~~~ Ömerden ~~~
Perdenin arasindan gözüme gelen güneşle birlikte uyandım. Aşağıdan sanki birşeyler kırılıyor gibi sesler geliyordu ama ben aldırmadım. Henüz gördüğüm rüyanın etkisinden çıkamamıştım. Her gece aynı rüyayı görüyordum.
Duş alıp kahve içmek için mutfağa indiğinde yine aynı ses bahçeden geliyordu. Fincanı masanın üzerine bırakarak bahçeye çıktım. Ve bir kız gördüm. ( ömer dinler )
D~ Uf ya Uf kızım senin burada ne işin var. Yanı sanane Ömer İplikçinin ailesinden sanki avukatıyım. Of şu halime bak ben bu hallere düşecek kız mıydım. Tüm eşyaların yerlerde.
Ö~ Ne ne ailem mi ? Hey sen kimsin ?
D~ Aaaa meraba siz sanırım Ömer İplikçisiniz şey yanı neyse. Yardım ederseniz şunları toplamama.
~~~ Defneden ~~~
Yerdekileri toplamak için uğraşmaktan neredeyse adamın yüzüne bakmadim. Amaan neyse sanki bidaha görcem de Ohaaaa çüş yanı ıhım ıhım. Adam yanıma eğilmiş ama ustünde bise yok. Çok yakışıklı yanı bidaha nerde görcem böyle adami aman Defne az önce ne diyodun şimdi ne diyosun.
D~ Iıı şey yanı siz ustunuze bise giyseniz yanı şey bakımından.
Ö~ Ne bakımdan. Tamam tamam sen içeri geç ben geliyorum.
10 dakika sonra geldi. Ama ben dalmış evi izliyodum. Amma da büyük evi varmış ha.
Ö~ Eeee nedir bu mesele.
D~ Bakın ömer bey (Çantadan mektubu çıkardım.) bir buçuk hafta önce bana bi mektup geldi. Mektubun dışında ömer iplikçi hariç kimse okuyamaz yazıyordu. Bende size getirmek istedim.
Ö~ Ver Ver !!
D~ Ay ne bagiriyosunuz. Odumu kopardiniz. Alın. Allah Allah gene aldın başına belayi Defne.
~~~Akşam Defneden ~~~
Allah Allah ne oluyor bu adama ya sabahtan beri mektuba öküzün trene baktığı gibi bakıyor. Off keşke getirmeden önce biraz okusaydim. Saat kaç acaba ( telefonundan saate bakar. ) oohooo baya geç olmuş. Keşke mektubu verip gitseydim. Daha otele de yerlesmedim. Cidden ben nerde kalcam. Off neyse kalkiyim. Bulurum bir yer artık.
D~ Iıı şey ömer bey geç oldu ben artık gidiyim. Bu arada ben Defne.
Tam kalkarken ne olduğunu anlamadan kendimi koltukta buldum.
Ö~ Nereye bu saate.
D~ Şey ben bi otel bulup yerleseyim diyorum.
Ö~ Bu saate
D~ Yanı sokakta kalacak halim yok dimi.
Ömer biraz ağladığı için gözleri kizarmisti. Çok şirin gözüküyordu. Dikkat ettim de Ohaaaa lan çok yakışıklı bu haa.
Ö~ Defne
D~ Efendim ömer bey
Ö~ Bey demene gerek yok.
D~ Peki ömer gorusuruz.
Ö~ Defne nereye gidiyorsun bu saatte. Gitmene izin vermem bu gece burada kal yarın seni güzel bir otele yerleştiririz.
~~~ Yazardan ~~~
D~ Ne gerek var ömer bey ben size rahatsızlık vermiyim. ( kapıya doğru yönelirken )
Ö~ Defne dedim burada kaliyosun. Yukarı çık dolaptan tişört ve esofmanimi al giy güzelce uyu sabah gorusuruz.
D~ Ama ömer bey.
Ö~ Defne hadi söyletme beni!!!
D~ Tamam bagirmayin çıkıyorum işte yukarı ( Defne merdivenlerden çıkarken )
Ö~ Bana bey dememeni soylemistim.
D~ Bono boy domomono soylomostom. Allah allah adama bak be ben herseyimi orada bırakıp sırf ona mektubu vermek için buralara gelmişim. ( Derken omeeinkinden odasına girer )
D~ OOOHHHAAAAAAA diye bağırır. Ama bagirdiginin farkında bile değildir.