłem w tę płytę nie powstałyby gdyby nie moja rodzina, która jest ze mnie strasznie dumna. Mam nadzieję, że ich duma będzie trwać wiecznie i nigdy się na sobie nie zawiedziemy.
PRZYJACIÓŁ MAM NAJWAŻNIEJSZYCH, po prostu zdaje mi się, że nie ma lepszych.
Wam też dziękuję z całego serca za wasze wsparcie, ciągłą obecność i trzymanie mnie na ziemi.
Zespół też mam najlepszy, zaraz po myślicie że to strasznie egoistyczne i że wszystko mam najlepsze ALE GRA Z NIMI TO SAMA PRZYJEMNOŚĆ i wszyscy jesteśmy głodni życia.
DZIĘKUJĘ wam za to, że uczycie mnie wielu rzeczy i że wciąż możemy grać razem całej ekipie, która pracuje nad tym byśmy zdążyli na koncert, by dźwięk był idealny, byście słyszeli wszystko dobrze. DZIĘKUJĘ.
Wielkie podziękowania należą się mojemu menadżerowi trasy; IGOR I WRZOSEK WIECIE ŻE JESTEŚCIE NIEZASTĄPIENI i wasza opieka jest mi bardzo potrzebna.
DZIĘKUJĘ Arkowi, Filipowi i Hani za pracę w tak dobrym towarzystwie i w tak dobrym studio. Myślę, że znalezienie ludzi, którzy dokładnie wiedzą jakie brzmienia siedzą w twojej głowie jest bardzo ważne.
Dziękuję wytwórni, która wierzy we mnie chyba najbardziej i jara się tym, co się u mnie dzieje.
TERAZ KILKA SŁÓW DO MOICH FANÓW - tak się ciesze, że mogę obserwować jak dorastacie. Co więcej dorastacie ze mną i to mnie bardzo cieszy.
Jaracie się muzyką, wszystkimi fanowskimi czy promocyjnymi akcjami, pomagacie mi w wielu rzeczach tak więc ta płyta jest DLA WAS, byście w drodze na koncerty mieli czego słuchać, byście byli ze mną, tak jak sobie OBIECALIŚMY.
X DAWID
CZYTASZ
Element Trzeci
Teen FictionNie umiesz tekstu ? Nie znasz piosenek? Tutaj znajdziesz wszystkie piosenki z 4 płyty Dawida Kwiatkowskiego ,,Element Trzeci". Zapraszam :)